Boring sometimes - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Boring sometimes - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Boring sometimes

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

13 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Dag lieve allemaal,

Weer een kort berichtje van over het kanaal. Soms mis ik jullie toch wel hoor! Ook al wil ik het niet altijd toe geven, maar dat is wel zo! Nou, veel plezier met lezen en ik wacht op jullie reacties.

Dinsdag 31 augustus
Het 'gewone' werkleven kan weer beginnen. Was wel weer heel even wennen, maar het ging zo weer helemaal als vanouds. Heb de jongens aangekleed en en klaar gemaakt voor de dag. Zoals altijd naar het park geweest om te spelen en te picknicken. Het was geen koor, want mijn dirigente komt ook uit NL en was daar toevallig op vakantie. Ik ben toen met Stacy naar de sportschool geweest, want dat was wel weer nodig. Was wel weer lekker om te sporten. Daarna naar huis, gegeten en naar bed toe.

Woensdag 1 september
Een tweede dagje werken na mijn korte vakantie. Zit er dan ook weer helemaal in. We zijn even het dorp in geweest en ofcourse naar het park. De dagen worden weer zo gewoon. In de middag wat gerelaxt en wat wasjes gedraaid. Ben toen in de avond maar weer naar de bioscoop geweest, want je moet toch iets doen op je vrije avond. Heb 'the switch'gezien. Was wel een leuke film, daar zat ik dan erg romantisch in mijn eentje! Daarna mijn bed in, want was doodop. Lag bij de film al bijna te slapen, dus had wat extra slaap nodig.

Donderdag 2 september
Soms verveel ik me wel wat hier. De dagen zijn allemaal hetzelfde. Opstaan om 7.30, douchen, jongens klaar maken, en naar het park, naar huis en eten en dan is het weer tijd voor een middagdutje. De dagen gaan wel veranderen gelukkig, want de oudste 2 gaan bijna naar school. Dan heb ik Gaby voor mezelf alleen, yes! Verder zijn de weekenden super vet, dus dat maakt de saaie doordeweekse dagen weer goed. Vandaag was weer zo'n gewone dag.

Vrijdag 3 september
Weer een wat saaie morgen. Gewoon wat gewerkt en naar het park geweest. Toen de jongens sliepen ben ik even naar het centrum gelopen. Heb even lekker bij de macdonalds gegeten en wat kaarten op de bus gedaan. Moest nog wat kleine dingetjes hebben in de winkel. Thuis wat opgeruimd en tv gekeken en toen wat gerelaxt op mijn kamer. Wilde eigenlijk naar de sportschool, maar was te lui! Daarna met mama gebeld en gegeten. Ik had met Tom afgesproken om wat te drinken en film te kijken bij hem. Was erg gezellig.

Zaterdag 4 september
Was maar bij Tom blijven slapen, want dat was 't makkelijkst. Dan hoefde Walter of Stacy me niet te komen ophalen. Vandaag zou Hannie euthanasie laten plegen, maar dat is niet door gegaan. Heel gek idee dat je ligt te wachten tot je dood gaat. Het ging niet door, omdat ze toch goed had geslapen en geen pijn had. Afwachten nu dus. Ik vind het nu wel moeilijk dat ik hier zit en niet bij mama ben. Tom heeft me in de ochtend naar huis gebracht. Ik had 's middags afgesproken met Celine. Een nieuwe duitse Au pair in Winchester. We hebben in het park geluncht en Winchester bekeken. Wat een super mooie oude stad! Het was echt heel leuk. We hebben over vanalles gepraat en als ze soms een woord niet wist in het Engels dan zei ze het maar in het Duits en dan verstond ik het ook. Toen naar huis en een saaie zaterdag avond gehad.

Zondag 5 september
Voelde me vanmorgen niet helemaal 100% lekker, dus besloot om 8 uur toch nog even te blijven liggen. Ging er rond 10 uur uit en heb even lekker gebadderd. Had met Emily afgesproken om naar de bioscoop te gaan in Southampton. We hebben 'Salt' gezien. Ik vond het een goede film. Toen naar huis en niet zo veel meer gedaan. Wat gemsnt en met het thuisfront gebeld. In bed nog wat uitzending gemist gekeken en toen gaan slapen.

Oke, nu jullie dit verhaal hebben gelezen denken jullie vast: Pfoe, ze verveelt zich wel heel veel en vind het saai. Maar dat is niet zo hoor! Soms is het natuurlijk wel wat saai, want het is allemaal het zelfde de dagen. Maar dat is in NL ook. Ik vermaak me nog steeds prima en heb het erg naar mijn zin. Ben heel blij dat ik voor dit avontuur heb gekozen en ben hier heel gelukkig. Er volgt weer snel een volgend verslag, want het is inmiddels al weer 13-9.

Veel liefs as usual!

xxx

Sam.

  • 13 September 2010 - 16:51

    Mama:

    Hey sammy
    Als ik een verslag moest maken over mijn dagen was het ook allemaal hetzelfde maar ik vindt het nog steeds erg leuk om te lezen
    ik zie het allemaal zo voor me sam weer in het park met de jongens
    nog ff en dan zal ik eens komen kijken hoe je het daar doet.dikke kuz

  • 16 September 2010 - 14:21

    Thirza:

    Ik vind het fijn om te lezen dat je gelukkig bent met wat je doet & waar je bent. Avonturier! Lekker genieten van je moeder als ze komt en natuurlijk ook als je vriendinnetje Britt komt, gezellig toch! Fijne week nog and enjoy your weekend!

    Liefs, Thirza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 36119

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: