De koffers staan al klaar. - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu De koffers staan al klaar. - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

De koffers staan al klaar.

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

27 Juni 2011 | Nederland, Drunen

Lieve allemaal,

Daar zijn we weer, terug van weggeweest. Dit keer wordt het geen avontuur van 6 maanden, maar van 6 weken. Noorwegen is dit keer het land van bestemming. Ik ga daar op een camping werken van vrienden van tante godi en ome frits. Eerlijk gezegt zie ik er als een berg tegenop. Ik denk als ik er eenmaal ben dat de tijd voorbij zal vliegen, maar ik zie het nu nog niet echt zitten. Het is gewoon natuurlijk wel iets wat ik heel graag wil en wat heel goed op mijn CV zal staan, maar ik moet nog even mijn eigen er toe zetten om er zin in te krijgen. De situatie is natuurlijk anders als toen ik naar Engeland ging. Toen wist ik niet wat ik wilde studeren, toen had ik nog geen vriendje. Dat laatste feit is denk ik de grootste boosdoener dat ik er zo tegenop zie. Maar, 6 weken vliegen zo voorbij en voordat ik het weet is weer een avontuur voorbijgevlogen. Ik vlieg dinsdag 5 juli om 7 uur 's ochtends richting Oslo. Daar ga ik of met de trein of met de bus naar een stad vlak bij tante Godi. Ik slaap in een huisje op de camping, zo'n 20 min rijden vanaf tante Godi. Het is een erg leuke camping met een meer en zandstrand erbij. Ik zal me daar zeker gaan vermaken. Mijn koffer ligt al in mijn kamer en beetje bij beetje wordt die steeds voller. Nog iets meer dan een week te gaan. Ik denk dat ik thuis(en nu natuurlijk ook Davey!) meer zal missen dan toen ik in Engeland woonde. Maar ik sla me er wel doorheen. Thank God dat er zoiets als internet bestaat! Nog een weekje werken, nog een weekend thuis en dan is het zover. Via deze blog zal ik jullie weer allemaal op de hoogte proberen te houden.

Norway, here I come!

Liefs, Samantha

  • 28 Juni 2011 - 07:57

    Mama :

    nou daar gaat ze dan weer!
    geniet ervan
    dikke kuz

  • 28 Juni 2011 - 14:28

    Maaike:

    Lieve Sammie!

    Jammer dat ik je zo lang moet missen! Jij gaat weg en dan kom ik een paar dagen laten weer terug! Nou ik vind het wel een lekker voor uitzicht weer naar huis!

    Geniet er heel veel van!
    Dikke kus

  • 01 Juli 2011 - 13:12

    Lian Bax:

    Goeie reis er naar toe en geniet van de tijd dat je daar bent.
    groetjes

  • 04 Juli 2011 - 19:17

    Tante Karin En Ome G:

    Hey Samantha,

    Vanuit het zonnige Elshout wensen wij jou toch een fijne tijd in Noorwegen en doe de Fam. v.Loon de groeten van ons als je ze ziet.

    Dikke kussen en knuffels

  • 04 Juli 2011 - 19:24

    Jodyy:

    Spannendd!! klinkt wel guudd hoor!! lijkt me ook erg mooi Noorwegee;) have fun!! Xxx

  • 04 Juli 2011 - 20:52

    Lieke:

    Veel plezier Sam! En dan pikken we daarna wel een terrasje! X

  • 06 Juli 2011 - 11:53

    Ome Gerard :

    Dag 1 en GEEN reisverslag !!!
    Hallo waar zijn wij mee bezig !!
    ik wacht af ......
    Veel plezier en geniet !!
    Gr Ome Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Het campingleven in Noorwegen

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2011

Dag Noorwegen!

11 Augustus 2011

Herfst!

07 Augustus 2011

Elanden, beer en slang

04 Augustus 2011

Gezellig!

31 Juli 2011

2 weken te gaan!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 36126

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: