Korte broek! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Korte broek! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Korte broek!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

12 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Hi lieve allemaal,

Ik ben net weer terug van een dagje bij tante Godi. Dalijk misschien even een rondje fietsen of wandelen denk ik. Het is hier erg koud op de camping, dus vandaag geen korte broeken weer, helaas.

10-juli-2011

Het is zondag vandaag, maar uitslapen is er niet bij. Er moet gewoon gewerkt worden. Nou ja, of je het echt werken kunt noemen is een 2de. Ik heb ’s ochtends gewoon een beetje opgeruimd en ’s middags met Wilma naar de supermarkt geweest en verder wat in de kiosk gewerkt. Edwin ging Freek ophalen. Ze waren rond half 6 op de camping. Freek is een aardige jongen. We hebben lekker vette hap gegeten. Dat doen we hier blijkbaar iedere zondag. Dat vind ik helemaal niet erg! Daarna heb ik afgewassen en opgeruimd. En was de dag al weer bijna voorbij. Heb wat gecomputerd zoals elke avond en lekker gedoucht. Had even een dipje vanavond. Maar dat hoort er denk ik bij.

11-juli-2011

Vandaag was echt een productieve dag. Ik heb de kiosk gepoetst en daarna ben ik met de wc’s en douches aan de slag gegaan. Mijn grote vriend de grasmaaier stond klaar, dus daar ging ik. Ik had heel stoer mijn korte broek aangetrokken vanmorgen, maar die had ik toen ik ging grasmaaien toch maar even omgewisseld voor een lange broek. Anders wordt ik nog lekker geprikt dan dat ik al ben! Het ging me al een stuk beter af dan de eerste keer. Alleen toen ik net klaar was, zag ik even een boomstronkje over het hoofd en stond ik dus met grasmaaier en al vast op dat boomstronkje vast. Oeps! Snel Edwin erbij gehaald en het viel mee, gelukkig. Ik denk dat ik nu niet meer op de grasmaaier mag rijden door mijn rijkunsten. Tijd om de lunch klaar te maken en op te eten. ’s Middags in de kiosk vertoefd. Ik heb mijn inbox van hotmail maar eens een keer opgeruimd. Echt een klusje waar je nooit zin in hebt, maar ideaal om te doen als je je verveeld. Freek wilde gaan zwemmen, dus ik ging wel mee. 18 graden, brrrr. Maar omdat ik natuurlijk zo’n stoere bikkel ben ging ik er ook in. Wel even lekker, maar erg koud. Daarna snel omgekleed en mijn korte broek weer aan. Misschien wordt het dan wel mooi weer? Maar helaas pindakaas, dat werd het niet. Ik ben toen boodschappen gaan doen voor het avondeten en heb toen gekookt. Aardappels, groentes en vlees. Lekker Nederlands! Gezellig met zijn 4e zitten eten en daarna de enorme afwas afgewassen. Tussendoor vandaag ook nog een wasje gedraaid en gedroogd. Lekker een drukke dag! Freek heeft me even het een en ander over Oslo verteld, want daar ga ik zondag en maandag en heel misschien dinsdag heen. Ik kan met de ouders van Edwin mee rijden naar Oslo gardemoen. Dat scheelt al heel veel tijd en geld. Ze moeten hun kleinkind van het vliegveld gaan halen, want Denzel komt hier ook een paar weken werken. De ouders van Edwin blijven hier nog zo’n 4 weken, dus dat is erg gezellig. Nog even bij gekletst met vriendjelief en toen was het weer tijd om te gaan slapen. Weltrusten iedereen!

Veel liefs, Samantha

  • 12 Juli 2011 - 17:27

    Mama:

    He sam
    Wat een leuk verslag weer, die grasmachine maakt je leventje daar
    wel interessant. Hopelijk wordt het
    weer beter en kan je nog veel gaan zwemmen. dikke kus

  • 12 Juli 2011 - 19:54

    Hallo Samantha:

    vervelend he werk vakantie bijna op de helft van de helft dus moet je maar denken iedereen heeft recht op........ maar genoeg onzin als er iemand nog wat mee moet brengen naar Noorwegen laat het op tijd weten. verder alles rustig hier met een vriendelijke groet gilde broeder johan

  • 13 Juli 2011 - 07:50

    Samantha Klerx:

    hee bedankt war pap

  • 14 Juli 2011 - 17:27

    Wesley Ellen Wilbert:

    Hallo Samanta, leuk reisverslag ga zo door, maak er een mooie tijd van je verblijf.
    Veel liefs en de hartelijke groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 36126

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: