Elanden, beer en slang - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Elanden, beer en slang - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Elanden, beer en slang

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 Augustus 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

Nog maar een weekje te gaan. Jeeeej! Ga nog veel dingen doen, dus de week zal voorbij vliegen. Ik ga nog lekker genieten, maar ik geniet er ook van dat het nog maar een weekje is.

4-augustus-2011

Gewoon wat gewerkt vandaag. Was nog best druk af en toe, dus dat was wel fijn. Samen met Denzel friet en hamburgers staan bakken. We zijn het bak en braad team, dus dat ging ons goed af. Wilma kwam weer terug uit Nederland. Weer een vette hap op ’s avonds en toen zijn Janet, Roelof, Rick en ik naar tante Godi en ome Frits gegaan. Ze gingen daar op de koffie. Dus ik kon mooi mee rijden. Was echt heel sloom heel de dag, dus was niet zo laat naar bed gegaan.

5-augustus-2011

Fieke was gelukkig niet vroeg wakker. Rond kwart voor 9(uitslapen voor mij) zijn we eruit gegaan. Tante Godi moest met Yvon naar de fysio. Fieke en ik heb gezellig ontbeten en ik ben toen maar de was gaan strijken. Doe ik toch iets terug voor tante Godi. We zijn ’s middags met zijn 4e gaan ‘shoppen’ in Elverum. Was niet zo’n groot winkelcentrum, maar wel gezellig om even eruit te zijn. Eerst geluncht en wat inkomen gedaan. Heb nieuwe schoenen gekocht, ben er heeeeeeel blij mee! Terug op Holmbo lekker bank gehangen. Ook een keer lekker, want dat heb ik hier nog niet kunnen doen. Toen staan koken en heerlijk gegeten. Rijst met verse gerookte vis! Zo lekker heb ik hier nog niet gegeten. Na het eten ben ik weer op de camping afgezet. Fijne dag zo!

6-augustus-2011

Standaard ochtend op de camping. Verder was er NIKS te doen. Edwin en Denzel waren bij Edwin thuis bezig, Freek maaide het gras en Wilma stond in de kiosk. Ik heb dus wat zitten leren, 2 wassen gedraaid en verder helemaal niks gedaan. ’s Middags kwam tante Godi me ophalen om mee naar andere Nederlanders te gaan. Lieke en Wim wonen met hun 3 kinderen al iets meer dan 5 jaar in Noorwegen. Ze wonen richting Trysil. Lekker een paar wijntjes gedronken en worstjes op. Was een gezellig middagje/avondje. Was rond half 10/10 uur weer op de camping. En onderweg hebben we EINDELIJK elanden gezien! Toch nog voordat ik weer terug naar huis ga. Ome Frits zag ook een beer, maar wij allemaal niet dus we twijfelen er aan. Was al een beetje begonnen aan mijn koffer in te pakken, maar die lag nog door mijn kamer heen, dus moest nog aan de slag toen ik thuis kwam. Er was ook een slang bij mijn hut gezien, dus ik ren dus niet meer zonder schoenen naar de wc!

Veel liefs,
Samantha

  • 07 Augustus 2011 - 09:47

    Maaike En Luuc:

    Hee lieve Samantha!

    Zo te horen heb je jij het ook goed naar je zin! Een slang in je kamertje! Jemig zeg dat je daar uberhaupt nog naar binnen gaat! Nog een weekje en dan zit je weer velig bij ons! Helaas ben ik dan op vakantie en zien we elkaar nog steeds niet! Ach we hebben nog tijd zat om elkaar te zien! Nog bedankt voor je lieve kaart voor mijn verjaardag! Hij was kaai leuk! En hij was gewoon op tijd!! Nou ik ga verder leren voor mijn theorie examen want ik moet morgen op.. Spannend! Heel veel liefs en kusjes van ons!

  • 07 Augustus 2011 - 11:04

    Mama :

    Nou is het er toch nog van gekomen dat je een eland zag en misschien wel een beer spannend hoor!
    En als huisdier een slang is wel erg stoer.
    Nog 1 week en dan knuffelen maar!
    Alvast een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 36094

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: