Gezellig! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Gezellig! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Gezellig!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

04 Augustus 2011 | Noorwegen, Oslo

Dag allemaal,

Nog maar 10 nachtjes slapen, dus het aftellen is begonnen. Wel gek, want ben hier dan toch bijna 6 weken geweest. Weer een avontuur wat bijna tot zijn einde komt. Van de ene kant jammer, maar ik ben toch heel blij dat het er bijna op zit. Ga nog een paar keer naar tante Godi, naar een museum en wil nog vissen en gaan wandelen. Dus veel te doen in weinig tijd.

31-juli-2011

Vandaag is het weer mooi weer. Dus heel de dag in de kiosk staan bakken samen met Edwin. Soms was het wel even wat druk, maar daar hou ik wel van. Yvon kwam bij een Nederlands meisje op de camping spelen en Fieke en tante Godi kwamen zwemmen. Yvon bleef nog even toen tante Godi naar huis ging samen met Fieke. Maar Yvon wilde niet blijven slapen, dus tante Godi moest heel dat eind weer op en neer rijden. Het was echt super druk met Nederlanders op de camping. Heel veel Nederlanders die hier in de buurt wonen, waren er. Leek net of we in Nederland op een camping zaten. Erg gezellig. En goed voor de zaken, want ze dronken veel bier en aten ook allemaal op de camping. Nog even na werktijd met ze zitten te kletsen en een wijntje op. Met papa, mama, Kim en Michel geskypt. Huishouden van Loon moest natuurlijk ook even in beeld. Erg gezellig. Davey is gelukkig weer thuis van vakantie. Kan ik weer gezellig met hem skypen, maar dat hoeft gelukkig nog maar heel even. Want nu duurt het niet meer zo lang voor dat ik hem weer zie! Gelukkig!!! Lekker met hem bijgekletst. Alweer een gezellige dag zo.

1-augustus-2011

Janet, Roelof, Rick, Jennie en Jacob gingen een dagje weg. Het was dus erg rustig op de camping zonder hun. Ook was het niet zo heel mooi weer, dus de dag ging nogal langzaam voorbij. Toch maar weer wat voor school gedaan en wat rondgehangen. Samen met Denzel boodschappen gaan doen op de fiets. En ’s avonds gekookt. Bloemkool, aardappelen en gehaktballen. Lekker hoor, zo’n gewone maaltijd. Het begon heel donker rond de camping te worden. 3 buien hingen boven de camping. Rond een uur of 8 begon het te stormen, regenen, omweren en bliksemen. Normaal vind ik dat helemaal niet eng. Normaal kan ik dan heel lekker slapen, maar nu vond ik het toch maar niks. Natuurlijk moest ik ook 100 keer plassen, dus ben goed natgerend van dat kleine stukje naar de wc. Bah, wat een noodweer!

2-augustus-2011

Ik ben altijd als eerste van ons ‘team’ aan het werk. Ik heb altijd de wc’s en kiosk al schoon als de rest aan komt kakken. Vind ik helemaal niet erg, want ’s ochtends ben ik op mijn best. En dan lopen ze ook allemaal niet in de weg. Vandaag is Janet jarig. Gezellig met alle Nederlanders koffie zitten drinken. Het weer was niet extreem mooi, dus heb ik wat zitten leren heel de dag. Het regende zo nu en dan. Ik had zelfs mijn korte broek uitgedaan en maar een langer exemplaar aangedaan. ’s Middags werd het weer wel wat mooier. Nog even wat boodschappen gedaan bij de Joker. ’s Avonds macaroni gekookt en Janet maakte Spaghetti. Gezellig zo iedere avond met zijn alle eten. Daar hou ik wel van! Freek gaat een paar dagen fietsen en wild kamperen. Misschien wel goed dat hij nu weg gaat. Hij past niet echt in onze ‘groep’. Valt er nogal buiten. En dat is heel jammer, maar ligt toch ook echt aan zichzelf. Als ik eerlijk ben, erger ik me af en toe wel aan hem. Hij is zo er niet bij met zijn gedachten en snapt veel dingen gewoon niet. Dat is natuurlijk niet erg, maar wel als je met zijn alle aan het werk bent. ’s Avonds hadden we weer een ‘hollandse avond’. Gezellig met zijn alle wat drinken en kletsen met een Nederlands muziekje erbij. Lekker berenburg op! Dat drinken ze in Drenthe allemaal. Best lekker hoor. Rond half 12 was het wel afgelopen en ben ik toen lekker mijn bed in gegaan. Yvon bleef bij een Nederlands meisje op de camping slapen, maar ze is niet zo’n held in logeren, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan. Anders had ze ’s nachts bij mij in bed komen liggen. Ik heb trouwens een klamboo, dus op hoop van zegen dat ik nu niet meer lek wordt geprikt.

3-augustus-2011

’s Morgens weer wat standaard dingen gedaan: kiosk en wc’s. Ook even het terras afgespoten, tenminste een poging tot gedaan. Ik zat namelijk zelf helemaal onder het water en het terras maar een beetje. Wel lekker verfrissend zo vroeg op de morgen. Het was weer erg mooi weer. Fijn, dan gaat de dag lekker snel voorbij. Ik heb in de kiosk wat kasten opgeruimd en gepoetst en daarna begon de drukte. Samen met Denzel frietjes en hamburgers staan bakken. Top team! De tijd ging best snel. Ben dus niet heel veel in de zon geweest, maar toch een klein beetje verkleurd(eindelijk!). Op een gegeven moment moest ik van Edwin even af gaan koelen buiten, want liep iets te rood aan van de hitte! ’s Avonds weer gezellig met zijn alle gegeten. Vandaag stond er Nasi op het menu met SATE! Jeeej! Ik heb al dagen zin in chinees, dus die sate maakte veel goed. De enorme afwas afgewassen en daarna de kiosk gepoetst en de wc’s. Toen zat de werkdag er weer op. Zijn toch best wel lange dagen zo, maar dat geeft helemaal niks. Ben met Denzel en Rick gaan zwemmen. Lekker ons uitgeleefd. Voelde me weer 10! Het water was denk ik een graad of 22. Zo warm is het nog niet geweest sinds ik hier was, lekker. Was erg gezellig. Lekker gedoucht en even met vriendjelief geskypt! Ik hou van zulke dagen.

Liefs!!!

  • 04 Augustus 2011 - 14:13

    Mama :

    hey samanyha
    Weer een erg leuk verslag, maar jij bang van onweer? dan moet het wel hard zijn gegaan.
    Wel lekker weer een keer aan de drank gezeten! Nog ff en dan zien we je weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 36094

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: