Raindrops keep falling on my head! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Raindrops keep falling on my head! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Raindrops keep falling on my head!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

01 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Ha lieve allemaal,

Hier weer een berichtje uit Engeland. Waarom heb ik eigenlijk in godsnaam voor Engeland gekozen? En niet voor Spanje, Australie of weet ik veel waar het allemaal mooi weer is? Regen, regen en nog eens regen. We hebben alleen een waslijn buiten, dus de kleren drogen niet, regen gemiddeld 2x per dag zijknat(want mijn paraplu is kapot) en ik kom over een paar maanden als een echte Engelse terug, want heb geen zon gezien deze zomer! Maar ondanks alles ben ik toch heel blij dat ik dit avontuur ben begonnen. Mijn vorige bericht was wat somber door problemen met Walter, maar het is 100x verbeterd nu. Zo zie je dat je soms gewoon moet zeggen wat er aan de hand is, ook al is dat niet leuk. Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed. Mama komt over een weekje deze kant op, wat ben ik daar blij om! Britt komt eind Oktober en Kimberly is ook al een reisje aan het boeken!

Woensdag 22 september
Ik zou echt niet meer weten wat ik deze dag heb gedaan. Ja, ik weet het, ik moet het beter bij gaan houden! Dan vertel ik maar wat over het Engelse volk. Hier in Eastleigh zijn er wel 100 charity shops te vinden, maar het gekke is dat naast elke charity shop een gok shop is. Ze besparen dus hier op hun kleding, want dan kunnen ze gokken! Als ik in de ochtend langs de macdonalds loop, zit het bomvol. Wat moet je om half 9 in de morgen bij de mac! Verder, de nieuwe generatie kids zijn allemaal oranje, gingers! De nieuwste mode is alleen een legging met een t/shirt, erg charmant al die cellulite op die billen.

Donderdag 23 september
Op donderdag ga ik meestal met de jongens naar de sportschool om daar te spelen. Eerst naar studio 1, softplayarea met een springkussen en dan naar beneden om daar te spelen. Toen naar huis om te eten en Jeremy moest toen school. Heb verder heel de dag niet zo veel gedaan, tv gekeken, en gerelaxt. Wat een leven!

Vrijdag 24 september
Heb heel de dag gewerkt. Was een lange dag van 8 tot 8. De jongens waren wel heel lief , dus dat maakt de lange dag al snel goed. Jeremy kon zijn plas niet meer inhouden toen hij moest wachten om aangekleed te worden nadat ze in bad waren geweest, heel de vloerbedekking, mijn voeten en alles zat onder. Heb even met brittje gebeld, en ze heeft geboekt! 21 t/m 26 oktober komt ze hier heen! YOEPIE!!! Walter bracht me naar Chandlers ford toe, want ik ging namelijk uit met Jordan, Matt en Tom. Was erg gezellig. Echt naar een dikke club, niet normaal! Nou weten de meeste van jullie dat ik niet echt een dans fan en talent ben, dus eerst even goed ingedronken en toen ging ik pas de dansvloer op! Was maar bij Tom blijven logeren, want anders moest ik alleen terug en daar had ik niet zo'n zin in.

Zaterdag 25 september
Ik heb echt zo slecht geslapen, het was ijs maar dan ook ijs koud in tom zijn kamer. Dus de helft van de nacht wakker gelegen en de ander helft van de nacht verkrampt liggen slapen, maar heey ik hoefde niet alleen naar huis midden in de nacht, dus moet niet zeuren. Rond 11 uur naar huis gegaan en me klaar gemaakt voor mijn zang workshop. Van half 3 tot half 6. Het was echt helemaal super. Het thema was 'the 60ties'. Toen naar huis en op tijd mijn bed in, want voelde me helemaal niet lekker. Zat er al een paar dagen aan te komen dat ik ziek zou worden, good night!

Zondag 26 september
Ziek opgestaan en heel de dag ziek geweest en niks gedaan. Beetje een saaie zondag, maar voelde me echt niet goed. Heb heel de dag op de bank gehangen en in bed gelegen. Tegen de avond nog even met het thuisfront geskypt. Zo, dat was mijn weekend weer.

Maandag 27 september
Was vandaag nog niet helemaal beter. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Gaby is ook ziek, dus ik ben bijna heel de dag thuis geweest. Ik moest wel even tussendoor Jeremy halen van school. Zijn lerares kwam naar me toe; Ja, sorry we hadden geen tijd om zijn broek te verschonen. Bleek dus dat heel zijn broek zijk en zijk nat was. Ik vond het echt belachelijk dat ze hem zo lieten rond lopen. Ik vind zijn school niet je van het. Ze zeuren altijd over zijn vieze poep, daar kan dat kind toch niks aan doen! Even snel naar de bibliotheek en naar huis. Wat gegeten en de kids in bed gelegd. Ik heb lekker tv zitten kijken voor de rest van de dag niet zo veel meer gedaan.

Dinsdag 28 september
Ik was vandaag wel weer beter, ook al heb ik nog wel keelpijn en ben ik verkouden. Heb overdag zoals altijd wat gewerkt. Ben met Gaby niet echt iets gaan doen, alleen Jeremy van school gehaald. Gaby is nog steeds wat ziekjes, dus ik besloot om lekker thuis met hem te spelen. 's Avonds ben ik naar koor gegaan, was weer super zoals altijd! Heb gewoon heel de dag gewerkt, maar dat bevalt me prima.

Woensdag 29 september
Regen toen ik op stond en regen toen ik naar bed ging. Daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Maar het blijft natuurlijk Engeland he! Ik ben met Gabriel naar 't children centre gegaan om daar te spelen. Je moet er zelf bij blijven, maar er is vanalles om te doen. Knutselen, water/zand bak, van alles. Gaby had het volgens mij wel naar zijn zin. Daarna even wat door het centrum gelopen en was het weer tijd om Jeremy te halen. Ze hebben wat gegeten en toen een middagdutje gedaan. Ik heb weer lekker genikst en wat opgeruimt, gewassen en de afwas gedaan. Jongens in bad gedaan en verder weer niks gedaan. Ik ben zo moe de laatste paar dagen. Ik ben ook al 2 weken niet meer naar de sportschool geweest, oeps. Maar ik vind er gewoon niet de kracht voor om er naar toe te gaan. Ik heb nog steeds hele erge uitslag overal. In mijn nek, armen, benen, buik en nu ook op me rug. Ik maak me er zorgen om, dus ga maar weer naar de dokter.

Donderdag 30 september
Geloof het of niet, maar de zon scheen! Dat had ik wel weer nodig na een paar dagen regen en vies weer. Ik had vandaag een vol programma. In de morgen ben ik met Jeremy en Gabriel naar de sportschool gegaan. Daar is een softplayarea met een springkussen en allerlei andere speeldingen. Ik hou er niet zo van om daar naar toe te gaan. Jeremy is te oud en te groot ervoor. Er lopen te veel kleine kinderen rond en Jeremy kijkt niet echt uit wat hij doet. Dus dat zorgt voor veel jankende kids en boze blikken van ouders. We zijn er maar 30 min. geweest, want toen was ik het beu. Op naar het children centre om daar te wigglen en gigglen. 30 min. dansjes doen en muziek maken met de kids. Dat was echt heel erg leuk om te doen. Jeremy moet op donderdag altijd om half 1 naar school. Dus ik had wat boterhammen voor hem gesmeerd en die heeft hij op een bankje zitten eten en toen was het tijd om naar school te gaan. Gaby heeft wat gegeten thuis en is gaan slapen. Ik heb wat was opgeruimd en tv gekeken. Walter ging toen de jongens weer van school halen en ik ben daarna richting WInchester gegaan. Had met Laura afgesproken en met mimi(niet haar echte naam hoor) om te gaan koken samen en dan naar de pub te gaan. Het was echt heel gezellig. Ik had mimi voor het eerst ontmoet, maar het klikte meteen. Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe vriendinnetjes. We hebben pasta met garnalen gemaakt. Erg lekker! Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n groot huis gezien als het huis van Laura's aupair familie. Echt niet normaal gewoon! 6 badkamers, 10 slaapkamers, bibliotheek, droom keuken en tuin. Heel oud en heel mooi! Ik keek mijn ogen uit. Hun garage was net zo groot als ons huis. Celine kwam ook nog samen met haar Nanny. Celine is dus de au pair en in hun gezin is ook nog een Nanny. Was wel een leuke meid. Ze is 26 en komt uit Engeland, maar heeft al heel de wereld gezien. We zijn naar een pub gegaan, was erg gezellig. Rond 10 uur zaten we allemaal bijna te slapen. Ja, want een au pair leven is soms best vermoeiend hoor! Dus toen ben ik samen met Mimi richting station gelopen. Even nog nummers uitgewisseld en op naar Eastleigh. Wat een gezellige dag!

Vrijdag 1 oktober
Het is alweer oktober, wat gaat het toch snel. Over 1 week komt mama al, yes! Heb bijna niet geslapen vannacht, want Gabriel was ziek. Hij heeft heel de nacht overgegeven. Mijn kamer is naast Stacy's en Walter's kamer en de muren zijn heel dun, dus ik kon alles horen. Arme Gabriel. In de morgen zijn we met zijn alle in de auto gegaan om eerst Walter weg te brengen en toen Jeremy. Ik ben met Stacy en Gabriel naar de dokter gegaan. Hij kon pas om 12 uur terecht. We zijn toen maar met z'n 4e gaan ontbijten bij een pub. Lekker een engels ontbijtje op. Toen moest Stacy gaan werken. Walter, Gaby en ik zijn even naar huis geweest en toen was het tijd om naar de dokter te gaan en om Jeremy op te halen. Het weer is echt verschrikkelijk. Kei harde regen, wind en weet ik veel wat. Ik was helemaal verregend toen ik bij Jeremy's school aan kwam(de paraplu vloog heel de tijd weg, vandaar). Ik had zelf om 1 uur een afspraak bij de dokter, voor mijn vlekken. Ben samen met Jeremy er heen gegaan. Het is dus een infectie. Je kunt er niks aan doen. Hier een stukje informatie wat ik kreeg:

Pityrias Rosea is a rash thought to be caused by a virus. Although the rash can be quite dramatic, the illness is very mild. It commonly affects young adults. It goes away on its own without any treatment. It can last as long as 3/6 months.

Nou, daar ben ik dus mee gezegend. 1 op de 1000 mensen krijgt het. En ik ben dus die gelukkige! Het is echt heel lelijk, maar je kunt er dus niks aan doen. Het is geen allergische reactie en ook niet besmettelijk. Daarna naar huis en ben ik aan mijn kamer begonnen, wat een bende zeg! Maar het resultaat mag er weer wezen. Ik heb heel mijn kast opgeruimd, alles eruit wat ik niet draag. Al de zooi wat ik nooit aan doe heb ik in mijn koffer gedaan. Opgeruimd staat netjes. Verder de was gedaan en wat opgevouwen. Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Ik denk dat ik uit ga in Winchester met mijn duitse vriendinnetjes.

Zo, jullie zijn weer even zoet. Mijn voornemens voor komende week: SPORTEN, SPORTEN en ohja SPORTEN. En mijn kamer schoon en netjes houden. Wish me good luck.

Love and kisses,

Samantha

  • 01 Oktober 2010 - 17:15

    Britt:

    die nieuwe trend is wel fijn voor mijn koffertje:P haha maar mooi dat het allemaal beter gaat!

  • 01 Oktober 2010 - 17:54

    Mama :

    hey wat een verhaal weer
    zorg dat het opgeruimd blijft tot dat ik kom anders moet ik mee opruimen en daar kom ik niet voor hoor!ga je zien
    dikke kuz

  • 01 Oktober 2010 - 18:37

    Nienke:

    Hee Sam!
    mis had je dan voor Riverside moeten kiezen (oke gister heeft het hier ook geregend) maar dan blijft het gewoon 30 graden, van de week was het zelfs 45 graden!! Ik ga vanmiddag ook maar eens sporten want dat heb ik ook al een week niet meer gedaan haha ;)
    xx

  • 02 Oktober 2010 - 10:20

    Lian Bax:

    hey nichtje.
    Laatste nieuwtje, kevin is afgelopen donderdag geslaagd voor zijn rijbewijs.
    joepieeeeeeeeeeeee
    groetjes vanuit hier.

  • 08 Oktober 2010 - 16:06

    Astrid Robben:

    hoi samantha

    wat een leuke reisverslagen.ik hoorde van kimberly dat ik je kon volgen op waar is samantha dus nu de goude bruiloft van Jos en Sjaan achter de rug is ben ik eens even gaan zoeken en zie het is me nog gelukt ook.ik ga proberen je zoveel mogelijk te volgen want ik vind het super dat je dit toch maar weer doet.
    dikke kus van ons allemaal en de groetjes aan mama. astrid

  • 11 Oktober 2010 - 14:47

    Yvon:

    hallo Samantha.

    hoe gaat het?
    met mijn gaat het heel goed en nog bedankt
    voor de kaart.

    Yvon van noorwegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 36108

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: