summer in Eastleigh - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu summer in Eastleigh - Reisverslag uit Eastleigh, Verenigd Koninkrijk van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

summer in Eastleigh

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

15 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Hee lieve allemaal,
Het heeft even geduurd voordat ik hier een lang bericht op kon zetten, maar ik heb nu eindelijk internet thuis in Eastleigh, dus nu kan ik eindelijk iets van me laten horen. Het gaat erg goed met me. Mijn verjaardag was wel een beetje een rare dag, maar het was wel leuk. Verder ben ik nu van alles aan het uitzoeken. Sport, school en dat soort dingen. Elke avond thuis op de bank zitten is ook niet echt gezellig.
Het gezin bestaat uit Walter en Stacy(de ouders) en Walter JR, Jeremy en Gabriel. Walter komt uit Argentinië en Stacy uit Amerika. Het zijn echt hele lieve mensen en de kinderen ook. Ze houden erg van grapjes maken en de ouders hebben alles over voor de kids. Soms is het wel moeilijk 3 jongens, maar dat wist ik voordat ik weg ging, dat het soms niet mee zou vallen.
Wat ik tot nu toe allemaal heb gedaan van dag tot dag:
Zaterdag 19 juni
Om 6 uur opgestaan om te douchen en klaar te maken voor de grote dag. Bijna alles was ingepakt en me kasten zagen er zomaar leeg uit! Om 7 uur kwamen tante karin en ome Gerard bij ons ontbijten. We zijn rond half 8/kwart voor 8 vertrokken richting Schiphol. Door een omleiding hebben we er wat langer overgedaan en daardoor zat ik nogal in de stress, dalijk mis ik mijn vlucht! Het was druk op schiphol, dus we moesten nog een eindje lopen richting gate. Snel mijn bagage laten wegen(TE ZWAAR!) 78 euro bijbetalen! Toen snel afscheid nemen, want anders miste ik mijn vlucht. Bedankt mam, pap, kim, tante karin en ome gerard voor het uitzwaaien. Na wat gejank kon ik richting vliegtuig. Ik moest nog rennen, want de gate ging sluiten; OEPS! Toch op tijd in het vliegtuig en dag Nederland, tot over een paar maanden! Vlucht was prima verlopen. In Engeland mijn bagage gepakt, geplast en mijn familie gezocht. Op het begin zag ik ze niet, en toen hoorde ik ineens: Samantha? Yes, I was Samantha! Geknuffeld en op naar Eastleigh. De kinderen waren heel lief en de ouders ook! Thuis even rondleiding door het huis gehad, en koffers gedumpt en meteen naar Eastleigh centrum. Het is maar 5 min lopen dus we waren er zo. Daar wat gegeten en gedronken. Terug naar huis want de kids moesten gaan slapen. Ik en Stacy zijn ondertussen boodschappen gaan doen. We gingen shoppen voor huishoudelijke apparaten, want we hadden helemaal niks in het huis. Mijn gezin had pas smorgens de sleutel van het huis gekregen en hadden dus ook alleen hun koffer kunnen afgooien en daarna moesten ze mij alweer ophalen. Ik wilde wat drinken pakken, maar er was geen kop of glas te vinden. Stacy is nog even samen met Walter wat boodschappen gaan doen en ik moest even oppassen. De boys waren wakker geworden en hadden dorst/honger en een te volle vieze luier. Natuurlijk hadden ze alle 3 hun luier vol gescheten, yummie! We zijn naar de Ikea savonds gegaan om beddengoed en keukengerei te kopen. We zijn met de trein richting Southampton te gaan. 15 en ik sta in Southampton. Het duurde en het duurde maar en we hadden nog geen avondeten op. Het was rond half 10 toen we thuis kwamen. Een kop thee en zonder eten rond half 12 naar bed. Wat een dag!

Zondag 20 juni
Goed geslapen de eerste nacht. Ik heb een twee persoonsbed net als thuis! Het dekbed is hetzelfde als thuis, dus het voelt al een beetje als thuis. De winkels zijn hier gewoon op zondag open, erg handig. We zijn naar het park geweest, wat een heerlijk weer! Voor de rest van de dag wat dvd gekeken. Savonds zijn Stacy en ik naar Southampton gegaan. Stacy wilde graag naar een soort van kerkmis waar ze zingen en zonder pastoor. Het was wel leuk om een keer mee te maken, maar ik denk niet dat ik nog een keer ga. We waren wat vroeg in Southampton dus hebben eerst wat rond gelopen en daarna naar Starbucks gegaan. ´s Avonds kip en rijst gegeten en daarna dvd gekeken en naar bed gegaan.
Maandag 21 juni
Stacy moest werken en Ik ben even gaan hardlopen. ´s Morgens wat rondgehangen thuis met de kids en ´s middags naar Southampton(SO´TON vanaf nu) city cener gegaan om te shoppen! Primarkt en Starbucks zijn mijn favoriet. ´s Avonds lekker gegeten me kamer opgeruimd.
Dinsdag 22 juni
Ik ben ´s ochtends met Gabriel(Gaby) naar de bieb geweest. Ik had hem even 3 seconden uit zijn buggy en weg was die! Overal gezocht en toen bleek die op de trap naar beneden te zitten….. Maar niet tegen Stacy verteld. ´s Middags wat dvd gekeken en opgepast. ´s Avonds gegeten en vroeg naar bed.
Woensdag 23 juni
Ben vandaag met Stacy naar So´ton geweest met de bus. Het duurde bijna 3 kwartier om er te komen met de bus. De volgende keer neem ik dus weer de trein. We zouden naar scholen voor cursussen gaan kijken voor mij. Stacy moest ook gewoon werken, dus ben ik eerst in de bieb gaan internetten en wat door het centrum gelopen. Daarna in het park gaan liggen en toen had Stacy lunchpauze dus zijn we naar de Universiteit gegaan van So´ton om te vragen of ze cursussen aanboden, dat dedenze niet. vvbbbbgt vgfv . Dat was Gaby, die wilde even laten weten dat hij er ook nog was denk ik. Nu is hij aan het huilen, omdat ik mijn bril af had gepakt van hem. Maargoed ik had dus op een site gezien dat ze in Eastleigh een College hebben dat ze cursussen aanboden. Dus dat zit wel goed. ´s Avonds heb ik wat gewerkt en dat was Woensdag alweer.
Donderdag 24 juni
Een dag vrij! Ik heb toch wel wat gewerkt. Maar ben ook naar de bieb geweest en heb geprobeerd om in een koffiebar op free wifi te gaan, maar helaas niet gelukt. Ben ´s middags met Gaby een wandeling gaan maken naar fleming park. Heerlijke wandeling maar erg warm. We hebben even wat gespeeld en een ijsje gegeten en toen terug gewandeld naar huis. ´s Avonds wat tv gekeken. Het was een beetje een baaldag, want er zou internet komen, maar dat komt nu pas volgende week donderdag.
Vrijdag 25 juni, mijn verjaardag!
´s Morgens gewerkt. We zijn naar het park geweest en ´s middags even naar de library gegaan. Bij de mac eten gehaald en in het park opgegeten. Heerlijke zonnige dag! Daarna gewerkt, want Stacy en Walter waren weg. Ze gingen voor scholen kijken voor de jongens. Toen ze terug kwamen kreeg ik een verjaardagscadeautje. 2 paar armbanden, oorbellen, speltjes voor in mijn haar en wat snoep en een lieve kaart. Iedereen bedankt voor de lieve smsjes en krabbeltjes en vanalles. Mama, Kimberly(en ik had zelf tante godi aan de telefoon, die was in NL), Papa, Leonie, Opa, Britt en Robin heb ik aan de telefoon gehad. Blij om ze te horen! Toen Stacy en Walter thuis kwamen zijn we rond gaan rijden richting Portsmouth. Een stad net zoals Southampton aan het water. Er is een hele mooie boulevard met strand, parken en bloementuinen. Een erg mooie stad! We zijn bij de japanner gaan eten. Erg lekker en gezellig. Al vonden de werknemers van het restaurant het niet zo leuk dat wij er waren denk ik. Gaby zat helemaal onder rijst en had overal rijst gegooid. De rest was aan het schreeuwen en alles zat onder Japans eten! Nog even een wandeling langs het strand en dat was het einde van een leuke, maar vreemde dag. Het is raar om niet thuis jarig te zijn.
Zaterdag 26 juni, Mama is jarig!
We hebben ´s ochtends mam gebeld en met zijn alle happy Birthday gezongen. Ze vond het heel lief. Nadat iedereen was aangekleed zijn we naar New Forest gereden. Het is een groot natuurpark ten westen van Southampton. We hebben meer rondgereden dan iets anders gedaan. Toen was het tijd om te eten en zijn we bij een Italiaans restaurant gaan eten. Pizzaaaaa! Toen hadden we eindelijk een mooi plekje gevonden. Een rivier waar de kids in konden spelen. We hebben lekker pootje gebaad en Stacy en ik waren verbrand! De jongens verbranden niet. Lucky them! ´s Avonds lekker gegeten en wat tv gekeken en opgeruimd. Vandaag had ome Bert nog gebeld voor mijn verjaardag.
Zondag 27 juni
Ik wilde graag naar de bieb vandaag. Dus om 9 uur ben ik richting centrum gegaan, maar die was nog niet open. Dus om 11 uur weer terug naar het centrum. Bleek dat de bieb niet open was op zondag! Balen! ´s Middags ben ik met Stacy en Kristi(een collega van Stacy) naar de bioscoop geweest. Letters to Juliet was de film. Echt een hele mooie romantische, om verliefd te worden, film. Rond het avondeten terug naar huis en ´s avonds niet zo veel gedaan.
Maandag 28 juni
Heb sinds vandaag een vast schema voor de week. Nu weet ik welke uren ik moet werken. En dat is niet zo veel! Elke doordeweekse dag van 8 tot 13 uur. En van half 5 tot half 6. Heel het weekend ben ik vrij! Voelt als vakantie. Heb ´s ochtends eerst wat gewerkt. Ben met Gaby naar de supermarkt geweest en heb wat kaarten op de brievenbus gedaan, heb de geleende dvd´s ingeleverd en daarna naar huis gegaan. Daarna naar Fleming park gelopen met Gaby, want daar waren Jeremy, Walter en Walter aan het spelen in het water. Gaby wilde niet in het water op het begin, dus als gevolg dat ik helemaal nat was ipv Gaby. Ik ben ´s midddags toen de kids sliepen naar het centrum gegaan om weer een keer de free wifi in Eastleigh te proberen, niet gelukt en daarna maar weer naar de bieb geweest.
Dinsdag 29 juni
´s Ochtends wat gewerkt en daarna mijn badkamer gepoetst. Ben met de 3 jongens naar Eastleigh college gelopen om wat info op te vragen. Ben daarna met de trein naar So`ton gegaan om te skypen in een koffiebar. Ben zondag erachter gekomen dat de free wifi daar wel werkt, dus dat is goed nieuws. Heb met Maxime geskypt en daarna met mam en kim. Daarna nog even met Leo, maar haar microfoon deed het niet dus het moest met typen en liplezen. Het was fijn om ze weer even te zien! Tussendoor heb ik een extra oorbel laten schieten boven in mijn oor. Daarna moest ik haasten want ik moest om 5 uur thuis zijn om te werken. Het was 5 over 5 toen ik thuis was. Had Stacy al gesmst dat ik wat later kwam, dus was niet erg! Stacy werkt in So´ton als social worker. Walter heeft nog geen baan. We hebben nu een leenauto van Stacy haar werk. Het probleem is dat Stacy alleen in een automaat kan rijden, en dus niet in deze auto. Daarom brengt en haalt Walter haar naar en van haar werk. ´s Avonds best nog lang gewerkt, want Stacy en Walter kwamen wat later thuis. 3 uur later dan verwacht! Ze moesten onverwacht Kristi(collega Stacy, ook uit USA) ergens afzetten en daarna waren ze verkeerd gereden. We zaten dus rond 9 uur pas te eten.
Woensdag 30 juni
Vanmorgen naar het children center geweest om met de kids te spelen. Je kunt vanaf 10uur binnen lopen en ze kunnen met vanalles spelen. Je moet wel zelf op de kids letten, dus dan is 3 wel heel veel. Ze wilde natuurlijk allemaal iets anders doen en ik kan me niet opsplitsen dus zijn we naar een half uur weer naar huis gegaan. De volgende keer neem ik er 1 of 2 mee, dat is wat makkelijker. Het zal ook allemaal wat makkelijker gaan als de oudste twee naar school gaan. Dan heb ik ’s ochtends alleen de kleine en de rest zit dan op school. ’s Middags komt Jeremy dan thuis en dan gaan ze slapen. Walter komt dan rond half 4 thuis. Walter was ’s ochtends Stacy naar haar werk brengen en kwam daarna terug met wat speelgoed voor de jongens, ze hadden helemaal niks door de verhuizing! We hebben wat gespeeld en zijn daarna naar de Mac in Southampton geweest en in een park wezen spelen. Rond half 3 waren we thuis en was het tijd voor een middagdutje, ook voor mij! Heb niet echt kunnen slapen, maar wel even lekker gedut. Om half 5 moest ik weer uit bed om beneden op te passen, want Walter moest Stacy gaan halen van haar werk. Ze waren weer een paar uur weg, nu moesten ze iets voor hun telefoon regelen. Lekker gegeten en daarna met Stacy en Gaby naar Fleming park gelopen om wat info op te doen over de sportfaciliteiten daar. Het is een mooi sportcomplex met zwembad, squasbaan(hoe je dat ook schrijft), fitnesscentrum en een groot aanbod aan sporten. Ik denk dat ik daar wel lid van wil worden, want er is zo veel wat ik er kan doen. Verder ben ik ook druk bezig met een school zoeken voor een cursus. Ik heb er al een gevonden, Eastleigh college, maar het is beter om ook even verder te zoeken. Daarna ben ik lekker naar bed gegaan.
Donderdag 1 juli
Vandaag zou eigenlijk het internet komen, maar gister vertelde Stacy dat het nog niet komt, balen! De telefoonverbinding doet het wel vanaf vandaag als het goed is, zal dalijk is navragen. Kan gratis naar NL bellen, dus dat is super! Stacy zei dat het ongeveer nog 2 dagen duurt voordat er internet verbinding is. Ben nu wel beu om steeds maar te wachten. ’s Ochtends gewerkt, want Walter moest eerst solliciteren en Stacy naar haar werk brengen. Daarna wat spulletjes gekocht voor me kamer, kleerhangers bijv. Ook wat ge-internet in de bieb en wat gemaild met een Spaans meisje, waarmee ik dit weekend iets ga afspreken. Waarschijnlijk shoppen of uitgaan. Heb er zin in. Ze is heel aardig via de mail, dus we zullen zien. De boys sliepen toen ik thuis kwam en Walter moest weer weg om werkkleding te komen en Stacy te halen van haar werk. Dus ik had lekker het rijk alleen. Heb eerst tv gekeken(eindelijk iets anders dan scooby doo, garfield of tom en jerry!). Daarna me kast ingeruimd, want dat was hard nodig! Rond kwart voor 6 de jongens wakker gemaakt en rond half 7/7 uur kwamen Walter en Stacy thuis. Het was restjesdag, dus we hebben wat dingen wat we al eerder deze week gegeten nu opgegeten. Ben toen met Stacy naar de supermarkt geweest. Daarna wat tv gekeken en toen was het al weer tijd om naar bed te gaan.
Vrijdag 2 juli
Nog steeds geen internet of telefoonverbinding in de morgen… Walter heeft een tijdelijke baan voor het weekend en moet om 4 uur thuis weg ’s ochtends en is ’s avonds om 10 uur weer thuis, dus vandaag ben ik alleen met de kids. Ze luisteren niet echt geweldig. Dus ik weet nog niet zo goed wat ik ga ondernemen. Misschien ga ik wel even naar Flemingpark toe, en ook even een formulier ophalen bij het sportcentrum, want wil daar wel lid van worden. Heb gister uitbetaald gekregen, en wil nu ook wat gaan sparen. Dus minder shoppen en meer sparen! Ik ben dus naar Fleming park geweest en heb me aangemeld bij de sportschool. Er is een zwembad bij en vanalles om te doen qua sport, dus dat komt wel goed. De jongens waren erg vervelend vandaag. Ik heb ze veel moeten straffen(go naninani;naar bed of time out op de trap). Het hielp niet echt. Walter heeft niet zijn middagdudje gedaan, hij wilde gewoon niet slapen. Heb heel de dag dus gewerkt. Stacy was thuis rond kwart over 4. We hebben wat opgeruimt en toen gekookt en gegeten. We hebben dus sinds vandaag telefoonverbinding thuis, maar de internetverbinding laat nog steeds op zich wachten. Heb de voetbalwedstrijd gekeken. Yeah Holland! En even met mama gebeld. Het is gratis(je betaald natuurlijk wel een pakketprijs) om naar Nederland te bellen, dus dat is heel fijn. Was fijn om haar weer even te spreken. Morgen zit ik hier al twee weken… pfff wat gaat de tijd toch snel! Voor je het weet is het een maand, een half jaar en dan 9 maanden en dan ben ik weer thuis. Ik ga nu slapen, want ben best moe van een lange dag werken.
Zaterdag 3 juli
Vandaag moest Walter weer om 4 uur beginnen en waren ik en Stacy alleen met de boys. We zijn naar Winchester geweest, want er was een drie daagse festival. We gingen met de trein en een collega van Stacy(Emilie 24 jaar) ging ook mee. Winchester is echt een hele mooie plaats en is maar 10 min. Met de trein vanaf Eastleigh. Mooie oude gebouwen, kerken en parken. We hebben wat rond gelopen en wat gegeten en daarna even mijn UK telefoon laten maken, want die was ineens na 2 dagen al kapot. Ik heb een nieuwe gekregen, gelukkig. Toen we weer in Eastleigh waren, zijn we naar Fleming park geweest om mijn membercard te activeren door middel van mijn bankgegevens te geven, nu blijkt dat je niet kunt betalen bij de sportschool met een Nederlandsebankrekening, dus moet even uitzoeken hoe we dat gaan doen. Daarna de tweede helft van Argentinie-Duitsland gekeken. Arme Walter, hij kon niet eens zijn eigen team zien verliezen. De boys zijn in bad gegaan en ruiken weer heerlijk fris.
Zondag 4 juli
Vandaag moest Walter weer werken. Heb echt slecht geslapen dus werd al moe wakker en toen moest de dag nog beginnen. Stacy, de boys en ik zijn naar een verjaardagfeestje geweest van George, hij werd 5 jaar. Stacy en de moeder van George kennen elkaar via de mail en daarom zijn we uitgenodigd. Het was in een groot sportcomplex voor turnen en dat soort dingen. Overal matten en bakken met van dat zacht spul erin. De kids mochten overal mee spelen en hebben zich ook echt uitgeleefd. Daarna kregen ze eten en snoep en taart en toen zijn we weer gegaan. We moesten nog een eind terug met de trein, dus we waren niet zo heel lang gebleven. Op de terugweg was het weer wat minder, veel wind en erg bewolkt. Toen we thuis kwamen hebben we ook meteen onze sweatshirts en sportbroeken aangetrokken en lekker genikst. Gaby was op mijn schoot in slaap gevallen, dus helaas moest ik wel op de bank blijven liggen. Daarna gegeten en de boys gingen toen al naar bed, want ze hadden geen middagdutje gehad, dus ze waren moe! Ik heb met Robin gebeld, heerlijk! Walter was inmiddels ook weer thuis en we hebben nog wat gekletst met zijn 3e en toen ben ik naar bed gegaan. Ik wil ook hun wat privé tijd geven, dus soms ga ik wat vroeg naar bed zodat ze ook even alleen kunnen zijn.
Maandag 5 juli
Vanmorgen vroeg opgestaan, omdat Stacy en ik naar de sportschool gingen om de inschrijving eindelijk compleet te maken. Stacy heeft zichzelf en Walter ook ingeschreven. Nu krijg ik 2 maanden gratis lidmaatschap. Wat natuurlijk mooi mee is genomen! We zijn toen snel naar huis gelopen en Stacy en Walter gingen naar Pre-schools kijken voor Jeremy. Daarna ging Walter Stacy naar haar werk brengen en langs bij het bedrijf waar hij voor heeft gewerkt de afgelopen dagen. Ik heb dus ’s ochtends gewerkt en rond lunch was Walter weer thuis. Walter en de boys gingen na de lunch even naar het park en ik ben wat gaan opruimen en heb de was gedaan. Toen de boys terug waren ben ik naar de bieb geweest en ben langs de bank geweest om een bankrekening aan te vragen om de sportschool elke maand te betalen. Thuis weer wat opgeruimd en daarna weer gewerkt , want Walter en Stacy gingen naar de Ikea. Ze hebben een stapelbed gekocht voor de jongens. Walter is nu druk bezig met het bed in elkaar te zetten. We hadden weer restjesdag en ik heb mijn kookkunsten laten zien door middel van een ei te bakken! Dalijk wat bankhangen en vroeg naar bed, want ben bekaf.
Dinsdag 6 juli
In de ochtend heb ik weer wat gewerkt en ’s middags moest Walter weg voor een baan te zoeken, dus toen ook gewerkt. Heb met Berdiene gebeld, het was gezellig! Stacy zou vandaag op tijd naar huis komen, want ik had om 5 uur een afspraak bij de sportschool met een instructeur om mijn doelen te bespreken en alles op te meten. Na het gesprek wat gesport en toen snel naar huis gegaan om te eten, douchen en klaar te maken voor de voetbalwedstrijd. Natuurlijk was ik helemaal in het oranje! Stacy zou eigenlijk met me mee gaan, maar had niet zo’n zin denk ik. Ik ben toen alleen gegaan naar een pub in het centrum van EJastleigh. Je kunt niet in een pub zijn geweest zonder een biertje te hebben gedronken! Dus ik, ja je leest het goed, Samantha zat aan het bier! Ben bij een groep mannen gaan zitten die voetbal zaten te kijken. Na een paar biertjes wilde ik iets anders, dus het begon wel gezellig te worden. Na het missen van de goals van Uruguay(1e keer zat ik op de wc,natuurlijk, en de 2e keer hing ik aan de bar drinken te bestellen) zitten in de finale! Als enige Nederlandse supporter in de pub ging ik uit mijn dak. Gelukkig konden mijn nieuwe, oude mannelijke, vrienden het wel waarderen. Toen de wedstrijd was afgelopen en na nog wat meer drankjes, ben ik veilig thuisgebracht door 2 van mijn nieuwe vrienden. Een gezellige avond was het wel!
Woensdag 7 juli
Pff wat een dag. Ik stond op en moest al rennen naar de wc. Ik drink nooit meer! Na een koude douche, was het nog niet veel beter. Ik moest werken die dag, omdat Walter een tijdelijke baan voor 2 dagen had en Stacy ook moest werken. Och, wat was ik toch ziek. Heb me nog nooit zo ziek gevoeld denk ik. Na een stuk of 10x naar de wc te zijn gerend, kreeg ik wel een beetje honger. Maar natuurlijk Dat bleef er niet in. Uiteindelijk heb ik toch wat melk op en een appel gegeten. Stacy is vroeger naar huis gekomen van haar werk, omdat ik zo ziek was als een hond! Voelde me wel schuldig, maargoed ziek is ziek. Na een middagdutje was het een beetje gezakt en kreeg ik honger. ’s Avonds een beetje spagetti gegeten en vroeg naar bed! Ik denk niet dat het alleen van de drank kwam, natuurlijk is dat de grootste oorzaak, maar ook de spanning kwam er uit denk ik. Nog nooit zo’n veschrikkelijke dag meegemaakt.
Donderdag 8 juli
Heerlijk zo zonder hoofdpijn/misselijkheid of iets op te staan. Gelukkig weer helemaal beter! Moest heel de dag werken, omdat Stacy en Walter ook moesten werken. Walter hoefde pas om 11 uur weg thuis, dus ’s ochtends is hij weg geweest met de boys en daarna ben ik met de boys naar het park geweest. Pizza gegeten en daarna was het tijd voor naninani(slapen) voor de boys. Heerlijk de tv voor mijn eigen alleen! Met ons brittje gebeld en even lekker bijgekletst! Stacy kwam rond 6 weer thuis van haar werk en ik heb toen kippensoep gemaakt. We hebben gegeten en wat tv gekeken en buiten gespeeld. Ben ’s avonds rond half 9 naar de sportschool gegaan om te zwemmen. Heerlijk! Daarna lekker naar bed.
Vrijdag 9 juli
’s Morgens wat gewerkt, omdat Walter Stacy weg ging brengen naar haar werk. De jongens aangekleed, haren gedaan en tandengepoetst. Toen Walter weer thuis was is hij met de jongens naar de gym gegaan om daar te spelen. Ik heb de was gedaan en ben naar de bibliotheek gegaan om wat te internetten. Ook nog kaarten gekocht om naar NL te sturen. Walter en de boys en ik kwamen precies op hetzelfde tijdstip weer thuis. Ik heb nog wat gewassen en toen met mama gebeld. Toen aan mijn schriftje begonnen om mijn verhalen bij te werken en kaarten geschreven. Alle boys waren aan het slapen, incl. Walter. Dus ik had even rust. Met Tante Karin, Maaike en Nienke gebeld en toen nog met Kimberly. Ook Robin nog gebeld, maar die was nog niet thuis. Toen Stacy thuis kwam van haar werk, zijn we met zijn alle naar Portsmouth gereden om daar naar de zee te gaan. Gewandeld langs de boulevard en het strand, even lekker uitgewaaid. Daarna had ik om 9 uur een afspraak met de instructeur bij de gym. Was er om half 9, dus was alvast begonnen. Was een aardige man, beter dan de vorige. Thuis wat gegeten rond 10 uur, want ik verrekte van de honger! Wat tv gekeken en toen lekker naar bed toe.
Zaterdag 10 juli
Een beetje kunnen uitslapen(8.15). Gedoucht en wat gegeten, daarna wat tv gekeken met de boys. Walter is werken voor een dag, dus het is alleen Stacy, de boys en ik. Met zijn alle naar de bibliotheek gegaan om wat boeken te halen voor de jongens en ik heb wat ge-internet. We hebben wat te eten gehaald en hebben dit in het park, waar een muziekfestival was, opgegeten. De jongens waren wat vervelend, dus we zijn toen naar huis gegaan. Thuis omgekleed en op naar het waterpark, want het was erg warm! Ook nog even met mama en papa en kim gebeld. En ook met Robin. Wat gezwommen en gespeeld en toen een rondrit met de auto gemaakt. We zijn naar Wickham gereden. Allemaal kleine dorpjes en veel groen. De jongens waren inmiddels in slaap gevallen op de achterbank. Toen naar huis en weer met mama gebeld. We hebben gekookt en toen gegeten. Ben daarna naar de bioscoop geweest, alleen. Het is toch een beetje vreemd om alleen naar de bioscoop te gaan. Maar het was wel even lekker om uit het huis te zijn, zonder de kids. Ben naar Twilight geweest. Was wel een goede film! Naar huis en naar bed.
Zondag 11 juli
Vroeg opgestaan voor een zondagmorgen: 6.30! Om te gaan zwemmen. Heerlijk baantjes getrokken en toen naar huis en wat gegeten. Eventjes met de kleine Oma gebeld, ze was blij om me te horen. Heb wel 100 kusjes door de telefoon gehad van der! Zou eigenlijk vandaag mee naar New Forest gaan, maar heb besloten om lekker thuis te blijven. Heb lekker op de bank liggen slapen en daarna tv gekeken. Toen kwam iedereen weer thuis en zijn Stacy, Emily en ik naar het park gegaan, want daar was live Music. Kristi is ook nog even langs geweest. Natuurlijk was ik weer zo slim om me in de tijd van de finale te vergissen en zat ik een uur te vroeg in de pub. Was maar even naar huis gegaan en later terug gegaan. Wat een rot wedstrijd zeg! Het regende gele kaarten. Stomme Engelse scheidsrechter! Zat ik daar in me oranje outfit. Na de wedstrijd maar snel naar huis gevlucht. Het was wel gezellig. Zat weer bij de zelfde mannen als de vorige keer. En dit keer niks gedronken, was trots op mezelf! Thuis gegeten en toen naar bed.
Maandag 12 juli
Lekker zo zonder kater opstaan. Hoefde pas om 9 uur te beginnen, dus dat was lekker een beetje uitgeslapen. Gedoucht en wat gegeten en wat tv gekeken met de jongens. Jeremy sliep nog. Toen Jeremy wakker was, de jongens wat te eten gegeven, omgekleed en toen naar de gym. Bij het sportcentrum waar ik lid van ben kun je ook met de kinderen in een klein soort van ganzennest spelen. Ben daar met de jongens heen geweest. Rond 12 uur waren we thuis. Wat gegeten en daarna een middagdutje. Ik heb ook lekker geslapen en daarna met mama gebeld. Wat tv gekeken en toen was de rest ook weer wakker. Stacy en ik zijn naar de sportschool geweest om wat te trainen. Ik ben goed bezig al zeg ik het zelf. Ik heb al meer gedaan in een week tijd dan 12 jaar bij atletiek. Thuis gegeten, gedoucht en toen mijn bed in. Morgen wordt mijn geduld beloont, we krijgen eindelijk internet! Weltrusten!

Veel liefs uit Eastleigh.

  • 15 Juli 2010 - 16:30

    Britt:

    Geweldig geschreven Sam! haha

  • 15 Juli 2010 - 17:23

    Franka :

    geweldig verslag weten we tenminsten wat je allemaal uitfreet dikke kus ma

  • 16 Juli 2010 - 11:28

    Tante Godi:

    Hei Samantha,
    Lijkt me wel dat de tijd vliegt zo!!!
    Wat een drukte zeg,maar wel gezellig.

    Groetjes

  • 17 Juli 2010 - 15:35

    Lonneke:

    leuk sam!
    veel plezier nog daar!
    xx

  • 19 Juli 2010 - 10:10

    Els:

    Eindelijk een uitgebreid verslag!!!!
    Leuk om te lezen. Had al eerder gekeken, maar ik denk ik wacht nog even tot er wat meer opstaat.
    Keileuk, maar wel vermoeiend zo met 3 van die rakkers.Moet er niet aan denken. Bedankt voor je kaart bij de bakker! was leuk. Zal binnenkort wel ff eentje terugsturen.Moet nu zelf poetsen bij G.W.L., DAT IS NIET ZO LEUK. Mijn hulp thuis stopt er na 12 jaar ook mee. Hou dus niet zoveel tijd meer over ha ha. Kan het luie zweet eruit.
    Nou Sammetje, denk dat je het wel vol gaat houden zo te lezen.Veel succes verder en hou ons op de hoogte!! Groetjes Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastleigh

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 36112

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: