Heerlijk weer! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Heerlijk weer! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Heerlijk weer!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

15 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

De afgelopen dagen heb ik best veel gedaan en dat doet me goed! Ik werd er zo gek van, dat we bijna niks te doen hadden in de kiosk, want dan gaat de tijd langzaam. Vandaag zal het wel weer wat minder zijn, maar dat moet ik maar voor lief nemen. Zondag, maandag en dinsdag ga ik naar Oslo. Kijk ik wel naar uit. Even een paar dagen ertussenuit! Ben heel benieuwd naar de stad. Hier is het gister heel mooi weer geweest, terwijl het daar erg slecht was. Wie heeft er gezegd dat het in Noorwegen nooit mooi weer was? Nou het tegendeel is bewezen!

12-juli-2011

Vroeg opgestaan vandaag, want tante Godi zou me om half 9 komen halen om een dagje bij hun te zijn. We zijn eerst naar Holmbo, waar ze wonen, gereden en hebben daar koffie op. Op naar Elverum, want Yvon moest daar heen voor d’r knie. Ik moest. terwijl tante Godi en Yvon binnen waren, op Fieke passen. Alleen Fieke wilde niet zo goed luisteren. Maar na een half uur opstandig te zijn geweest, had ze toch wel zin in een ijsje! Gelukkig maar! Op de terug weg nog wat boodschappen gedaan met zijn 4e en toen terug naar Holmbo. We hebben geluncht en ik heb nog wat geholpen in en om het huis. Wilma moest wat boodschappen doen in Rena, dus die is me toen gelijk op komen halen. Op de camping nog wat gegeten en de afwas gedaan en opgeruimd. Met mama geskypt en ook gezellig met Davey!! Was wel een goed dagje zo.

13-juli-2011

Ik was vandaag al vroeg klaar met de kiosk schoonmaken en de wc’s. Even ontbeten en wat kaarten op de post gedaan bij de supermarkt. Daarna was het weer grasmaai tijd, yoepie! Dit keer vond ik het alleen niet zo leuk, want ik moest nog al een wild stuk gras maaien met flinke hobbels en veel zand. Met als gevolg dat ik wel 100 keer vast heb gezeten op een bult. En met als gevolg dat ik de grasmaaier weer bijna had gesloopt. Maar gelukkig viel het mee. ’s Middags gewoon weer in de kiosk gewerkt. En Freek en ik hebben gezwommen. Welke halve zolen halen het nou weer in hun hoofd om in water te gaan zwemmen wat 12 graden is! Nou wij! Het voelde eerder als 6 graden, dus erg koud!! Daarna weer wat gewerkt en gegeten en gepoetst. ’s Avonds begon het best lekker weer te worden, dus ik ging nog even een frisse duik in het meer maken. Brrr, maar wel lekker eigenlijk! Snel in de warme douche gespongen en toen was de dag al weer voorbij.

14-juli-2011

De kiosk poetsen en de wc’s poetsen zijn echt mijn ding geworden. Mijn vaste ritueel ’s morgens. Ook heb ik even mijn hutje uitgemest en gepoetst. Moet ook af en toe eens gebeuren. Daarna had Edwin voor Wilma, Freek en mij een mooi tijddodend klusje. Overal de dennenappels wegharken op het veld. Dat moet gedaan worden, omdat anders de grasmaaier er niet zo goed over heen kan. Pfoe, wat een simpel werk zeg. Maar wel goed voor de armspieren!! Dus als ik terug ben, ben ik flink gespierd! Het was vandaag zo’n mooie dag. Heel de dag zon! En dat betekend veel mensen op het strand, dus veel toe doen voor ons. Heel de dag heb ik in de kiosk frieten en hamburgers gebakken. Ik ben echt de chef kok geworden hier. Tante Godi, Fieke en Yvon waren met vrienden op het strand, dus daar ook nog even langs geweest en een ijsje mee gegeten tussen het frieten bakken door. Vandaag was het weer vette-hap-dag, dus lekker een frietje en een hamburger op. Ik denk dat ik over een paar weken geen hamburgers en friet meer kan zien. Na 100den ijsjes, hamburgers en frietjes te hebben verkocht, zat de dag erop. Nog wat gedronken met zijn alle en toen ben ik gaan zwemmen. Was echt heerlijk na zo’n drukke dag. Freek kwam er een later ook nog in. Lekker gedoucht en toen vertelden de ouders van Edwin dat er over een paar minuten parachutisten op de camping zouden landen. En ja hoor, na een paar minuten werden ze uit een vliegtuigje gegooid. Zo’n 18 zijn er geland. Wel grappig om zo mee te maken. Daarna nog wat gecomputerd en lekker gaan slapen. Was echt een topdag! Zo’n dag mag nog wel vaker voorkomen!

Lots of love!

  • 15 Juli 2011 - 07:19

    Berdiene:

    Je hebt het maar mooi getroffen daar! Hier is het echt dramatisch slecht weer.. Mehh! Ben heel benieuwd naar je Oslo tripje!! xxx

  • 15 Juli 2011 - 10:30

    Mama :

    Hey Samanyha
    Gelukkig heb je goed weer en kan je jezelf flink vermaken met frietbakken en grasmaaien en zwemmen natuurlijk!
    Nou Oslo sam is coming!!!
    Veel plezier en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 36127

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: