Het Noorse campingleven! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Het Noorse campingleven! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Het Noorse campingleven!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

06 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

Ik ben veilig aangekomen gister morgen in Noorwegen. Nu ik dit zit te schrijven, heb ik er al een nacht op zitten. En ik moet zeggen, ik heb heerlijk geslapen. Het is me nog allemaal wel een beetje onduidelijk wat ik moet doen, maar volgens mij wordt de kiosk met de frietpan mijn beste vriend. Het is nu half 9 ‘s morgens en er zijn nu al Noorse kids in het meer aan het zwemmen. Lekker fris. Het uitzicht is hier prachtig. Als ik mijn ogen open doe, kijk ik recht op het meer uit. Het hutje is heel schattig incl. bed, tafel, stoelen, koelkast, vriezer, aanrecht en kastruimte. Ook heb ik nog een veranda waar ik heerlijk in de zon kan zitten(als die door zou komen). Ik ben heel benieuwd wat mij hier die 6 weken te wachten staat. Als het goed is zet ik dit vanavond op internet, want ik krijg gewoon internet in mijn hutje.

5-juli-2011

Vandaag is de dag dat ik naar Noorwegen vertrek voor 6 weken. Weer een nieuw avontuur. Ik vind het misschien nog wel spannender dan toen ik voor 6 maanden weg ging. Gek is dat. Gelukkig bleef Davey nog slapen vannacht. Om kwart over 4 ging de wekker al. Omgekleed, gegeten en afscheid genomen van Kimberly en Michel. Papa, Mama en Davey brachten me naar Schiphol. Heb ik nu wel alles bij? Niks vergeten? Vast niet. Mijn koffer ingecheckt en toen was het al tijd om afscheid te nemen. Natuurlijk even een traantje gelaten, want nu moet ik ook Davey zo lang missen. De vlucht was prima verlopen. Ik heb bijna heel de vlucht liggen slapen, behalve toen we wat te eten kregen. De vlucht duurde 15 min langer dan verwacht, dus ik kon de bus van 9.05 niet nemen. Dan maar wachten op die van 10 uur. Even naar de wc geweest en wat te eten gekocht. In de trein was gratis internet, dus even snel wat laten weten aan het thuisfront en ook met Davey gebeld dat ik veilig aan was gekomen. De treinreis ging naar Hamar(van het schaatsen, weet je wel!) Daar zou tante Godi me op komen halen, samen met Fieke. Fieke heb ik al minimaal een jaar niet meer gezien. Wat is ze toch weer groot geworden. Even tussendoor een broodje gegeten en op naar Holmbo, waar tante Godi woont. Er was flink wat bezoek aanwezig daar, dus met zijn alle wat gegeten en toen boodschappen gaan doen. Ik heb wat drinken en ontbijt gekocht voor de komende dagen. Camping here we come. Even wat gedronken met zijn alle, mijn hut in gereedheid gebracht en een rondleiding gehad. Verder nog wat rondgehangen en daarna een hamburger met friet gegeten. En zoals alle noren hier doen: ijs eten!!! Ik word nu al knettergek van die rotmuggen. Wilma en Edwin zijn heel aardig. Ook nog even lekker pootje gebaad, gedoucht en verder niet veel meer gedaan. Deze eerste dag is toch nog wel wat onwennig en gek, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen. Ben heel benieuwd wat mij morgen te wachten staat en wat ik allemaal moet doen.

Liefs vanuit Norway!

  • 06 Juli 2011 - 18:43

    Mama :

    He samantha
    Niet veel meer gedaan dan eten lees ik wel. S'morgens een frisse duik is denk ik wel lekker maar ook wel koud!
    Geniet ze war! dikke kuz

  • 06 Juli 2011 - 19:45

    Britt:

    Klikt goed! Geniet ervan en ben benieuwd naar je volgende berichtje en succes x Britt

  • 06 Juli 2011 - 20:56

    Nienke + Tante Karin:

    Lieve Samant!
    Heel fijn om te lezen dat je daar heel aangekomen bent.
    We hopen dat je jezelf daar snel thuis voelt, en natuurlijk zullen we al je verslagen lezen!
    Vanmiddag regende het hier en natuurlijk moest ik net weer mn dag op de markt staan. Heel fijn met dat weer! Ahum. Maar gelukkig bleef het nog druk en ben ik door al mijn prijsjes heengekomen. Dus helaas; ik word toch een beetje een kweikwijf hihi. Morgen lekker zwemmen met Danique in denbosch en savonds het feestje van Michel met mama.
    Heel veel liefs en geniet er maar lekker van daar!

  • 07 Juli 2011 - 09:43

    Leonie:

    Hoi liefke,
    Met het eten zit het dus wel goed daar, haha. Jij zult niet verhongeren!
    Zou je je adres btw willen mailen? Dan kan ik je een kaartje vanuit Mallorca sturen!
    Kijk uit naar je volgende verslagje. :)
    Kusjes

  • 07 Juli 2011 - 14:55

    Ome Gerard :

    Hé sammie ,
    Goed te lezen dat je veilig bent aangkomen en dat het daar dus goed gaat.... en je eerste reisverslag , en nu Maaike morgen terug komt ga ik jou volgen dus ... dus elke morgen om 6 uur een NIEUW reisverslag lezen...
    Gr, XXX
    Ome Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 36124

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: