Stomme Sam! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Stomme Sam! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Stomme Sam!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

21 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Lieve allemaal,

Ik loop wat achter met mijn verhaal. Leonie is inmiddels al geweest en het was heel gezellig. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan kom ik als het goed is naar huis. Door de sneeuw kon Leonie niet naar huis en moest een paar nachtjes op London stansted doorbrengen. Ik ben nu dus zo bang dat ik niet naar huis kan met de bus. Tot nu toe reden de bussen naar Nederland wel gewoon, dus dat is wel een geruststelling. Mijn volgende verhaal volgt snel.

Zondag 5 December
Om 9 uur eruit gegaan en ontbeten en de was gedaan. Daarna naar mijn lieve oma gebeld, want ze is vandaag jarig. Ze vond het heel leuk dat ik belde en moest ook wel een traantje laten(ik ook hoor!). Samen met de jongens heb ik happy birthday gezongen, wat lief! Ook even mama aan de telefoon gehad en tante lian. Daarna mijn kamer opgeruimt en gepoetst. Even nog wat tv gekeken en toen richting Winchester gegaan. Heerlijk met de meiden wat gegeten en gedronken. Er was live muziek, dus dat was gezellig. Natuurlijk flink hard zitten meezingen met zijn alle. Het was weer een gezellige avond. Ik was rond half 9 thuis. Lekker mijn pyama aangedaan en nog wat rondgerommeld. Dat was mijn weekend weer.

Maandag 6 December
Stacy was ook gewoon thuis vandaag. Ik heb dus niet echt hoeven werken. Stacy nam Gabriel mee naar haar werk om hem te laten zien. Ik moest Jeremy van school halen. Heb verder heel de huiskamer gepoetst, want dat was hard nodig. Vooral de banken waren erg vies. Heb met opa en tante karin gebeld, want die zijn vandaag jarig! Stacy zou Walter van school halen, dus ik had even rust. Ik heb een beslissing genomen waar ik heel veel zin in heb: Ik ga weer auditie doen voor DJEMM! De audities zijn deze week, maar ik heb geregeld dat ik later auditie kan doen. Ik vind het heel spannend, maar heb er wel heel veel zin in. Ik ga 200% mijn best doen. 7 januari is mijn auditie. Ik durf weer auditie te doen, omdat ik het gevoel heb dat ik zeker met gegroeid. Vooral in meerstemmigheid ben ik nu zo veel zekerder. Ik weet gewoon dat ik het wel kan nu! Dat heb ik heel lang niet meer geloofd. Mijn koor en zanglessen hebben daar zeker aan mee geholpen. En misschien ook wel mijn avontuur hier. Ik sta zeker veel sterker in mijn schoenen. Verder eigenlijk niet zo veel meer gedaan vandaag.

Dinsdag 7 December
Stacy is nog steeds een dag thuis. We zijn de jongens naar school wezen brengen en toen met Gaby gaan ontbijten. Bij de macdonalds.... Na wat te hebben gedronken en gegeten zijn we met Gabriel naar tots and tunes geweest. Stacy was wel wat stil, daar maak ik me daar weer druk om. Nog even langs het postkantoor geweest en toen heeft Stacy, Gabriel en mij thuis afgezet en is Jeremy gaan halen. De jongens hebben wat gegeten en geslapen. Stacy moest naar de dokter, dus wij moesten Walter van school halen. Thuis wat gespeeld, de jongens in bad gedaan, tv gekeken en naar bed. Het was namelijk geen koor vandaag.

Woensdag 8 December
In de morgen op Gabriel gepassen en ben om 10.30 met hem naar het centrum gegaan. Van te voren had ik nog met Leonie gebeld. Heb wat gedronken bij de Costa en we zijn toen Jeremy gaan halen. Had om 1 uur met Mimi afgesproken en moest om 2 uur op Walters school zijn. Er was namelijk een kerstoptreden. Walter was zo schattig. Terwijl iedereen heel goed mee deed met de dansjes stond hij te roepen naar zijn moeder. Maar die was er natuurlijk niet. Toen hij mij eindelijk zag riep die kei hard, terwijl die zwaaide: HAAAAAI SAMMIE! Verder deed die wel goed zijn best. Heel lief al die kleintjes. Gezellig samen met hem naar huis gelopen en thuis voor de rest van de middag gewerkt.

Donderdag 9 December
Vandaag was zoals als altijd een gewone werkdag. Jongens klaargemaakt, naar school gebracht en naar Wiggle en Giggle geweest. Verder niks byzonders gedaan.

Vrijdag 10 December
Ik heb in de morgen de kids mee klaargemaakt en ben toen snel naar Southampton gegaan. Wilde mijn bustickets gaan kopen, want wil niet te laat daar voor zijn. 55 euro, voor 1 retourticket naar London en een single ticket van London naar Eindhoven. Daarna nog even naar de Ikea gegaan om een cadeautje voor Walter en Stacy te kopen. Op de terugweg in de trein kwam ik erachter dat ik mijn tickets niet kon vinden. Was natuurlijk helemaal in paniek. Alles afgezocht en snel National express gebeld. Die zeiden dat ik terug naar het kantoor moest gaan en mijn verhaal vertellen, dan zou ik mijn ticket misschien vergoed krijgen. In paniek mama gebeld en toen snel naar huis om te vragen of Walter me naar Southampton wilde brengen. Heb de ikea nog gebeld of ze hem daar hadden gevonden, maar nee. Even snel Jeremy van school gehaald en toen richting Southampton met de auto. Helaas, ze konden niks voor me doen. Daag 55 pond. Wat ben ik toch ook een oen soms. Ik raak altijd alles kwijt en nu dus ook dit! Eenmaal weer thuis bleek dat ik de sleutels op de deur had laten zitten; aan de buitenkant. Ik had het echt helemaal gehad. Walter moest toen gaan werken en de jongens sliepen, dus heb even met mama gebeld om wat rustiger te worden. Daarna Walter van school gehaald en wat met de jongens gespeeld. Kon wel een borrel gebruiken, dus 's avonds nog even snel naar de supermarkt gegaan. Het was wat glad, dus ging natuurlijk vol op mijn gat. Wat een heerlijke dag zeg!

Zaterdag 11 December
Rond 9 uur opgestaan en even wat rondgerommeld. Daarna gaan douchen en toen op naar het centrum met Stacy en de kids. We hebben even wat boodschappen gedaan en zijn thuis gaan lunchen. Emily en Kristi kwamen Stacy ophalen, want ze zouden naar de kerstmarkt in Winchester gaan. Ik moest dus even opassen. Heb de kids na lunchtijd in bed gelegt en heb gewassen en opgeruimt. Rond 6 uur was Stacy weer thuis. Ik ben me toen klaar gaan maken voor mijn laatste stapavond hier. Wel heel gek hoor. Ben rond 7 uur met de trein naar WInchester gegaan. Had met Frances en Larissa afgesproken om samen naar Mickey te lopen, want daar zouden we pizza eten en wat drinken. Onderweg nog even Charlotte opgehaald en toen kon de lange wandeling beginnen. Het is ongeveer een half uur vanaf het centrum van Winchester naar Mickeys huis. Waarom ben ik dan zo dom om mijn hakken aan te doen? Het was super gezellig met zijn alle. We waren met zijn 8e. Lekker zitten kletsen en drinken. Daarna zijn Mickey, Annika en ik nog uit geweest in Winchester. Ik kon echt niet meer op mijn hakken staan. Dus besloot maar om ze uit te doen op de dansvloer en op de terug weg naar mickeys huis heb ik op mijn sokken gelopen. Was een gezellige avond.

Zondag 12 December
Rond half 9 heb ik mickey bedankt voor het slapen daar en ben met de trein naar huis gegaan. Mijn kamer opgeruimt en gepoetst en toen snel in de douche gestapt. Ben met Stacy en de jongens naar een natuurpark gereden, daar was een of ander kerst gebeuren. Was wel een mooi park. Heb een gezellig met Stacy bij kunnen pratenl. Ze willen een nieuwe au pair in huis nemen totdat Walters moeder komt. Er lag veel modder, dus we waren allemaal erg vies. Thuis wat gegeten en we zijn toen de bank op gegaan met zijn alle. Tv gekeken en geslapen.

Maandag 13 December
Weer een nieuwe werkweek. Mijn laatste volle werkweek. Het blijft toch wel gek dat ik naar huis kom, maar ik vind het ook steeds fijner. Om 8 uur zoals altijd begonnen. Jeremy bleef thuis van school, want hij was ziek. Ik ben in de morgen dus Walter naar school gaan brengen en Walter bleef bij Jeremy en Gabriel. Toen ik thuis kwam is hij gaan werken. Heb wat tv gekeken met de jongens en we hebben zitten vingerverven. Was erg grappig met die 2. Tijd om wat te eten en te slapen. Ik heb mijn tijd weer nuttig besteed; gewassen, gepoetst en opgeruimt. Daarna de jongens weer uit bed gehaald, want Walter moest worden opgehaald. Thuis met de jongens gespeeld, in bad gedaan, gekookt en gegeten. Stacy belde om 7 uur dat ze er aan kwam. Uiteindelijk kwam ze om 9 uur thuis. Was dus een erg lange dag. Ik baalde wel hoor. Je kunt nooit ergens zeker vanuit gaan, want ze houden zich toch nooit aan de afspraken. Ik ben toen om 9 uur nog snel naar Southampton gegaan om opnieuw mijn busticket te kopen. Rond kwart voor 11 was ik thuis MET buskaartjes. Pfoe, snel mijn bed in.

Over 3 nachtjes slapen ben ik thuis, heeeeel gek!

Liefs en dikke kussen
Samantha

  • 21 December 2010 - 10:12

    Britt:

    Leuk verhaal weer ! En tot snel!!!!!
    Xx

  • 21 December 2010 - 11:27

    Mama:

    Nou sam de laatste loodjes ik kan bijna niet meer wachten.
    Hakken is dus niets voor jou dat wist ik al wel maar je moet er allemaal zelf achter komen.
    Weer wat geleerd!
    Ik denk dat heeeeeel veeeeel hebt geleerd en we zien elkaar heeel snel
    Dikke kuz

  • 21 December 2010 - 12:15

    Berd:

    Sammie komt naar huis, wieeehh!

  • 21 December 2010 - 19:19

    Papa:

    nog 3 dagen en dan is het jou beurt om de koffiepot te vullen en te zetten
    dikke kus en tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 36114

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: