2 weken te gaan! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu 2 weken te gaan! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

2 weken te gaan!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

31 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

Vandaag over 2 weken, kom ik alweer naar huis. Begint al wat te worden.

28-juli-2011

Gewoon gewerkt. Niet zo bijzonder. Wel sneed ik zo hard in mijn vinger, het bleef maar bloeden. Bijna van mezelf af gegaan. Weer een lekkere slimme actie dus! ’s Avonds weer eens vette hap gegeten, voor de verandering. Gezellig met mijn lieve vriendinnetje Leo geskypt. Even weer lekker bij geroddeld. We hadden een ‘hollandse avond’. Met zijn allen wat gedronken en gerummikubd bij Janet en Roelof in de hut. Wat een leuke avond zeg! Rond 1 uur lag ik eindelijk in bed. Ben natuurlijk niks meer gewend, dus voor mijn doen was het laat.

29-juli-2011

Vandaag had ik een soort van kater. Ja, je leest het goed. Een KATER. Zo veel had ik helemaal niet op, maar door vermoeidheid en doordat ik me al dagen niet lekker voel, kwam het hard aan. Was wel een hele gezellige avond geweest. Ik moest er vroeg uit, want de vrachtwagen met vriesgoed kwam. In mijn pyjama de vracht uitgeladen en ook nog kei hard gevallen, want het was nogal glad. Lekker bezig Sam. Lekker koud gedoucht en even met mama gebeld, want ik heb een mail van Stacy gehad. En dat deed me nogal veel. Ze vroeg of ik naar Amerika wil komen om daar 3 maanden Au pair bij hun te zijn. Ik was er best wel van overstuur. Hoe kan ze zoiets vragen? Ik zou willen dat ik ze kan helpen, maar dat kan niet. Ik kan niet naar Amerika gaan om hun uit de shit te helpen. Daar zou ik zelf niet vrolijker van worden. Ik heb mijn leven nu in Nederland en dat wil ik niet opgeven. Voordat ik naar Engeland ging, wist ik nog helemaal niks zeker. Ik wist niet wat ik wilde studeren en wat ik verder nog meer wilde. Nu weet ik dat wel! Ik ben om half 10 weer terug mijn bed in gegaan tot 12 uur, want ik moest echt even bijslapen. Daarna gewoon gewerkt heel de dag. Het ging toen ook al een stuk beter. ’s Avonds lekker een visje gegeten. Toen moest ik toch echt even Stacy terugmailen. Pfoe, best lastig. Ze mailde meteen terug dat ze het een prachtig, overnagedacht, volwassen antwoord vond en dat de deur altijd voor me open staat. En ook dat ze vind dat ik altijd op mijn communicatie vaardigheden moet vertrouwen, want dat kan ik zo goed. Een heel lief mailtje. Gelukkig! Deed me wel goed. Tante Godi belde precies op dat moment, dus toen kwam alles er even uit. Daarna nog met mama en papa geskypt, fijn! Nog even bij wat Nederlanders koffie gedronken en lekker gaan slapen. Heftige dag zo.

30-juli-2011

Het zijn dit weekend de Osen-dagen. Rommelmarkt en wat andere zooi wordt daar verkocht en vooral veel eten! Verder is er niet zo veel bijzonders te doen. ’s Ochtends de vloeren in de kiosk een goede schoonmaakbeurt gegeven(lees: op de knietjes boenen!) en ook de wc’s. Koffie gedronken en toen met Roelof en Janet naar de Osen-dagen gegaan. Ome Frits stond er ook. Even een rondje gemaakt en nog wat boodschappen gedaan en de kerkjes bezocht; cultuur gesnoven in Osen. We wisten niet dat Osen nog zo groot was. Fieke en Yvon gingen met ons mee terug naar de camping om te zwemmen en te spelen. Ik moest gewoon werken, dus Janet hield een oogje in het zeil. Yvon had het goed naar d’r zin met een Nederlands meisje dat hier op de camping staat. Fieke wilde wel weer terug naar papa, dus Janet en Roelof hebben d’r gebracht. Ik heb heel de dag friet staan bakken. Tussen half 2 en half 4 was het erg druk, heerlijk. Harold, de broer van Edwin, die ook altijd op de camping heeft gewerkt, hielp ook. Freek is niet zo’n ster in de kiosk, dus er moest iemand extra bij. Wilma is namelijk vanmorgen naar Nederland vertrokken voor een paar dagen, want haar moeder is geopereerd. Lekker dagje zo. Lekker gewerkt. Tante Godi kwam Yvon ophalen en had een heel lief cadeautje voor mij. Een fotolijstje, om me op te beuren. Wat lief zeg! Daarna opgeruimd en gepoetst. En toen was het wachten op de berg met pannenkoeken!! Janet en oma Jenny gingen ze bakken. We waren bijna verhongerd, maar gelukkig kwam de stapel net op tijd. Flink pannenkoeken zitten eten met zijn alle. Erg gezellig! Nog afgewassen en daarna mijn bikini aangedaan, want we zouden gaan zwemmen met een paar. Edwin had een boot van een campinggast geleend en dus konden we met een surfplank en een band achter de boot aan. Ik, zo stoer als ik ben, ging natuurlijk ook in de band. Op het begin kwamen we niet echt vooruit, want mijn kont was te dik! Toen ik na een tijdje een beetje omhoog kon komen uit de band, ging het goed. Jeeeuj! Was heel leuk, maar erg koud. Daarna lekker warm geworden in de douche en toen was het alweer bed tijd. Echt een super leuke dag zo. Morgen wordt het weer mooi weer, dus dat is fijn! Nog 15 nachtjes slapen. Davey is vandaag weer vertrokken uit Spanje en zal morgen dus weer thuis zijn. Gelukkig, want dan kan ik ook weer met hem skypen. Sweet dreams iedereen!

Heel veel liefs,

Samantha

  • 31 Juli 2011 - 09:05

    Mama :

    hey samantha
    Wat een indrukwekkend verslag!
    Weer wat samantha stunten, en een
    goede beslissing!( kei trots)
    mooie foto"s en zo te zien wel een beetje koud.
    Lief van tante Godi hoor!
    nog 2 weken en je zal zien dat die voorbij vliegen
    Diike kus

  • 31 Juli 2011 - 09:11

    Johan:

    hallo samantha wat een mooi verslag .het is net of ik er zelf aanwezig ben zo echt je alles verteld maar een ding is nog steeds duidelijk je bent en blijft '' blont'' nog heel veel plezier en tot vanavond misschien op de tv kusjes je lieve schattige leuke vader

  • 31 Juli 2011 - 18:34

    Lian:

    Wat een mooie verhalen toch weer. Het gaat wel snel hoor die 6 weken.
    Ga je wel nu wat voorzichtiger om met die messen, want ik ga wel al je vingers tellen als je weer thuis bent.
    Groetjes xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 36094

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: