HOLLAND HERE I COME! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu HOLLAND HERE I COME! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

HOLLAND HERE I COME!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

31 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Lieve iedereen,
Hier weer een klein berichtje vanuit Engeland. Het is vandaag dinsdag 31-augustus. Ben gisteravond weer aangekomen in Eastleigh. Ben vandaag gewoon weer aan het werk gegaan. Het was heel leuk om terug te zijn in Nl, maar ook gek! Heb een heel leuk weekend gehad.

Maandag 16 augustus
De jongens klaar gemaakt in de ochtend en de was gedaan. Toen even lekker uitgewaaid in het park met een picknick! Ook nog lekker gevoetbald. De jongens deden het echt heel erg goed! Op naar huis om nog wat verder te spelen en te eten. Om 1 uur was het tijd voor een middag dutje, ook voor semmie! Ik schrok om 6 uur wakker, maar dan zal ik de slaap wel nodig hebben gehad denk ik. Wat gegeten en afgewassen. Samen met Stacy tv gekeken. Jeremy had ik zijn luier/broek gepoept. Heel zijn benen en rug en alles zat onder, gadverdamme. Stacy en Walter hebben hem aan zijn armen en benen naar boven gedragen en in de douche gezet met kleren en al aan. Toen rond 10 uur naar bed toe.

Dinsdag 17 augustus
Stacy moet voor haar werk naar New castle toe. Ze vliegt er heen vanaf Southampton. Een taxi zou haar ophalen hier thuis, maar die kwam nooit opdagen. Walter moest haar dus weg brengen. Ik ben gewoon om half 8 opgestaan en de kids kwamen rond 8.15 naar beneden. Had het ontbijt al klaar dus ze konden meteen aanvallen. Ben toen op weg naar de bank en de bibliotheek gegaan, ook al was het weer echt heel slecht. Even wat boeken voor de jongens uitgezocht en op naar de wc, want Walter moest plassen en Jeremy had in zijn broek gepoept. Toen naar de bank om wat te vragen en op naar huis. Het regende natuurlijk, dus dat werd rennen! Jeremy kon bijna niet meer ademenen toen we thuis kwamen, arm kind. Wat gegeten en toen tv gekeken en tijd voor een middagdutje Ik ben even op mijn gemak op bed gaan iggen en dit keer bleef ik wel wakker. Met mama gemsnt en toen ons Leo gebeld, want die is jarig! Toen kwam Walter weer thuis en even later ook Stacy. Ben daarna naar koor geweest, was weer heel leuk. In September zijn we gevraagt om op een bruiloft op te treden, dat wil ik wel! En op 25 november hebben we een groot optreden met 25 liedjes. Thuis wat gegeten en met een kop thee naar bed.

Woensdag 18 augustus
Het is alweer woensdag, wat gaat de tijd toch snel. Volgende week woensdag avond zit ik in de bus richting vliegveld en dan 's morgens in de bus naar Nederland! Ik vind het wel heel gek om naar NL te komen, maar heb er heel veel zin in. Morgen zit ik hier al 2 maanden. Vanmorgen zoals gewoonlijk om half 8 opgestaan, gedoucht en de jongens klaar gemaakt. Walter zei dat ik de dag wel vrij kon nemen, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk! Walter bracht mij en Stacy naar Southampton. Stacy moest werken en ik ben de stad in gegaan. Heb een broek gekocht bij de H&M en ben toen naar de Ikea gegaan. Moest nog wat kleine dingetjes hebben voor mijn kamer. Een nachtlampje, deken en wat kaarsjes. Heb ook maar zitten luchen bij de Ikea. Daarna nog even het winkelcentrum in. Ik had besloten om op Stacy te wachten totdat ze klaar was met werken. Ben dus maar even naar de bibliotheek gegaan om de tijd te doden en heb even in het park gehangen. Het begon toen natuurlijk kei hard te regenen. Stom engels weer. Daarna nog heel lang zitten wachten en toen kwam Walter ons ein-de-lijk ophalen. Toen we thuis kwamen, snel mijn sportspullen gepakt en op naar de sportschool. Ik ben mijn membershipcard kwijt. Gelukkig kon ik wel naar binnen. Had mijn laatste afspraak met de instructeur. Wat een lekkerding! Mijn doelen werden nog nagelopen en ik werd weer gemeten. Mijn armspieren zijn flink verbeterd, 5 cm van mijn uik is eraf en ook wat cm bij mijn heupen en benen. Dus kan trots zijn op mezelf! Toen naar huis, boys in bad en gegeten. Na het eten met papa en mama geskypt. Daarna assepoester met de jongens gekeken met popcorn en naar bed!

Donderdag 19 augustus
Vandaag 2 maanden hier! Vanmorgen 7.30 eruit om te douchen. Kinderen klaar gemaakt en op naar het postkantoor, want moest wat dingen regelen voor Stacy. En toen naar het park toe. Jeremy had natuurlijk weer een time-out. Jeremy had Walter een bloedlip en een blauwoog geslapen met het poortje van de speeltuin. Toen we thuis kwamen, moest Walter weer weg. Hij heeft een baan voor 4 dagen. Van 12 tot 10 uur. Verder heb ik dus de hele dag moeten werken. 2 wassen gedraaid, kwamer opgeruimd, 2 x gekookt en beneden alles opgeruimd. Je moet iets doen als je je verveelt. En heb ook wat dvd gekeken. Stacy was wat later thuis dus ik had gekookt. Daarna wat tv gekeken met zijn 5e en lekker vroeg naar bed.

Vrijdag 20 augustus
Stacy zei dat ik wel tot 11 vrij kon nemen, prima! Dan kon ik voor de eerste keer hier een beetje uitslapen. De jongens waren allemaal aan het rond rennen dus om 8 uur was ik wakker. Nu bleek dat Stacy dat niet had gezegt tegen Walter, dus die sliep ook nog. Oeps, de jongens waren dus alleen. Ben toen maar eruit gegaan en snel gedoucht en toen aan het werk. Ze hadden er een beetje ruzie over. Ik heb toen nog wel even met Robin zitten skypen en ook nog heel even met Roel, want die was bij Robin. Walter en de kids waren naar de gym toe. Hij hoeft nu ineens pas om 5 uur te beginnen. Ik heb wat opgeruimt en tv gekeken. De kids hebben toen een middagdutje gedaan. Ik heb daarna wat gewerkt, want Walter moest werken en Stacy was nog op haar werk. Toen Stacy thuiskwam, hebben we wat gegeten en ik heb me klaar gemaakt om uit te gaan. Stacy bracht me naar Chandlersford, want Nuria en ik gingen naar de pub, zoals gewoonlijk. Tom en Jordan en de rest waren er ook. We hebben flink zitten zuipen. Toen even naar Jordan's flat om nog wat te drinken, maar hij lag zelf al te slapen, dus we waren maar weer gegaan. Tom, Nuria, Josh en ik zijn toen naar Nuria's huis gegaan. Daar in de midden van de nacht een kop thee zitten drinken, haha wat ben ik toch al echt engels. Tijd om te gaan slapen.

Zaterdag 21 augustus
Echt heel slecht geslapen in het logeerbed bij Nuria. Rond 7 uur eruit om te plassen. Tom en Nuria waren ook al wakker. Toen nog maar heel even terug mijn bed in. Rond 9 uur zijn Tom en ik naar huis gegaan. Hij had me even thuis afgezet, gelukkig. Want het is zo lang lopen van Nuria naar het treinstation. Thuis heel de dag wat gerelaxt, want we zouden 's avonds weer uit gaan, dus moest wel uitgerust zijn. In de avond heeft Stacy me naar Nuria gebracht. Alina was er ook al. We hebben wat gegeten en toen flink aan de rum. Binnen 30 min. moest de fles leeg, want we moesten de bus halen. Onderweg moesten we zo erg naar de wc, dus besloten we even de pub in te gaan. Toen hadden we dus de bus gemist. We zijn maar met de trein gegaan. Was al erg gezellig. Tom en Matt waren ook in Southampton. Ik vind het altijd heel gezellig als hun er ook zijn, maar Nuria dacht daar wat anders over. Ze heeft heel de tijd dat hun bij ons waren niks gezegt. Beetje vreemd. We zijn toen even naar buiten gegaan en toen zat ik op een tafel samen met Alina, maar de tafel kon ons niet aan en het tafelblad klapte in elkaar. Ik viel dus op de grond, haha heel voorschut. Maar ik deed mijn rug echt zeer . We gingen weer naar binnen. Alina en Nuria gingen dansen en ik ging even zitten, want me rug deed echt heel veel pijn. Toen ik ze weer ging zoeken, waren ze weg. Heel raar. Ik ben toen maar bij Tom en Matt gebleven. We zagen ze even later nog wel, maar ik had geen zin om bij hun te blijven. We stelde voor om naar een ander club te gaan maar Nuria en Alina wilden niet. Ik ben toen met Tom en Matt naar The Whitehouse gegaan. Heb Nuria wel 100x gesmst. Waar ben je? Hoe gaat het? Alles goed? Ben je veilig? En ik kreeg maar 1 smsje terug dat ze in een andere club waren. Heb toen maar besloten om bij Tom te blijven slapen, want ik wilde niet alleen terug naar Eastleigh. Het was verder heel gezellig. Rond 5 uur waren we bij Tom. Wat een avond!

Zondag 22 augustus
Slecht geslapen, alweer... We gingen pas om 5 uur slapen, maar het was wel heel gezellig. Rond 9 uur gingen we nog wat relaxen en tv kijken in Tom zijn bed. Ik had Nuria nog gesmst en die bleken nog in Southampton te zijn, die hadden dus nog niet geslapen. Stacy kwam me ophalen. Thuis heel de dag wat gerelaxt en verder nog met papa en mama gebeld. Niet zo'n bijzonder dagje dus.

Maandag 23 augustus
Ik zou er om 7 uur uit gaan, want moest een keertje om half 8 beginnen. Ik had mijn wekker verkeerd ingesteld. PM ipv AM, dus had me verslapen. Walter lag ook nog op bed, dus toen ik beneden kwam was Stacy al weg en Walter jr zat alleen beneden. Oeps. Overdag naar het park geweest met de jongens. Wilde 's avonds gaan sporten, maar was te lui. Mama had niet echt goed nieuws. Het gaat heel slecht met Hannie. Ze zal het niet lang meer volhouden. Schrok er van. Je weet dat het dicht bij komt, maar nu is het er echt bijna! Mama gaat er zoveel mogelijk heen. Ik moet nu erover na gaan denken of ik er nog heen wil als ik in NL ben. Ik heb natuurlijk voordat ik ging al voor de laatste keer afscheid genomen, dus moet even kijken. Denk wel dat ik er heen wil!

Dinsdag 24 augustus
Heb weer eens slecht geslapen, kon niet in slaap komen/blijven. Om 6,45 eruit om te gaan sporten met Stacy. Stacy had haar wekker niet gehoord, dus ik had d'r maar wakker gesmst. Was wel lekker om zo in de morgen te gaan. Was weer een tijdje geleden, dus was weer nodig. Daarna heb ik nationale-was-dag gehad. Heb 5 wassen gedraaid, gedroogd en opgevouwen. Had 's avonds geen zin om naar het koor te gaan, dus bleef lekker thuis.

Woensdag 25 augustus
Vannacht ein-de-lijk goed geslapen. Gewerkt heel de dag. Naar Eastleigh city centre geweest met de jongens en toen naar het park. Toen 's middags geprobeerd een middagdutje te doen, maar Gaby sliep bij mij. Hij lag alleen maar te vervelen en te kwallen. Hij ging heel de tijd op me hoofd zitten, wat een grapjas. We hebben wel hele leuke foto's gemaakt. De rest sliep wel, gelukkig. Ben er toen maar uit gegaan om te douchen. Had Gaby maar met me mee genomen in de badkamer, want anders zou hij de jongens wakker maken. Daarna beneden opgeruimt. Walter was gaan werken. Heb mijn tas ingepakt en gekookt. Nog gegeten met Stacy en de boys en toen thee gedronken en op naar Southampton. Mijn lange reis kon beginnen! Was natuurlijk veelste vroeg bij het treinstation. In de trein richting Southampton en op naar de National express bus. Daar een kaartje gekocht en nog moeten wachten. Lekker in de bus liggen slapen. In London aangekomen, even geplast en toen in de bus naar London Stansted. Was om kwart voor 8 thuis vertrokken en toen ik op het vliegveld aankwam was het inmiddels 1 uur. Ik zou pas om 7 uur vliegen, dus dat werd de nacht doorbrengen op het vliegveld. Pff, wat een rotnacht! Ben 100 x gaan plassen, heb geprobeerd op de grond te slapen, had maar kaarten gekocht om te patience en heb me vooral veel verveeld. Toen was het 5 uur en kon ik gaan inchecken. Wat een chaos zeg! Even wat ontbeten en op naar het vliegtuig richting NL! JOEPIE!

Heel veel liefs en ik vond het leuk om jullie allemaal weer te zien!
xxxx

  • 31 Augustus 2010 - 18:45

    Berdiene:

    En toen was je hieeeer! Vond het super je te zien :D

  • 31 Augustus 2010 - 19:10

    Mama:

    hey samantha
    wat een gezelligheid daar,
    en dat was het hier ook!
    ik mis je wel weer maar het blijft wel opgeruimd.
    ik kom je snel opzoeken

  • 31 Augustus 2010 - 19:53

    Kimberly:

    leuk joh dat je alles zo goed bij houdt!
    ik moet er altijd wel de tijd voor nemen om al jou verhalen te kunnen lezen!
    maar geniet er nog maar lekker van daar in engeland.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 36117

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: