Holland! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Holland! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Holland!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Lieve allemaal,
Het gewone leven is hier weer begonnen. Werken, sporten en stappen. Toch voelt mijn leven hier altijd alsof het vakantie is, heerlijk toch?

Donderdag 26 augustus
Na een lange nacht van wachten kon ik gaan inchecken. Wat een chaos zeg! Blijkbaar moest iedereen op de zelfde tijd daar zijn, wat fijn! Na 20 min. wachten bleek dat ik niet in de rij hoefde van het inchecken, want had alleen handbagage. Ach, die 20 min. wachten maakte ook niks meer uit. Even een plasje gedaan en toen op naar de handbagage incheckpunt. Hoefde alleen mijn schoenen uit te doen en kon zo doorlopen. Even wat ontbeten en gedronken en toen was het eindelijk tijd om naar het vliegtuig te gaan. Vlucht was goed gegaan. Was maar 40 min. vliegen. Moest natuurlijk in het vliegtuig ook weer naar de wc. Was maar over mijn slapende buurman heen geklommen, haha! Daarna was de landing er al en daar stond papa! Even lekker geknuffeld en op naar de auto en naar huis. Ik dacht even dat papa aan de verkeerde kant van de weg reed. Ben nu al zo gewend dat je hier links moet rijden. Gek om weer thuis te zijn. Met papa thee/koffie gedronken en toen moest hij gaan werken, helaas. Maar het was wisseling van de wacht, want mama was eerder thuis van haar werk. Dus heerlijk staan knuffelen en janken, natuurlijk! Kimberly en Michel waren er toen ook weer. Mama moest weer even werken en mies moest weg. Kim en ik zijn even het dorp ingegaan. Daarna bij de Arcade wat gedronken en toen kwamen Mama en Mies ook nog. Lekker champignon soep op thuis en toen richting Brakel, naar Hannie toe. Heb toch besloten dat ik haar nog een keer wilde zien. Ik heb voordat ik naar Engeland ging al voor de laatste keer afscheid genomen, maar ik wilde haar toch echt nog een keer voor het laatst zien. Het was wel gek om daar weer te zijn, maar wel heel fijn. Op naar huis en de frietpan aangeslingerd! Had echt hele erge honger toen. Ben natuurlijk niet meer gewend om te eten rond 5 of 6 uur. We eten hier gemiddeld tussen half 9 en 10 uur. En daar komt nog bij dat het in Engeland een uur vroeger is, dus voor mijn gevoel zat ik rond 4 uur al aan mijn avondeten. Heerlijk weer frietjes en snacks op! Dat mis ik hier soms wel. EN Jopiesaus. Toen ik aan me friet zat, kwamen mijn liefste vriendinnetjes! Gezellig zitten kletsen met ons Britt en Leonie en daarna gewii't. Heel hard gelachen, want we zijn niet echt natuurtalenten! Het was weer tijd om naar bed te gaan. Het was een gezellig dagje! Ik vind het wel heel gek om in NL te zijn. Ik weet niet zo goed waar ik met me gevoel heen moet. Ik ben heel blij om iedereen weer te zien. Papa, Mama, Kimberly & Michel en al mijn familie en vrienden, maar het blijft wat gek. Je ziet iedereen weer, maar je moet ook gelijk weer afscheid nemen. Ik mis mijn jongens in Engeland, dus dat is alleen een goed teken, toch?

Vrijdag 27 Augustus
Ik schrok me dood toen mama mijn kamer in kwam lopen vanmorgen. Had even niet in de gaten dat ik weer thuis was. Heb best lekker geslapen in mijn eigen vertrouwde bedje. Mama moest werken en Kimberly en papa ook. Dus ik was even alleen. Ben naar de kleine oma gegaan, die was erg blij dat ik er weer even was. Ze had speciaal een pak van mijn lievelingskoekjes gekocht, wat lief! Even gezellig met d'r gekletst en toen naar huis, want Kimberly en mama zouden ook weer thuis zijn. Lekker thuis geluncht, want Kimberly en Michel hadden vanalles gehaald. We hebben wat spelletjes gedaan en gewii't. Daarna zijn we alles klaar gaan maken voor de avond, want we gingen gourmetten. Vlees gesneden en de tafel klaargemaakt. Rond half 7 was papa thuis en zijn mama en ik richting Elshout gereden om opa en Corry te halen. Leuk om ze weer te zien! Daarna kwamen ook tante Karin, ome Gerard, Maaike en Nienke! Yeah! Lekker geknuffeld en gegourmet. Heerlijk mijn buik volgegeten. Tussendoor even met Nienke gewii't en lekker bijgekletst. Het was heel gezellig! Daarna kwam Robin nog en zijn we naar 't Hart gegaan. Ik werd een beetje gek daar, dus wilde na een uur weer gaan. Iedereen vraagt heel de tijd, hoe is het? blablabla. Heel leuk, maar ik werd er een beetje gek van. Want je wil iedereen zien, maar je hebt niet veel tijd dan om met iedereen een heel gesprek te beginnen. Ik was met Leo tussendoor nog even naar de 7euve geweest, want daar was Maxime. Toen zijn Leonie, Robin en ik richting huis gegaan. Robin zijn brommer stond nog bij ons. We hebben buiten even goed gepraat, was wel fijn! Daarna lekker mijn bedje weer in, was weer een leuke
dag!

Zaterdag 28 Augustus
Mama en papa moesten werken en Kimberly sliep nog in de morgen. Ik ben even het dorp in gegaan om cadeautjes voor Robin, Tom en Peter te kopen. Daarna heb ik wat opgeruimt thuis. Was ook even langs de bakker geweest, want mama moest daar werken. Kop thee op en een koffiebroodje en weer naar huis. Mam kwam niet veel later ook thuis. We zijn toen even met z'n 3e naar Waalwijk geweest met de bus. Even wat geshopt en ook langs mijn lieve ex-collega's gegaan. Kregen een stuk taart en een kop thee van Mari en hebben flink staan kletsen. Was erg leuk om ze weer te zien. Ik mis het soms wel, dat ik daar niet meer werk. Heb daar toch altijd met heel veel plezier gewerkt. Mama en Kimberly werden af en toe wat gek van mij, want ik had overal wel praat. Heb nieuwe laarsjes gehad van mama, mijn oude gaat ze laten opknappen. Thank you mummie! Nog wat geshopt en toen kwam papa ons ophalen. Thuis verder wat spelletjes gedaan en verder niet zo veel. Daarna gegeten, gedoucht en klaar gemaakt voor de avond. Eerst richting Elshout gegaan, want het was feest van Inger, Maaike en Sharon. Ik wilde Inger toch graag even zien. Was maar heel even gegaan, want had daarna natuurlijk feest van Robin, Tom en Peter. Snel naar huis, Berdiene kwam me ophalen. We zijn richting Mathe gefietst, daar was Martijn en toen richting Tom. Natuurlijk regende het, dus Berdiene en ik zaten helemaal ingepakt, erg charmant! Was heel leuk om iedereen weer te zien. Het was een erg gezellig feestje. Flink gezopen en geouwehoert. Chantal ging helaas al vroeg naar huis, want ze was ziek. Toen Leonie en Berdiene weg gingen hebben we even lekker staan janken, hihi! Ik heb weer vrede gesloten met Stefan, na bijna een jaar! Heb heel lang met hem zitten kletsen en toen was ineens iedereen naar huis. Ik had toen maar besloten om bij Tom op de bank te blijven slapen. Was nog erg gezellig! Was weer een super dagje.

Zondag 29 Augustus
Rond half 7 maar gaan slapen. Ik moest er om half 9 weer uit. Zo brak als iets op mijn fietsje richting Elshout, want er was een mis voor oma. Was wel heerlijk om even te fietsen, even wakker worden. Heb tussendoor even en stop bij de shell gemaakt, want had echt zulke erge dorst. Tante godi en de rest waren ook in NL, dus ik zag ze weer! Was heel grappig en toevallig dat we allebei in NL waren in het zelfde weekend. Was heel leuk om ze weer te zien, en wat zijn Fieke en Yvon groot geworden zeg! Voelde me niet helemaal goed worden in de kerk, maargoed die-hard die ik ben, bleef ik wel. Daarna met heel de familie even naar het kerkhof. Pap en ik ging toen snel met de auto naar Drunen, want ik moest naar de kleine Oma toe. Daar weer wat familie gezien en toen weer door naar Elshout. Daar nog even wat gedronken en geknuffeld en op naar huis. In de middag wat spelletjes gedaan met ons huishouden. Papa is toen even met me naar Vlijmen gegaan, want wilden graag de Vierhoutjes nog even zien. Gek om daar weer te zijn, voelt weer als gewoon. Toen langs de chinees en thuis lekker gegeten. Verder nog wat tv gekeken en niet zo veel meer gedaan. Toen was het weer tijd om naar bed te gaan. Sweet dreams!

Maandag 30 Augustus
Wel wat gek dat dit weer de laatste nacht thuis in NL was. Papa kwam rond half 6 nog even een kus en een knuffel geven, want hij moest werken. Ik ben toen lekker bij mama in bed gekropen. Niet voor lang, want moest eruit om te douchen en me spullen klaar te maken. Weer de laatste keer staand gedoucht voor de komende maanden, want heb thuis alleen een bad. Nog ontbeten en heel lang met mama geknuffeld en gekust. Kimberly en Michel brachten me naar Eindhoven toe. In de auto moest ik toch wel een traantje laten. Ze waren blijkbaar verkeerd gereden, maar ik lag te slapen dus kreeg er niks van mee, gelukkig! Afscheid genomen van kim en mies en op naar het vliegtuig. Ze waren nog wel gebleven om van boven mij uit te zwaaien toen ik naar het vliegtuig liep, was heel lief. De vlucht en de reis terug naar Eastleigh was allemaal goed verlopen. Alleen er was iets mis met mijn bankpas, want kon niet pinnen voor mijn treinkaartje. In paniek mama gebeld om te vragen of ze er wat extra geld op kon zetten, maar dit hielp niet. Toch bedankt mama! Heb toen Stacy gebeld en die is me in Southampton komen halen. Was wel blij om weer in Eastleigh te zijn en me kids te zien. Mama en tante Karin hadden allerlei knutselspullen gekocht, daar waren ze heel blij mee. Nu hebben we iets te doen als het echt engels weer is. HOME SWEET HOME.

Het was heel gek om in NL te zijn, maar natuurlijk heb ik er ook echt wel van genoten. Ik ben heel blij om iedereen weer te hebben gezien. Natuurlijk vooral papa en mama en kimberly. Maar ook de rest van mijn familie en al mijn vrienden en vriendinnetjes!!!! Ik heb echt een super weekend gehad en kan er nu weer tegen aan hier in Engeland. Bedankt voor alle lieve reacties in NL.

Dikke knuffel x Samantha

  • 07 September 2010 - 14:58

    Mama:

    hey sam
    wat was het toch gezellig met je! nu kijk ik uit naar
    ons samen zijn in engeland
    here i come
    dikke kus

  • 07 September 2010 - 15:13

    Robin :

    leuk verhaaltje hoor (A)

    gelukkig heb je het naar je zin gehad hier in NL.
    volgens mijn vond idereen wel ut wel leuk

    kusje

  • 10 September 2010 - 20:13

    Inger:

    lieve sam!
    heerlijk geschreven,
    gelukkig heb je het zo naar je zin gehad!
    we miss youuuuuuuuuuu

    dikke kus fam. vierhout! =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 36110

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: