All the leaves are brown and the sky is grey - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu All the leaves are brown and the sky is grey - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

All the leaves are brown and the sky is grey

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Hi lieve allemaal,

Hier weer een berichtje uit het regenachtige/grijze Eastleigh. In mijn vorige blog schreef ik nog dat ik lekker met mijn zonnebril op en in mijn vestje naar buiten kon. Nu dus niet meer. Het is niet echt koud, maar wel heel grijs! Paraplu's helpen niet door de wind, dus ik regen zo'n 3 keer per dag zijk nat. Verder vermaak ik me prima hier. Er zijn wel wat veranderingen, maar dat lezen jullie hieronder wel. Mijn lieve papa en zusje komen morgen. Nog een nachtje slapen, joepie! Hopelijk stopt het dan met regenen.

Zondag 7 November
Gister ben ik dus naar Winchester geweest. Was vuurwerk en een super groot Bonfire. Er was een optocht met fakkels en het was echt heel gezellig met mijn lieve vriendinnetjes. Celine's vriend was er, leuke jongen. We hebben eerst naar 't Bonfire gekeken en het vuurwerk en zijn daarna naar de pub gegaan om te zuipen! Wat een super avond zeg! Helaas moet ik altijd op tijd mijn trein hebben. Ik moest zoooooo nodig plassen. Ik wilde in een trein die helemaal ergens anders heen ging stappen om te plassen. Gelukkig kon ik het nog net ophouden en moest ik toen nog 10 min wachten op mijn eigen trein. Ben nog nooit zo blij geweest met een vieze trein wc. Kwam heel toevallig Nuria en Marketa nog tegen op het station. Vandaag heb ik verder niet zo heel veel meer gedaan. Emily en Kristi kwamen eten. Ik vind Emily nog steeds echt een leuke meid, maar Kristi kan ik wel afschieten. Ze maakt rot opmerkingen over de kinderen en is gewoon raar, maar goed je kunt niet iedereen aardig vinden.

Maandag 8 November
Werken, werken en werken. En ohja ik ben ook nog gaan zwemmen, maar alles deed zo'n pijn. Ik denk dat ik iets te veel heb gezwommen de afgelopen tijd. Dus ga tegen het einde van de week wel weer!

Dinsdag 9 November
Vandaag met Gabriel naar Tots and Tunes geweest en 's avonds naar koor. Ben maar tot de pauze gebleven, want moest naar een verjaardag. Mickey(au pair uit duitsland) is jarig vandaag en dat gingen we vieren! Ben met de trein richting Winchester gegaan en toen hebben we flink zitten zuipen in een pub/lounge. Was echt super gezellig! Daarna nog naar een club toe. Helaas moest ik rond 1 uur weer gaan, want moest mijn laatste trein halen! Was een super avondje!

Woensdag 10 November
Ik was toch een beetje brak vanmorgen. Geen kater, maar gewoon moe. Heb heel de dag gewerkt en tegen de avond met Stacy gepraat over alles hier. Ik wilde gewoon wat dingen kwijt. Heb het gehad over het eten, dat er gewoon nooit iets is. Dat ik zo vaak ziek hier ben is niet voor niets! Heb het ook over mijn werkuren gehad, want ik werk te veel uren en krijg niks extra's betaald. Normaal zou ik daar niet moeilijk over doen, maar dan moet je wel gewoon op tijd betaald krijgen. Ook vroeg ik aan d'r , wanneer die oma hier komt wonen. Ik wil wel weten wanneer ik hier weg moet. Ze vroeg toen wanneer ik zelf weg wil. Februari zei ik, maar iets eerder maakt ook niet uit. Nu zijn ze dus voor vluchten voor die oma aan het kijken voor in December. Ik weet verder ook nog niks meer, maar we zien wel. Was wel even een schok.

Donderdag 11 November
Mijn betoog over mijn te-veel-uren heeft toch wel gewerkt. Ik ben vandaag een dagje vrij! Heb niet echt veel gedaan. Op een gegeven moment kreeg ik een telefoontje van mama. Er ging meteen een schok door me heen, want die belt niet zomaar op mijn mobiel. Hannie is dood. Ze heeft het zo lang volgehouden en zo lang gestreden tegen de ziekte, maar nu was ze op. Ze kon niet meer. Je weet gewoon dat dit gaat komen, maar dan nog heb ik het gevoel dat het zo snel is gegaan. Haar nieren werkte niet meer en dan is het zo voorbij. Dat hebben we ook wel met opa gezien. Ik vind het heel erg dat ik nu niet in Nederland ben en niet bij mama kan zijn. Ik ben trots op Hannie en zal haar nooit vergeten. Lieve Cor en Naomi, ik denk aan jullie! En ook aan jou mama!

Vrijdag 12 November
Ik hoefde de jongens niet naar school te brengen. Ben met Gaby thuis gebleven. Heb Cor gebeld, was wel moeilijk. Ik wilde gewoon iets laten horen. Ben daarna naar Tots and Tunes gegaan met Gabriel. Verder wat gepoetst en gewassen en voor de jongens gezorgt. Ik wilde 's avonds eigenlijk naar de bioscoop gaan, maar Stacy had mijn geld nog niet. Dus heb toen niet zo veel meer gedaan.

Zaterdag 13 November
Ik ben in de morgen lekker actief bezig geweest. Ben lekker gaan zwemmen. Heb ook even opgepast, want stacy ging boodschappen doen en walter was werken. Daarna ben ik richting Winchester gegaan, want heb vandaag weer een zangworkshop. Was wat vroeg dus heb wat rondgelopen en wat gegeten. DIt keer was het thema: the 70ties. Was erg leuk ookal kende ik sommige liedjes echt niet. We waren maar met zijn 15e, dus was fijn. Ik hou er wel van als het een kleine groep is. Ben dat natuurlijk wel gewend met Koor en Djemm, daarom vind ik dat denk ik zo fijn. Op de terug weg in de trein zag ik dat ik een uitnodiging op facebook had voor een feestje bij Tom thuis. Heb hem al in geen eeuwen meer gezien, dus had maar besloten om daar EVEN heen te gaan. Dan had ik tenminste ook wat anders aan mijn hoofd. Het feest was gewoon bij Tom thuis. Pfoe, wat was dat gezellig zeg! Was om 9 uur zondagmorgen thuis, oeps! Was leuk om iedereen weer te zien en het was echt super gezellig!

Zondag 14 November
Ik was dus om 9 uur thuis. Heb eerst mijn kamer maar opgeruimt en toen maar gaan slapen. Schrok om half 4 wakker. Daar ging mijn zondag! Thuis nog wat rondgehangen en verder heel de dag niks meer gedaan. Wat een luie zondag!

Maandag 15 November
Heb vandaag zoals bijna altijd de kids naar school gebracht en ben toen met Gabriel wat gaan drinken. Thuis wat rondgehangen, gepoetst, gewassen en gespeeld met Gaby. Daarna JEremy weer van school gehaald, de jongens eten gegeven en naar bed gebracht. Even rust voor Sammie! De jongens heb ik rond kwart voor 3 weer wakker gemaakt, want we moesten Walter weer van school halen. Thuis hebben we weer koekjes gebakken en heb ik ook gekookt. De jongens hebben lekker gebadderd en ik was bijna nog meer nat dan zij waren! Yeah, laten we sammie natspetteren! Stacy was toen ook weer bijna thuis. Even gegeten, tv gekeken en hup naar bed!

Dinsdag 16 November
Heb vandaag heel de dag een kaarsje gebrand voor Hannie. De begrafenis is vandaag. Gewoon weer de ochtendrituelen gedaan en toen met Gaby wat gaan drinken en ik kon er niet meer tegen, ik moest naar de kapper! Bijna 6 maanden zijn mijn haren niet geknipt geweest, dus het was wel tijd! Gewoon de puntjes eraf en wat lagen. Kan er nu weer even tegen aan. Ik vind wel altijd mijn haren zo lelijk als het pas is geknipt, maar dat zullen wel meer mensen hebben. Daarna snel naar tots and tunes gegaan, oeps te laat! Het zingen was al afgelopen, dus we zijn niet zo lang gebleven. Verder gewoon gewerkt en 's avond lekker naar koor geweest. Ik ben nog steeds zo blij met mijn koor. Het gaat ook echt super goed. Julie, een mede sopraan weet meestal alle stemmen wel en is ook echt heel goed. Vandaag was het heel grappig, want ze zei: Sam, kom bij mij staan. Jij weet het altijd zo goed! Woehoe, doet me toch goed zoiets.

Woensdag 17 November
Gewoon gewerkt in de morgen. Heb niet veel met Gaby ondernomen, want het is rotweer hier! Regen en wind, bah bah! Hoorde dat het in Nederland nog erger is, dus heb toch nog niet echt te klagen hier. Mimi moest vandaag naar Eastleigh college toe, dus toen ze daar klaar was zijn we wat gaan drinken. Het was weer heel leuk. Kan gewoon over alles praten met d'r en het voelt hetzelfde als met mijn vriendinnetjes thuis. Ik hoefde in de middag gelukkig niet te werken. Ik had heel de dag zo veel zin in Pannenkoeken. Dus heb mix gekocht en een soort van stroop(die te smerig was voor woorden) en ben aan de slag gegaan. Wat een ramp ben ik in het bakken van pannenkoeken zeg! Heel mijn hand verbrand, aangebrand en half gaar en na 2 pannenkoeken te hebben gebakken was ik het al zat. Goed bezig sam. Ik heb toen nog even met Walter gepraat over mijn vertrek datum en er is nog steeds niks zeker. We zien wel. Sweet dreams!

Donderdag 18 November
Een vrije dag vandaag! Ben wel gewoon om half 8 gaan douchen en heb geholpen om de kids aan te kleden. Toen ben ik achter mijn laptopje gaan zitten en verder gegaan met mijn blog en mijn schriftje. Ik loop zo ver achter in mijn schriftje, dus dat wil ik vandaag zo ver mogelijk bij gaan werken. Pfoe, wat een werk zeg. Maar ik denk dat het echt heel mooi en leuk is als het af is. Ik schrijf in mijn schriftje toch wat meer details en meer hoe ik me voel en wat ik allemaal mee maak met het uitgaan, enz. Dus het is toch wel een speciaal iets. Walter is vrij, dus hij zorgt voor de kids. Stacy en Walter hadden hele erge ruzie vanmorgen, dus hij is 'erg gezellig'. Arme kids. Ze zitten heel de dag al binnen en gaan ook niet iets ondernemen denk ik.

Ik ga zo maar weer een poging tot pannenkoeken bakken doen. Wens me maar succes. Ik word trouwens al helemaal gek van de kerstliedjes. In de 99 P store hoor je ze al sinds eind september en nu hoor je ze overal! Ik ben zelfs al zo erg dat ik ze op youtube opzoek. Ze blijven gewoon zo in je hoofd zitten. 'All I want for Christmas is you!"

xxxxxxxxxxxxxxxxxx Sam

  • 18 November 2010 - 12:23

    Je Zusje!:

    Haaaa lieverd,

    Bijna bijna bijnaaaa is het zo ver dan zullen papa en ik het onveilig gaan maken daar in engeland! heb er echt heel veel zin in, wel vroeg op vanacht:O!
    maar komt allemaal goed,
    je hebt weer een mooi stukje geschreven hoor! vooral die stukjes over Hannie wat gaan we haar toch missen hé?

    xxxxxxx
    en tot morgen(L)

  • 18 November 2010 - 14:39

    Lian Bax:

    Hee nichtje
    Veel plezier dit weekend met je pa en zusje.We zien je binnenkort toch ook weer.
    Gezellig.
    groetjes van ons, de fam. bax

  • 18 November 2010 - 14:57

    Opa:

    Ja ge kunt het meemaken.
    je bent een echte kolmans
    met mij alles oke alleen ingezwachelde benen en naar de dietiste om af te vallen
    kusjes opa

  • 18 November 2010 - 17:49

    Britt:

    Sam<3
    Heel veel plezier met zusje en je papa! geniet ervan en hopelijk krijg je snel meer te weten over je vertrek
    xx

  • 19 November 2010 - 16:41

    Leo:

    Hi lovebird!
    Hopelijk heb je 't een beetje gezellig met jullie Johannie & Kim!
    Hoop dat je snel meer weet over wanneer je terug komt naar Nederland.
    Hoop aan de ene kant dat je langer mag blijven zodat ik de 15e gewoon kan komen en jouw leventje daar kan zien. Maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat je naar huis komt want ik mis je zo!! Hihi
    Tot snel meisje

  • 19 November 2010 - 21:38

    Mama:

    Ja wat moet ik er van zeggen, het kan alle kanten op! Ben erg trots op jou hoe
    je met je verdriet omgaat van Hannie
    Ze zou trots op je zijn
    Veel plezier nu met pa en kimberly
    Dikke kus ma

  • 20 November 2010 - 18:04

    Berd:

    En hoe is het met je papa en kimberly daar? Zeker fijn dat ze er zijn! Als je het weer wat rustiger hebt laat het me even weten! Dan ga ik toch maar eens skypen :P Leuk je verhalen weer te lezen!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 36112

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: