Love it up here! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Love it up here! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Love it up here!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

16 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Haa lieve allemaal(vooral mama, want die plaatst altijd een reactie),

Weer een verhaaltje van over het kanaal. Nu ik dit zit te typen heb ik net heel mijn kamer opgeruimd en het resultaat mag er wezen. Dus mama, je kunt trots op me zijn! Het zonnetje schijnt en ik voel me hier gelukkig, wat wil je nog meer?

Maandag 6 september
Een nieuwe werkweek kan weer van start gaan. Ik ben gaan douchen en vandaag was de op-tijd-opstaan-om-klaar-te-maken-voor-school-dag. Snel de jongens uit bed en ze aangekleed en eten gegeven. Iedereen was in 20 min. klaar. Goed gedaan vond ik zelf. Op naar het park om echt even te oefenen dat we weg gingen nadat ze klaar waren. We hebben maar 30 min. gespeeld, want Stacy belde dat er iemand kwam om alles in ons huis te maken. Echt heel het huis valt uit elkaar, er staan straks alleen nog 4 muren denk ik. Heel de morgen thuis gehangen/gespeeld, maar ze kwamen niet opdagen. In de middag wat gerelaxt en 's avonds met Stacy naar de sportschool geweest. Gegeten en nog wat uitzendinggemist gekeken, want ja GTST is weer begonnen. Dat kan ik natuurlijk niet missen. Wat hou ik toch van uitzendinggemist!!!!

Dinsdag 7 september
Vandaag hoefde ik niet te oefenen om de jongens binnen 30 min. klaar te maken, gelukkig! Want dat was wel een gestress met die slaapkoppen! We hebben wat tv gekeken en lekker op ons gemak gedaan. Daarna de jongens klaar gemaakt en richting sportschool gegaan om wat te spelen. Heb lekker een chocomelk op en de jongens hebben heel lief gespeeld. Daarna naar huis om te eten en te slapen. Ik ben even naar de bibliotheek geweest, want moest wat uitprinten voor koor. Daarna wat gerelaxt en toen was 't tijd voor m'n zangles om 6uur. Het was echt super leuk. Moest zelf een liedje voorbereiden. Even wat ingezongen en toen aan de slag. Gelukkig had ze meteen door waar mijn problemen zitten en daar gaan we nu aan werken. Ze is echt super! Ik heb nu weer een goed gevoel over mijn stem. Sinds mijn afwijzing bij djemm! ben ik steeds meer gaan twijfelen aan mezelf en de moed eigenlijk opgegeven. Ik dacht; Ik kan het toch niet! Natuurlijk heb ik hele lieve koorleden bij mijn koor in NL, maar die zeggen toch wel dat ze me stem goed vinden, no matter what. Maar Savanna(zanglerares) zei dat ze echt vind dat ik een goede stem heb en dat ik zeker niet onzeker hoef te zijn. Dus ik ben nu heel blij. Daarna even naar huis, wat gegeten en toen weer terug, want had ook koor! Moet nu bij de sopranen gaan zingen, prima! Wat hou ik toch van zingen, hihi. De koorleden zijn heel lief, dus dat is ook fijn. Naar huis en naar bed. Was weer een goed dagje!

Woensdag 8 september
Walter's eerste schooldag. Het was een beetje een gekkehuis. Iedereen was druk in de weer. Toen we net weg wilde gaan, werd er aangeklopt. Het was de man die alles kwam maken in ons huis. Dus ik moest thuis blijven met Jeremy en Gabriel. Toen Walter en Stacy terug kwamen ben ik naar de bibliotheek gegaan om wat boeken in te leveren en wat uit te printen. Dat laatste was niet gelukt, want de printer was kapot. Even wat gedroken bij de Costa en een kaart voor Liesbeth geschreven, want ze is bevallen van een zoontje! Super leuk en fijn voor d'r! Toen naar huis en met de boys en Stacy naar het Children Centre om wat te spelen. Stacy was namelijk vandaag vrij. Daarna naar huis gegaan om wat te eten. Stacy is daarna Walter van school gaan halen. Hij hoeft deze week maar halve dagen naar school. Stacy en de rest gingen even naar bed. Ik ben daarna ook even gaan slapen. Ik was zo moe, maar dat werd alleen maar erger toen ik weer wakker was. Ik heb toen maar besloten om richting sportschool te gaan. Dat leek me beter dan bankhangen. Stacy en de boys liepen mee, want ze gingen even spelen in de speeltuin. Heb niet zo veel gedaan bij de sportschool, maar was wel even lekker. Toen richting de speeltuin om nog wat te spelen. Thuis wat opgeruimd en gedoucht en gegeten. Daarna nog met mama en daarna met papa geskypt. Heerlijk om ze weer even te zien, ook al is het via de webcam.

Donderdag 9 september
In de morgen met Gabriel en Jeremy naar de sportschool gegaan om daar wat te spelen. Er waren flink wat kids, dus ze hadden veel plezier. Ik heb lekker wat zitten te zitten en chocomelk gedronken. Heb Luke, Josh en Tom gezien. Die werken daar alle 3, dus was wel grappig. Op ons gemak naar huis gelopen en wat tv gekeken en gegeten. Toen was het tijd om Walter op te halen. Ze hebben even een middagdutje gedaan. Verder heel de dag niet zo veel meer gedaan.

Vrijdag 10 september
In de ochtend gewoon gewerkt zoals altijd. Walter bracht Walter JR naar school. Ik ben weer met de 2 kleine naar de sportschool gegaan. Het fijne daarvan is dat ze gewoon kunnen spelen, zonder dat ik ze heel de tijd in de gaten moet houden. Dat geeft mij ook wat rust. Naar huis, wat gegeten en toen Walter gaan halen. Heb ze in bed gelegd en verder wat gerelaxt en opgeruimd en de was gedaan. Toen de jongens wakker waren ben ik naar het park met ze geweest en toen hebben we Stacy opgehaald op het station. Thuis gegeten, gerelaxt en naar bed.

Zaterdag 11 september
We hadden eigenlijk een hele dag gepland met Au pair meiden, maar een voor een zeiden ze af. Ik ben dus gewoon zelf even Eastleigh in gegaan. Wat gedronken en wat geshopt. We zouden 's avonds uit gaan in Southampton. Kasia kon ineens niet, want ze had geen geld. En Celine was ziek. Jordan vroeg of ik naar hun toe kwam en dan mee uit ging. Dus daar ging ik dan in mijn eentje met de jongens mee. Eerst met de trein richting Chandlers ford, bij Jordan wat gedronken. Toen met de taxi naar Southampton. Jordan moest weer dj-en. Het was een erg gezellige avond. Flink gezopen natuurlijk, maar dat hoort erbij. Ben toen maar weer bij Tom blijven slapen. Was ook nog gezellig, want z'n zus; Hollie en Jess waren er ook. En Jim ook trouwens, die heeft heel de nacht liggen zingen. Toen ik ging slapen hoorde ik hem nog en toen ik wakker werd hoorde ik hem nog. Maar het was wel heel gezellig.

Zondag 12 september
In de morgen wat tv gekeken bij Tom en toen naar huis. Ben even mee naar de speeltuin geweest en heb verder heel de dag niks meer gedaan. Met mama, papa en Kimberly gebeld. Dat was mijn zondag weer. Beetje saai, maar daar zijn zondagen voor!

Ik weet dat best veel mensen dit lezen, maar dat ze geen reactie erbij zetten. Ik vind het juist heel leuk als jullie er iets onder zetten! Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik hier ben, natuurlijk mis ik wel wat dingen. Veel feesten, 80 en dat soort dingen, maar ik vermaak me hier ook goed. Als ik weer terug ben, haal ik het wel weer in!

Big hug and kisses,
Sam

  • 16 September 2010 - 17:34

    Aniek:

    Nou omdat je graag ook een berichtje wilt van de mensen die het lezen ik dus hahah! Doe ik dat maar. Ik vind het leuk om te lezen wat je daar doet, en vind het heel knap van je. Ook leuk dat ik je even zag lopen in Drunen ook zat ik in de bus en zwaaide ik alleen maar!
    Veel plezier daar nog en verheug me alweer op het volgende verhaal haha!
    xxx

  • 16 September 2010 - 17:53

    Danique:

    Haaii meisje!

    Hoe is het allemaal met je? zo te lezen super goed! echt leuk dat je dat allemaal zo bij houd het is leuk om te lezen hoe jij daar je avontuur waarmaakt! ookal missen veel mensen je hier als ze dit lezen weten ze dat het daar super naar je zin hebt! meid nog heel veel plezier en we krabbelen

    Kussie danique.

  • 16 September 2010 - 19:04

    Britt:

    Natuurlijk lees ik alle verhalen van je, soms hoor ik ze dubbel maar dat vind ik alleen maar leuk!

  • 17 September 2010 - 12:02

    Kimberly:

    wat een gekkie toch he;
    ook daar in engeland GTST kijken!
    Wordt je af en toe niet helemaal gek met al die mannen om je heen?
    ben wel trots op je(y)!
    XXX

  • 17 September 2010 - 12:08

    Mama:

    nou moet ik wel reageren want anders klopt je verhaal niet meer ik lees wel dat de sportschool een van je favotite plaatsen is waar je veel komt en natuurlijk ook de kroeg een echte kolmans zou opa zeggen geniet van je tijd daar en over 3 weken ben ik er
    hele dikke kus

  • 17 September 2010 - 17:14

    Papa:

    hey sam
    erg leuk wat je schrijft maar het is wel erg vaak relaxen wat je doet.
    Verder is het erg leuk dat je precies alles bijhoudt,is later erg leuk om dit terug te lezen.
    kusjes je vader

  • 18 September 2010 - 15:19

    Els:

    Heej Sammetje. Je hebt gelijk dat er weinig reacties worden geplaatst. Dat was me al opgevallen. Toen ons Em in het buitenland zat werd er veel meer gereageerd. Misschien heb je gewoon niet zoveel schrijvers in je fam/vriendenkring, maar........we lezen je avonturen wel hoor!!!Daarom hier weer een kattebelletje van je ex collega(en werkgeefster ha ha).Veel plezier nog. Groetjes Els

  • 19 September 2010 - 10:48

    Berd:

    Het was een goede zet om dat neer te zetten want hup, iedereen reageert haha :P Maar ik vind je verhalen nog steeds leuk! Ook grappig dat dat voor jou zo gewoon is. Veel plezier met uitzending gemist hihi xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 36110

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: