Echt Engels weer! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Echt Engels weer! - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Echt Engels weer!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

20 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Lieve allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties/kaartjes! Heel lief, vind het fijn dat jullie de tijd hebben genomen om het lange verhaal van de vorige keer te lezen. Vind het ook heel leuk als jullie reageren. Het gaat hier nog steeds heel erg goed, heb het erg naar mijn zin! Heb ook al het echte Engelse weer meegemaakt. Donkere lucht en veel regen. Helaas papa, mijn paraplu is al kapot gewaaid…. Hij kon het weer hier niet aan!

Dinsdag 13 juli

Oke, ik weet even niet meer precies wat ik vandaag heb gedaan. Ben met de jongens naar de school van Walter gelopen om wat papieren in te leveren. ’s Avonds gesport met Stacy. Verder kan ik me nu even niet meer herinneren wat ik heb gedaan.

Woensdag 14 juli

Vandaag moest Jeremy voor een uurtje op zijn nieuwe school gaan spelen om kennis te maken met de kinderen. Walter moest werken voor een dag en Stacy moest ook werken , dus ik moest alle 3 de jongens meenemen. Alle ouders waren alleen met 1 kind naar de school gekomen en ik met de drie, drukke, niet luisterende kids. Gelukkig liepen er veel leraressen rond, dus dat was wel fijn. Ik zag mezelf al wel van de ene hoek naar de andere rennen om op alle 3 te letten. Ze hebben lekker gespeeld en toen wilde ze natuurlijk niet naar huis. Na wat gejank, kreeg ik ze eindelijk zover om mee naar huis te gaan. Even wat boodschappen gedaan en naar huis en de kids moesten een middagdutje doen. Even rust voor mij! Voor de rest van de dag niet veel bijzonders meer gedaan.

Donderdag 15 juli

Vandaag was het Walter’s beurt om kennis te gaan maken op school. Hij moest er om 9 uur zijn en om half 9 zaten de jongens nog in hun pyjama, dus het was flink haasten. We waren gelukkig op tijd. Ik hoefde er niet bij te blijven, dus dat was wel lekker. Het regende dus Jeremy, Gaby en ik zijn snel naar huis gerend en hebben wat tv gekeken. Daarna kwam Walter thuis, want die was naar de Gym geweest. Ik ben toen richting treinstation gelopen om Nuria op te halen. Spaans meisje dat een au pair is in Chandlers ford. Ze kon maar voor een uurtje blijven, dus zijn we naar de Costa gegaan en hebben wat gedronken. Haar engels is niet heel geweldig, maar ze is wel heel aardig! We hadden afgesproken dat ik ‘s avonds naar Chandlers ford zou gaan om in een pub wat te drinken. Toen ik haar weer op het treinstation had afgezet, even wat boodschappen gedaan en terug naar huis. De jongens waren er niet dus heb even wat gewassen en opgeruimd. En er was een verassing thuis: INTERNET! Ein-de-lijk! Heb met mama en kimberly geskypt voor een uur. Het huis laten zien en lekker bijgekletst. Ben echt blij met mijn internet nu. Je bent zo afhankelijk van het internet deze tijd. Stacy, Walter en de boys gingen voor een auto kijken, dus ik was voor de rest van de middag alleen thuis. Rond half 7 naar het treinstation gelopen en toen richting Chandlers Ford. Daar wat gedronken met Nuria. Het was erg gezellig en hebben lekker gekletst. Ze heeft ook een super gezin, dus we klagen niet! Wat jongens ontmoet en om 11 uur ging de pub dicht. Ik wilde een taxi terug naar Eastleigh nemen, maar kreeg een lift aangeboden dus dat was fijn!

Vrijdag 16 juli

Vanmorgen was ik moe, moet heel de dag werken dus pffff. Walter zou eigenlijk overdag werken, maar dit blijkt nu vanavond te zijn. Van 6 tot half 11. ’s Ochtends met de boys naar de supermarkt gegaan. Walter moet leren om op de wc te plassen(hij moet het leren, want als hij naar school gaat mag hij geen luier meer dragen). Elke dag is het een strijd om hem zonder luier te laten lopen. Vanmorgen ging het goed. Toen we naar de supermarkt gingen was ik vergeten om hem een luier aan te geven…. Oeps. Maar het pakte gelukkig goed uit, want nu weet hij dat hij ook zonder luier kan als we buitens huis zijn. Thuis even snel de jongens wat fruit gegeven en ik ben met Gaby naar de school voor Jeremy geweest om wat te vragen. Daarna thuis met Leonie gebeld. Fijn om haar weer te spreken. Ik mis het wel dat ik haar en Britt niet elke dag spreek. Even geprobeerd te slapen, maar dat wilde niet echt lukken. Toen Stacy thuis kwam, moest Walter gaan werken. Ik had om 9 uur met Emily(collega van stacy) afgesproken om wat te gaan drinken in Southampton. Natuurlijk had ik mijn trein gemist, dus ik was rond half 10 in Southampton. Dat was niet erg, want Emily was ook laat! Het was erg gezellig, hebben over vanalles en nog wat gekletst. Ze komt uit Amerika en woont hier nu bijna 2 maanden. Ze is 24. De pubs sluiten om 11 a 12 uur. Wat een stomme tijd. We gingen even een rondje lopen en de clubs waren nog wel open, maar we hadden niet echt zin om naar een club te gaan. Zijn toen richting haar huis gelopen en ik ben daar blijven slapen. In mijn spijkerbroek en shirt, maar het was fijn dat ik kon blijven slapen. Het was een gezellige avond! Ohja… vandaag hebben Jeremy en Gaby weer iets uitgevreten. Ze waren met de badeendjes in de wc pot aan het spelen. Alles was nat en vies en ze waren zelf ook helemaal nat. Ze hadden ook de wc rol in de wc gegooid. Ik hoorde ineens allemaal rare geluiden uit de wc komen, dus ging maar kijken. En daar zaten ze dus. Natuurlijk moest ik boos op ze worden, maar kon mijn lach niet inhouden!

Zaterdag 17 juli

Vanmorgen niet in mijn eigen bed wakker geworden. Rond half 7 waren Emily en ik al wakker, maar we hebben toen nog maar even geprobeerd te gaan slapen. Half 9 waren we weer wakker, dus toen ben ik eruit gegaan. Snel naar huis, want ik stonk omdat ik gewoon in mijn kleren had geslapen. Het was wel een erg gezellige avond. ’s Avonds had ik Stacy en Walter gebeld, maar ze namen allebei hun mobiel niet op dus had ze maar gesmst dat ik in southampton bleef. Verder overdag niet zo veel gedaan, lekker gelambald. ’s Avonds kwamen Emily en Kristi bij ons eten. Walter was werken. We hebben lekker gegeten. Stacy, Emily en Kristi zouden naar de bioscoop gaan. Ik mocht mee als ik wilde, maar was best moe. Toen Walter thuis kwam van zijn werk is hij gelijk ook naar de bioscoop gegaan. Ik ben naar bed gegaan samen met Gaby. Gaby heeft de nacht bij mij doorgebracht, wat een cutie!

Zondag 18 juli

Rond half 7 moest ik plassen en was Gaby ontsnapt uit mijn kamer. Nadat ik hem had gevangen zijn we nog terug naar bed gegaan. Ik was eigenlijk van plan om te gaan zwemmen in de ochtend, maar toen mijn wekker afliep ben ik toch maar blijven liggen. Om 5 voor 9 schrok ik wakker. Ik had om 10 uur in Southampton afgesproken met Esther(Nederlandse au pair in Boldre). Dus dat werd haasten! Gelukkig was ik rond 10 over 10 in Southampton en was Esther er nog niet. Dus ik was op tijd! Walter moest gaan werken dus toen ik Gaby in Stacy en Walter’s kamer had gedumpt, hoorde ik ineens iemand net zo haasten als mij! Walter was ook te laat wakker geworden en moest zich haasten om nog een beetje op tijd op zijn werk te zijn. Het was erg gezellig in Southampton. Lekker geshopt en Nederlands kunnen praten(ook al zeg ik sommige woorden al automatisch in het Engels!). Daarna weer naar huis en even relaxen. Met ons Leo gewebcamt op hyves, en met mama gebeld. Heerlijk met de jongens en Stacy gedanst op Grease. Zulke momenten voel ik me hier echt gelukkig! ’s Avonds lekker vroeg naar bed! Morgen hier een maand!

Maandag 19 juli

Vanmorgen wat gewerkt en toen met de jongens naar de bank geweest om een bankaccount aan te vragen. Over +_ 8 dagen krijg ik mijn pas thuisgestuurd. Daarna even naar het park en toen was de morgen al weer voorbij. Lekker kunnen relaxen, want Walter nam de kids mee naar Southampton. Heb mijn kamer opgeruimd en wat dvd gekeken. Stacy en ik zijn ’s avonds naar de sportschool gegaan. Heb eerst wat gezwommen en toen gefitnesst en daarna had ik nog een afspraak met mijn trainer. Goed bezig ben ik vind ik zelf! Daarna wat gegeten en met papa geskypt, grappig om zo met elkaar te praten. Heb mijn gezin hier laten zien en ze hebben even wat gepraat. Ook mama en kim en michel moesten natuurlijk in beeld komen! Was fijn dat ze elkaar nu een beetje hebben kunnen zien. Stacy en Walter waren heel lief ,want ze zeiden dat ze me gaan kidnappen, en niet meer terug willen geven. Is toch heel positief als ze zo over me denken. Zit hier nu een maand en vind het nog steeds erg leuk! We zijn nog steeds druk bezig met potty training te geven aan Walter. Vandaag wilde jeremy het proberen, dus stonden ze met zijn 2e met hun piemeltje te proberen te plassen. Walter zei ineens: Jeremy heeft een klein piemeltje en ik een grote! Arme Jeremy….


Liefs uit Eastleigh

  • 20 Juli 2010 - 16:26

    Esther:

    Heejj het was echt super gezellig en dat weekendje komt nog wel, tijd genoeg!!
    Xx

  • 20 Juli 2010 - 16:35

    Lian Bax:

    Je kaart voor Ramona is gisteren aangekomen.
    Ik heb ze gelijk een berichtje gestuurd dat ze die gehad heeft, nog bedankt erg leuk.
    Mooi dat het goed met je gaat.
    Groetjes lian en de rest

  • 22 Juli 2010 - 14:43

    Mama:

    Hey samantha
    Jij maakt toch wat mee daar we zullen dat toch eens moeten komen bekijken je maakt het allemaal erg spannend Ik zie uit naar het volgende verslag kuz ma

  • 26 Juli 2010 - 16:20

    Sanne:

    Supper leuk dat je op mijn sit hebt gereageerd !! ik wist niet dat jij er ook een had ! dus type in en toen was je er !!! supper leuke verhalen !!
    hmmm echt engels weer dus hier is het echt spaans weer pfff !! vandaag 1e dag regen dat is heeel eerlijk gezegt wel even fijn :$
    succes !! en tot je volgende verhaal :D
    xxx

  • 26 Juli 2010 - 18:03

    Berdiene:

    Potty training! Haha echt iets voor jou! Mooi dat je het goed hebt daar. Ik wacht op je volgende verslagen :D
    Kus! xxx

  • 28 Juli 2010 - 19:31

    :

    hee Samantha!

    dankjewel voor je reactie! heb er ook echt heel veel zin in! ik heb jou verhalen ook gelezen! je maakt veel mee, en volgens mij ook echt een ervaring! heel veel plezier en we houden elkaar op de hoogte via deze site!

    xx roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 36119

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: