Pap & Kimberly - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Pap & Kimberly - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Pap & Kimberly

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

26 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Hi my loves!

Papa en Kimberly zijn ondertussen al weer geweest. Het was zo fijn dat ze hier waren. We hebben veel leuke dingen gedaan en ook lekker in het Nederlands bijgekletst. Wel gek hoor, want als er bezoek is dan lijkt het net of ik niet in Engeland woon. Ik heb het nog steeds super erg naar mijn zin. Vermaak me prima en heb het vaak ook best druk, maar dat is alleen maar erg fijn. Het optreden met mijn koor was super gegaan. Eastleigh fusion choir in concert. Klinkt wel vet he?

Vrijdag 19 November
Het is vrijdag, dus ik moet gewoon werken. Heb de jongens naar school gebracht. Ondertussen had ik al een smsje van papa dat ze rond kwart over 10 in Eastleigh zouden zijn. Ik had nog wel verwacht dat ze zouden bellen, maar toen ik buiten de was stond op te hangen stonden er ineens 2 voor deur! Wat fijn om ze weer te zien. Het is bijna 3 maanden geleden, dus was weer heel erg fijn om met ze te knuffelen. Grappig dat ze ineens hier voor de deur stonden bijna uit het niets. Ik heb ze het huis laten zien en we hebben wat gedronken. We zijn even Eastleigh ingegaan en toen moesten we Jeremy gaan halen. Jeremy zag papa en kimberly al meer zitten dan mij, dus dat was een goed teken. Het is echt een knuffelbeer! Even een worstenbroodje op(Yammie!) en toen richting sportschool zodat de jongens konden spelen en wij wat konden drinken. Echt zo gek dat ze er zijn, maar zo leuk! We moesten toen Walter weer op gaan halen en daarna kwamen Stacy en Walter thuis. Papa kreeg 2 voetbal shirts uit Argentinie van Walter. Dat is typisch iets voor Walter, hij wil altijd iets geven. Volgens mij vonden ze elkaar wel aardig. Gelukkig maar. Ze hebben trouwens een hele snoep/koek/pepernoten/soep/chips voorraad voor me meegenomen! Ik kan dus weer even vooruit. We zijn met zijn 3e richting Southampton gereden. Even de stad in gegaan en een lekker duitse crepe gegeten, want d'r was een duitste kerstmarkt. Ook hebben we bij de mac donalds wat gegeten. Op naar papa's en kimberly's hotel om daar nog wat te drinken. Ik ben toen naar huis gelopen en papa en kimberly zijn lekker naar bed gegaan. Wat een top dag.

Zaterdag 20 November
Papa en Kimberly zijn in de morgen thee komen drinken en toen zijn we op weg gegaan richting Salisbury. Ik had in de morgen even wat croissantjes gekocht voor lunch en een wegenkaart. Het was een hele beleving om richting Salibury te rijden en dan richting Stonehenge. Na een paar keer verkeerd te zijn gereden en de dood bijna in de ogen te hebben gekeken(We reden de verkeerde kant op op een rontonde, oeps!), zijn we toch goed aangekomen bij Stonehenge. Het stelde eigenlijk niet zo veel voor, maar ik vond het wel heel leuk om het een keer te hebben gezien. Toen terug naar Salisbury gereden om daar wat cultuur op te snuiven en wat rond te lopen. Het was nog vroeg toen we het al wel weer hadden gezien, dus zijn we even nog naar Winchester gegaan. De ronde tafel van Arthur bezocht en daarna richting Eastleigh om wat te eten. We hebben in een pub gegeten, was wel oke! Het was nog best vroeg, dus we wilde nog wel iets doen, maar we wisten niet wat. We zijn toen nog maar wat gaan drinken bij het hotel en daarna gaan slapen. Was een lange maar leuke dag!

Zondag 21 November
Vandaag is het al weer de laatste dag dat ze hier zijn. Veelste kort naar mijn zin. Maar ik ben zo blij dat ze nu hebben kunnen zien hoe ik hier leef. Nu hebben ze ook een beeld bij de verhalen. In de ochtend zijn Kimberly en papa nog even thee komen drinken en afscheid komen nemen van Walter, want die moest werken. We zijn toen richting Southampton ge gaan om nog even te shoppen en Southampton te bekijken. Papa heeft nog een paar cadeautjes voor de jongens gekocht. Bedankt. Helaas was het al weer tijd om naar huis te gaan, spullen in de auto te gooien en afscheid te nemen! Ik ben zo blij dat ze het hier hebben kunnen zien en dat ik lekker met ze heb kunnen knuffelen. Voor de rest van de dag heb ik eigenlijk niet zo veel meer gedaan.

Maandag 22 November
En ik ben weer alleen. Moest gewoon weer heel de dag werken. Heb de jongens naar school gebracht en ben toen met Gabriel naar Southampton gegaan. We hebben daar wat rondgelopen en heb nog een blousje gekocht. De rij bij de h&m was best lang en ik had nog 20 min om af te rekeken en naar het station te rennen. Ik heb zo hard gerent met de buggy. WIst niet meer waar ik lucht vandaan moest halen, maar ik was net op tijd. De conducteur zag me aan komen rennen, dus ik had geluk. Daarna meteen door om Jeremy te halen en toen thuis even rust. De jongens wat te eten gegeven en ze toen naar bed gegaan. Ik heb wat gewassen en opgeruimd. Verder heb ik wat tv gekeken en verder niet zo veel meer ondernomen.

Dinsdag 23 November
Gewerkt van 8 tot 8. Was een lange dag. Jongens naar school brengen en halen en verder Gabriel heel de dag zien te vermaken. Stacy kwam rond 10 voor 8 thuis en toen ben ik meteen naar koor gegaan. Ik moest wel gaan, want donderdag is ons concert. Heb er echt heel veel zin in en na vanavond weet ik ook wel dat het goed gaat komen.

Woensdag 24 November
Vandaag in de morgen een beetje gewerkt, gepoetst en opgeruimd. Verder begin ik verkouden te worden en dat kan niet, want heb morgen een groot optreden. Ben dus even mijn bed ingegaan en heb lekker gebadderd. Heb lekker een luie dag gehad. 's Avonds zijn we met heel het gezin richting Southampton gegaan om daar de kerstmarkt te bezoeken. Helaas was het al bijna gesloten. We hebben lekker een bratwurst op en een pannekoek! Wat hou ik toch van duitse kerstmarkten! Het was erg koud, dus we zijn niet erg lang gebleven. Was wel lekker om even buiten te zijn.

Donderdag 25 November
In de morgen toch wat gewerkt ook al was het mijn vrije dag. Ben met Jeremy en Gabriel naar wiggle and giggle geweest. Was weer erg leuk. Ik merk gewoon zo aan Jeremy dat hij heel erg van zingen en dansen houdt. Ik probeer dat dus ook extra te stimuleren door altijd met hem te zingen en te dansen. Hij heeft natuurlijk een leerachterstand, dus al dat zingen en dansen is erg goed voor hem denk ik! Voor de rest wat tv gekeken en opgeruimd. Toen gaan douchen en me klaar gemaakt voor de avond. Heb bij de mac donalds gegeten en toen in de kou op mijn hakjes naar de trein richting Winchester gegaan. Pfoe, het was erg koud. Maar gelukkig nog geen sneeuw! Was ruim op tijd bij 't Winchester Discovery Centre. Iedereen zag er erg mooi uit en na het inzingen was het zover! Walter, Stacy en de kids waren er ook, maar bleven maar tot de pauze. Laura en Mickey waren er ook! Was ik echt heel blij mee. Fijn dat er toch nog zo veel mensen voor me zijn gekomen. Het optreden ging erg goed. Maar de combinatie Sam en een strapless jurk(bedankt lieve papa) is geen succes. Had mijn bh er al onder uit gedaan, want had het idee dat die alles omlaag trok. Ik stond dus de helft van de avond mijn jurk op te hijsen, want anders zou het een hele ander show worden dan een optreden van een koor. En dat was toch niet de bedoeling! Het publiek was heel enthausiast en het was echt weer super om op te treden. Wat heb ik dat gemist zeg. Mijn stem was helaas niet optimaal, want ook ik ontkom niet aan een verkoudheid. Ik kreeg gelukkig een lift naar Eastleigh aangeboden, dus ik hoefde niet in de kou weer terug naar de trein en dan terug naar Eastleigh. Wat een super avond!

Ik heb net heel mijn beeldscherm onder geniest en mijn stem klinkt als een ouwe vent die al jaren zware shag rookt. Dus ga zo maar is even flink wat thee drinken en hopen dat het snel voorbij gaat. In het noorden ligt er al sneeuw en het komt deze kant op. Kom maar op sneeuwstorm, ik ben er klaar voor!!!

xxxxxx en liefs Sam

  • 26 November 2010 - 10:59

    Britt:

    Geweldig sammie!
    Tot snel xx

  • 26 November 2010 - 12:45

    Leonie:

    Hahaha, ik zie het zo voor me, jou & die strapless jurk!!

  • 26 November 2010 - 13:54

    Berd:

    Boehoe. Had ik een heel verhaaltje getypt was ik mijn naam vergeten en toen wast weg! Maar hier komt ti nog een keer:
    Niet ziek worden he! Arm schaapje! Ik volg je btw op Twitter maar er valt niet zoveel te volgen haha :') En heb je toevallig foto's van je koor optreden? Of van je strapless jurkje of andere nieuwe kleren? Ben echt benieuwd!!
    Geniet er nog van Sam xxx

  • 26 November 2010 - 16:18

    Mama :

    Jammer dat we je optreden hebben gemist lijkt me wel spannend!
    Ja je moet wel wennen aan zo'n jurk
    Lekker thee drinken en dikke kuz xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 36111

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: