PARTY PARTY PARTY - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu PARTY PARTY PARTY - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

PARTY PARTY PARTY

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

20 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Lieve allemaal,
Hier weer een verslagje van mij. Het gaat nog steeds super. Het is vandaag 20 augustus. Over 6 dagen ben ik in NL. Wat gek! Heb er heel veel zin in, maar het is wel heel gek hoor. Veel plezier met lezen en ik vind het leuk als je een reactie plaatst!

Het Moreno- Woordenboek
NaniNani- Middagdutje/slapen
ChiChi- Melk
CaniCani- Chocolademelk
QieQie- Gaby's woord voor Koekje
Pan- Brood
KaKa- Vies/Poep
PiePie- Plas/Poep
BoeBoe- Pijn
Tato- Walter
Nano- Gaby
Papap- Opa

Dat zijn een paar dingen die ze zeggen, waarvan ik in het begin echt niet van wist wat het was.

Dinsdag 3 augustus
Het was een beetje een vroege ochtend na een druk weekend, maar heb het overleefd. Moest heel de dag werken, want Stacy en Walter waren weg. We hebben lekker gerelaxt en gepicknickt in de tuin. Wilde 's avonds naar het koor gaan, maar was zo moe dat ik besloot om lekker thuis te blijven en vroeg naar bed te gaan.

Woensdag 4 augustus
In de ochtend zoals altijd wat gewerkt en even naar het park geweest met de boys. Ik had afgesproken om met Robin te skypen. 1 uur en 13 min. Was gezellig om hem ook weer even te zien ipv alleen te horen. Toen even genikst en wat met de jongens gespeeld en de was gedaan. Toen met Nienke Fitters geskypt. Was gezellig om d'r weer te spreken. Verder heb ik niet zo veel meer gedaan. Toen ik zoals gewoonlijk weer eens op de wc zat, belde mijn lieve vriendinnetje Britt vanuit Italië. Even onze wilde verhalen uitgewisseld en toen nog even met Inger gebeld. Daarna mijn bedje in. Het was een prima dagje. Sweet dreams and see you tomorrow.

Donderdag 5 augustus
Jongens eten gegeven en klaar gemaakt voor de dag. Even naar het park geweest en naar de bibliotheek om dvd's terug te brengen en wat boeken te halen voor de jongens. Ze wilden niet echt mee werken dus had ze in de bieb op een bank gezet en ze mochten niet er af komen. We waren niet zo lang weg, want als ze een niet-luisteren-dag hebben dan willen ze ook echt niet luisteren. Thuis wat gespeeld en gegeten en toen was het tijd voor naninani. Ook even wat rust voor mij. Kon even mijn schriftje bijwerken, want dat was weer hard nodig zeg! Ik wilde ook nog gaan sporten, maar daar is niks van gekomen. Soms ben ik toch wel wat lui! Vroeg naar bed, want morgen er vroeg uit! Had nog even naar Elshout gebeld, want Maaike was jarig!

Vrijdag 6 augustus
Om 6 uur eruit, want we gingen Walter wegbrengen naar Bournemouth airport. Hij gaat voor een paar dagen naar spanje om zijn vrienden te bezoeken die hij al 13 jaar niet heeft gezien. Walter afgezet en op naar het strand. brrrr... we hadden niet echt de warmste dag uitgekozen om een standwandeling te maken. Even ontbeten en thee gedronken om warm te worden en nog wat gewandelend door het park en toen weer richting de auto en naar huis. Thuis wat gerelaxt. Had een uitnodiging om als een v.i.p. naar een club te gaan en daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk! Dus na het relaxen snel alles klaargelegt voor de avond, want ik had om 7 uur een afspraak bij de sportschool en ik zou om 8 uur in chandlers ford moeten zijn, dus dat zou haasten worden. Natuurlijk helemaal kapot van de sportschool. Nuria stond al op me te wachten. Op naar Jordan's flat en ook even snel nog wat drank gehaald om alvast in te drinken. Toen gewacht op 2 spaanse vriendinnen van Nuria. Rosa en Maria Jose. Ze waren heel aardig. Ze wonen voor 6 weken in Bournemouth om te studeren. Naar Jordan's flat toe om daar snel de drank weg te werken en op naar de bushalte en op naar Southampton. De busreis alleen al was al heel gezellig, met erg lelijke foto's! White house was de club waar we naar toe gingen. Jordan moest daar dj-en. De sfeer zat er goed in met zijn alle. Heb niet zo veel gedanst, maar heel de tijd buiten op banken gehangen. Ik zal niet te veel in details treden, want soms moet je niet te veel vertellen, maar ik had het goed naar mijn zin. Heb bijna geen geld uit gegeven, maar toch genoeg gedronken. Ik heb Nuria bijna heel de avond niet gezien, maar die had het wel naar d'r zin met Tom. Toen de club dicht ging hebben we maar een taxi naar Chandlers ford genomen( Jess, Jordan, Jim en ik). Had maar besloten om in Jordans flat te blijven slapen, want anders moest ik in mijn eentje terug naar Eastleigh. Even later kwamen ook Tom en Nuria thuis. De twee spaanse vriendinnen waren spoorloos. Nou bleek dat ze met hun zatte kop een taxi naar Bournemouth terug hadden genomen, 80 pound. Nog even wat gedronken en toen naar bed. Nouja, je kunt het niet echt een bed noemen. We hadden wat kussens van de bank op de grond gelegt en daar zouden we slapen, maar ik heb niet geslapen. Was veelste wakker daarvoor. Het werd 6 uur, 7 uur, 8 uur en om 9 uur ging ik er maar uit om naar huis te gaan. Wat een nacht!

Zaterdag 7 augustus
Tom gaf me een lift naar huis. Even snel een cadeautje gekocht voor Gabriel. 3 t-shirts van Thomas the train en een voetbaltaart. Het gekke was dat hij verder niks voor zijn verjaardag heeft gehad. De grote jongens vonden het cadeautje nog leuker dan Gaby. Gelukkig waren het 3 shirts. Ik was echt helemaal kapot, maar ik kon het niet maken om heel de dag te gaan liggen slapen op Gaby zijn verjaardag. Dus bleef die-hard wakker. Even wat gegeten en toen Emily op gehaald in Southampton. We zouden naar een soort ganzennest gaan voor Gaby zijn verjaardag. Ik was zo misselijk geworden in de auto, echt niet normaal. Bij het park aan gekomen, had ik maar besloten op in de auto te proberen te slapen. Was niet echt gelukt. Toch wel even wat gerelaxt. Op naar huis en tijd voor taart. Emily, Stacy en de boys gingen nog even naar een park toe en ik heb wat opgeruimt en gedoucht. Was inmiddels over mijn slaap heen. Heb met mijn lieve mama gebeld. En ook nog met ons Kim. Ik heb trouwens al een baan aangeboden gekregen voor na mijn au pair avontuur. Duurt nog wel even, maar wel heel vet. In Noorwegen bij vrienden van tante Godi op de camping. Nog met papa en mama geskypt. Toen na 38 uur niet slapen, eindelijk mijn bedje in! pffffff wat was ik moe.

Zondag 8 augustus
In de ochtend zijn we naar de kerk geweest ergens in New Forest. Was de eerste keer dat we gingen. Voelde me er niet echt thuis, dus ga niet nog een keer. Geen pastoor of hostie en veel muziek. Daarna naar huis om wat te eten. Walter had straf en moest bij mij blijven terwijl de rest naar een park ging. Hij werd helemaal gek. Begon te huilen en te schreeuwen, niet normaal. Heb hem toen maar mee naar beneden genomen en hem op de bank gezet. Ik denk dat hij gewoon heel moe was en in de combinatie met mama die hem achterliet, werd hij gek! Ben toen rond 4.30 naar Chandlers ford gegaan, Stacy bracht me, om wat te drinken met Nuria, Rosa en Maria Jose. Rond 7 uur was ik weer thuis, was erg gezellig. Daarna wat gegeten, mijn schriftje bijgewerkt en toen naar bed.

Maandag 9 augustus
Slecht geslapen, want hoorde vannacht de thuistelefoon heel de tijd piepen een hoorde een vrouw zeggen dat het nummer niet bereikbaar was. Overal gezocht, in mijn bed onder mijn bed, onder mijn matras, in mijn kasten. NERGENS kon ik hem vinden. Toen toch maar proberen te slapen, maar ik hoorde t piepen nog steeds. Na 30 min. zoeken had ik hem dan eindelijk gevonden in mijn prullebak. Dacht echt dat ik gek werd. Gabriel had waarschijnlijk op toetsen zitten drukken, want hij was al meer dan 10 uur aan het bellen, oeps! Rond kwart voor 8 op gestaan, gedoucht en me klaar gemaakt voor de dag. Rond 10 uur zijn we gaan tanken en Stacy moest nog even geld pinnen en toen op weg naar Bournemouth. We hadden een dagje adventure wonderland op de planning staan. Het was een park speciaal voor de jongens' leeftijd. Was wel leuk voor de jongens. Rond 4 uur weer richting auto en even wat rondjes gereden zodat de jongens in slaap zouden vallen. Toen naar het vliegveld om Walter op te halen. We moesten een uurtje wachten, dus ik heb mijn schriftje weer bij kunnen werken. Walter was terug van vakantie. Op naar huis. Walter had voor iedereen een kleinigheidje gekocht, dus ook voor mij. Heel fout, 2 shirts met HOLLAND erop, haha echt lelijk! Maar wel lief dat hij aan me had gedacht. Gegeten, pizza, heerlijk. En toen ben ik naar de bioscoop gegaan. Zat ik daar in mijn eentje in een lege zaal, beetje raar en heel eng. Even later toen de film al was begonnen, kwamen er nog 4 mensen bij. Heb step up 3d gezien. Was een leuke film, toen naar huis en naar bed toe.

Dinsdag 10 augustus
Om 8 uur zoals als altijd begonnen. Jongens eten gegeven en toen aangekleed. Het regende dus we zijn lekker binnen gebleven. We hebben wat dvd gekeken en gedanst. Ze waren heel lief deze morgen. Vooral Walter. Hij vraagt heel de tijd: Are you fine? heel lief. Walter kwam thuis en ik heb met Chantal gebeld, was leuk om d'r weer te spreken. Was weer veelste lang geleden. Walter is met de jongens naar de stad geweest en ik heb op de bank gelegen. Toen ze terug kwamen heb ik samen met Gaby een middagdutje in mijn bed gedaan. Ik moest er eerder uit, want Walter ging Stacy halen van haar werk. Stacy is nu sporten en Walter kookt. Ik ben toen naar het koor gegaan rond kwart voor 8. Het is echt heel erg gezellig. Heel anders dan ik gewend ben bij mijn eigen koor in NL, maar wel heel leuk! Na het koor naar huis, eten en naar bed.

Woensdag 11 augustus
Om 8 uur begonnen. Stacy moest iets later beginnen, dus ging rond kwart voor 9 weg ipv 8 uur. Walter vracht haar en moest toen wat regelen voor werk. De jongens hebben wat dvd gekeken en ik heb met mama geskypt. Toen even naar het park. Op de wg naar 't park toe geberude iets ergs. Nu ga je waarschijnlijk wel hard lachen als ik dit vertel, maar het was heel zielig op dat moment. Er lag een vogel op de weg. Eerst dacht ik dat hij dood was, maar hij bewoog nog wel. Jeremy rende er naar toe en begint er op te springen. De vogel maakte nog een piepgeluidje en toen was hij dood. Ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren. Thuis Stacy maar gebeld en even een gesprekje met de jongens over 'lief zijn tegen vogels en dieren'. Hij snapte gewoon niet dat hij dat niet kon doen. Walter snapt het gelukkig wel. Walter was inmiddels ook weer thuis. Wat met de jongens gespeeld, wat gegeten en toen was het tijd voor bed. Ik ben naar boven gegaan om wat te luieren. Rond 4 uur eruit, Walter sliep en Gaby zat tv te kijken. Verder heel de dag niet zo veel ondernomen. Soms zijn mijn dagen wel wat saai. Elke dag is hetzelfde. Jongens klaarmaken, naar het park, eten, middagdutje, spelen, eten, dvd kijken en naar bed. Maar het is ook soms wel lekker om niet zo veel te ondernemen, wat ben ik toch lui soms!

Donderdag 12 augustus
Walter was werken en Stacy nam de trein ron 8.30 naar haar werk toe. We hebben nog steeds een huurauto. Ik moest heel de dag werken, want iedereen was werken dus ik moest ook werken! Heb de jongens voor de tv gezet en even wat gewassen. Had niet zo veel zin om naar het park te gaan, dus we hebben in de moren lekker buiten gespeeld en dvd gekeken. Toen een vroege lunch en rond 1 uur was het weer tijd om te gaan slapen. Walt er en Gabriel in een bed en Jeremy in zijn eigen bed. Walter en Gaby lagen alleen maar te vervelen, dus toen Walter in zijn eigen bed gelegt. Na een tijdje hoorde ik allemaal geluiden uit Walter's en Jeremy's kamer komen. Ik zag door het spleetje van de deur dat het gordijn open was. Nu bleek dat Jeremy in een open raam op de vensterbank stond te springen. Ik schrok me helemaal dood toen ik dat zag. Meteen Jeremy uit het raam gehaald en mee naar beneden gesleurd. Ik was echt heel erg boos. Hij moest heel hard huilen. Inmiddels had ik Walter ook uit zijn bed getrokken, want die was heel onschuldig aan het doen. Terwijl het misschien wel zijn schuld was. Ze hadden allebei een poepluier, dus daarom wilde ze niet slapen. Heb Stacy opgebeld, want was echt geschrokken. Toen de jongens weer terug in bed gelegt en het raam dicht gedaan. Om de 5 minuten ben ik wel gaan kijken of ze zeker wel sliepen. Met mama gebeld, kan haar altijd bellen, dus ook voor zulke dingen. Even bijgekletst en rustig geworden.De was gedaan en de afwas. Toen waren de jongens weer wakker en hebben ze wat buitengespeeld. We hebben lekker gevoetbald. Toen op weg naar het station, want Stacy was nog steeds niet thuis en ik zou al in de trein naar Southampton moeten zitten, want ik zou samen met Emily een paaldansles nemen. Ja, je leest het goed. PAALDANSLES, wat een grap he! Maar Stacy was te laat en ik kon niet meer op tijd in Southampton zijn. Dus toen maar weer naar huis toe. Ik baalde wel hoor. Dat is een van de dingen die ik niet leuk vind van het Au pair zijn. Je hebt nooit zekerheid om afspraken te kunnen nakomen. Heb Emily dus maar opgebeld. Even later kreeg ik een smsje dat het op een andere locatie was dan wij dachten dus Emily had het ook niet gered. Daar ging ons leuke avondje.. thuis wat gegeten, gespeeld met de jongens en naar bed.

Vrijdag 13 augustus
In de ochtend met Stacy mee naar de dokter. Eerst wat gegeten in een eettentje. Stacy had al een week last van ontstoken ogen. Nu kreeg ze oogdruppels. Het is besmettelijk, dus daarom had ik waarschijnlijk al een paar dagen last van mijn ogen. Ik moest opnieuw in een potje plassen, omdat ik de vorige keer veelste weinig in het potje had geplast. Oeps.. moeten ze die potjes maar niet zo smal maken. Dit keer ging het gelukkig al wat beter. Even nog langs het postkantoor om Leonie d'r verjaardagskaart op te sturen en postzegels te halen. Ook nog even wat kaarten voor het thuisfront gekocht. Ik stuur misschien wel wat veel kaarten, maar vind het gewoon leuk om te doen. En vind het ook super leuk om kaarten terug te krijgen. Naar huis en met de kids naar het park toe. Stacy en Walter gingen de nieuwe auto ophalen(nu hebben ze hem nog niet, want was iets mis met de papieren). Walter bracht Stacy naar haar werk en is toen naar de sportschool gegaan. Wij hebben lekker gepicknickt in de tuin en gedanst op grease. Walter zou in de avond moeten werken, dus Stacy kwam eerder naar huis. Ik ben ook nog naar de sportschool geweest. Mijn armspieren zijn echt al flink verbeterd! Ben trots op mezelf! Ik had met Nuria afgesproken om naar onze stampub te gaan. Stacy en ik hebben nog even over mijn geld gepraat. Ik krijg nog 72 pound van haar. Nu wil ze me voortaan 1 keer in de maand gaan betalen ipv. 1 x in de week of 1 x in de 2 weken. Prima, maar dat staat niet in mijn contract. Ik denk dat ze een beetje geld problemen hebben. Dat kan iedereen overkomen, maar ik wil wel graag mijn geld blijven ontvangen. Walter kon niet vinden waar hij moest zijn en heeft daar wel 2 uur rondgelopen/gereden. Hij is toen maar naar huis gekomen. Ik zat inmiddels in de trein naar Chandlersford. Nuria wachtte me op bij Wat gedronken en bijgekletst. Onze vriend RIchard was er ook. Elke keer als we weer in de pub zijn is hij er ook. Dus we maken altijd even een praatje. Dit keer ging hij een echte engels grap uitleggen aan Nuria, want ze snapte hem niet. Ik snapte voor een keer wel een grapWe zijn ook uitgenodigt voor een feest komend weekend. Maar nadat we hadden gevraagt wat voor leeftijd op t feest te vinden is, hebben we maar nee gezegt. Mensen boven de 30 zijn niks voor ons! Maria en ROsa kwamen ook nog. Was goed gezellig. Mijn laatste trein zou om 23.14 terug gaan, maar ik besloot dat ik bij Nuria bleef slapen, want het was gezellig. De pub sloot rond 12 uur. Toen nog wat buiten gehangen en wat mensen ontmoet. Een jongen herkende Nuria en mij van de avondshop. Vorig weekend hebben we daar drank gehaald, maar we aren nogal aan het lachen, dus we hadden een indruk achter gelaten. Geen idee of het goed of slecht was, maargoed. 30 min gelopen naar Nuria's huis. Bahbah! Ik sliep in Nuria's kamer, want daar komt de kat nooit, dus zou ik niet zo veel last van mijn allergie hebben. Het was weer een goed te doen avondje!

Zaterdag 14 augustus
Om 9 uur opgestaan. Ik ben echt een expert geworden in tandenpoetsten-met-je-vinger. Ontbeten en toen met zijn 4e richting treinstation. We moesten op het einde nog rennen, maar we waren op tijd! Nuria, Rosa en Maria gingen naar Salisbury voor een dag. In de trein afscheid genomen van Rosa en Maria, want die gaan over een week terug naar Spanje. Ze waren erg gezellig! Onderweg even wat spulletjes gekocht bij poundland. Even mijn tandengepoetst en gewassen toen ik thuis kwam. Ik ben toen hard aan de gang gegaan. Heb heel mijn badkamer gesopt en opgeruimd en toen was mijn kamer aan de beurt. Want mam, dat was hard nodig! Na 1000 uur hard werken was ik dan eindelijk klaar en het resultaat mag er wezen! Ik heb daarna heel de middag aan mijn eerste schriftje zitten knutselen. Het is nu helemaal af. Dus dat is een, wie weet hoeveel nog te gaan. Ik ben al een heel eind op weg in mijn 2e schriftje. Verder niet zo veel gedaan. Rond 10 uur naar boven, nog wat foto's op facebook en hyves gezet en lekker gaan slapen.

Zondag 15 augustus
Om half 8 ging ik zwemmen, goed actief dus op zondagmorgen. Wel lekker om zo de dag te beginnen. Ik ben trouwens echt een ramp als zwemster. Bij elke slag die ik maak, verzuip ik bijna, omdat ik met bijna heel mijn hoofd in het water lig. Maar ik vind het wel heel lekker om te doen, dus dat is een goed teken. Op naar huis en Stacy en de boys waren al wakker. Walter lag nog in bed. Even ontbeten en verder niks gedaan. Iedereen ging naar Winchester, maar ik bleef lekker thuis. Had even met Oma gebeld. Fijn om haar zo nu en dan even te spreken. Daarna wat tv gekeken en met Kimberly, Mama, Michel en Papa gebeld. Ben blij dat er zoiets als een telefoon en internet bestaat. Iedereen was weer thuis en we hebben wat gegeten. Boys gingen een middagdutje doen. Ik ben even naar het centrum gelopen om wat te drinken en shampoo te halen en om even het huis uit te zijn. Daarna wat rondgehangen thuis en met Stacy naar de supermarkt gegaan. Thuis omgekleed en weer op weg naar de pub. Stacy bracht me. Ik had nog gekeken of er genoeg geld op mijn pinpas stond(had nog steeds niet betaald gekregen!). Bij de pinautomaat deed mijn pas hetn iet. Dus dat werd van Nuria lenen. Het was erg druk in de pub. Jordan en Tom waren er ook dus dat was gezellig. We hebben helemaal geen geld uitgegeven en toch flink gedronken, dus dat kwam goed uit deze keer. Rond 11 uur kwam Walter me weer ophalen. Zat om half 12 mijn avondeten te eten. Spagetti met gamba's, yummie. Maar wel wat laat! Het was weer erg gezellig.

Nou, ik zie veel van jullie volgend weekend! Veel liefs en een big hug uit Engeland.

  • 20 Augustus 2010 - 17:01

    Lian Bax:

    Hoi samantha
    Leuk dat je naar nederland komt.
    Misschien zien we je nog.
    Jammer dat het net niet het weekend is van ons feest, maar ik snap wel dat je dat niet altijd zo kunt plannen.Veel plezier nog daar en wie weet tot ziens binnenkort.

  • 21 Augustus 2010 - 13:19

    Ramona:

    Heey lief nichtje!

    Echt super leuk om zo je verhalen te lezen! Wat een ondeugende jongens zeg;) Ik zou me ook rot schrikken als een kind op een vensterbank staat te springen:O Goed gehandeld;)

    Trouwens nog heel erg bedankt voor je kaart, ik was helemaal vergeten om je te bedanken.

    Ik blijf je volgen!!

    Misschien zie ik je nog wel als je in nederland bent!

    Liefs xxx

  • 21 Augustus 2010 - 20:45

    Els:

    Hee Sammetje. Ongelofelijk dat je alweer ruim 2 maanden weg bent. Had je moedertje niet gedacht dat je dat vol zou houden, haha!!Leuk om je verhalen te lezen, komt helemaal goed met jou! En wat is dat over Noorwegen???? Je wordt nog een echte wereldburger als je eenmaal de smaak te pakken hebt......
    Groetjes ELS

  • 22 Augustus 2010 - 12:04

    Pa En Ma:

    hey lieve samantha
    wat een verhalen zeg!
    wij zij heel blij dat je het zo naar je zin hebt.
    en we moeten nu nog een paar dagen wachten en dan........ knuffelen
    dikke kussen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 36111

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: