Zeep! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Zeep! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Zeep!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

17 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

Vandaag, morgen en overmorgen ga ik lekker een paar dagen naar Oslo. We vertrekken vandaag om half 11. De ouders van Edwin moeten hun kleinzoon van het vliegveld ophalen, dus kan ik meerijden naar Oslo gardemoen en dan kan ik daar met de bus verder. Even een paar dagen van de camping af. Ben benieuwd wat ik allemaal ga zien. Jullie horen over een paar dagen weer van me!

15-juli-2011

Gister was het zo’n mooi weer. Vandaag is dat wel anders. Het is zo bewolkt en helemaal niet warm. Kiosk en wc’s schoongemaakt. Ik ben soms ook zo lomp. Op de wc’s is een automatisch zeeppompje waar je alleen je hand(of iets anders) onder hoeft te houden en dan pompt hij zeep. Daaronder stond de prullenbak. Ik was die prullenbak aan het aanstampen. Waardoor ik dus met mijn hoofd onder het zeeppompje hing en dus heel mijn haar onder het zeep zat. Fijn sam, goed bezig! Vandaag was echt een verschrikkelijk saaie dag in de kiosk. We hebben 1 frietje verkocht, heel de dag. Wat een hel! Vandaag kon ook net zo goed vrijdag de 13e zijn, want ik hing ook nog met mijn schort in de wc en had er per ongelijk over heen geplast. Heel de middag hebben we in de kiosk gehangen. Daarna wat gegeten en opgeruimd. Zulke dagen hoeven er niet meer te komen, want dat is verschrikkelijk! Ik heb ’s avonds ook niet veel meer gedaan. Wat een te saaie dag zeg.

16-juli-2011

Het weer ziet er vandaag al weer veel beter uit, gelukkig. Mijn standaard dingen gedaan ’s morgens en daarna nog wat dennenappels geharkt. En weer met mijn hoofd tegen het zeeppompje aangeknald. Een ezel stoot zich dan wel niet 2 keer aan de zelfde steen, maar ik dus wel! ’s Middags in de kiosk gewerkt. Was best druk, dus heb heel de middag frieten en hamburgers staan bakken. Fijn als het wat drukker is. Dan gaat de tijd snel en dan heb je tenminste iets te doen. ’s Avonds pizza op en weer opgeruimd en afgewassen. Ik ben ook nog even het meer in geweest, maar was toch nog best koud. Ik ben daarna met Freek en de ouders van Edwin naar een minivliegveldje gereden waarvandaan ze altijd parachutisten laten springen. Daar zat een soort van camping, weet niet of ik het wel camping kan noemen, bij. Allemaal kapotte caravans met hout en andere dingen boven op om ze niet te laten lekken. Een kerkhof van caravans. Daar zitten die parachutisten dan in. En geloof me, daar wordt flink wat afgezopen. Daarna zijn we nog een rondje om het meer gaan rijden. Was kotsmisselijk geworden, maar het was wel heel mooi. Bekaf was ik, want afgelopen nacht had ik geen oog dicht gedaan. Nog even met ons mam geskypt en toen lekker gaan slapen, want morgen gaat het gebeuren: Oslo!

Heel veel liefs, Sam

  • 17 Juli 2011 - 07:56

    Mama :

    Hey sam
    Hopelijk lees je dit nog veel plezier in oslo!
    En we bende toch blont war!
    Geniet ervan!
    Mooie foto"s van je kiosk
    Dikke kus

  • 20 Juli 2011 - 12:12

    Leonie:

    Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen! Liep alweer 3 verslagen achter namelijk. Hopelijk heb je een fijne tijd gehad in Oslo, schijnt een mooie stad te zijn! Leuke foto's ook van de kiosk etc! Tot 't volgende verslagje weer, kussieeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 36128

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: