Eastleigh - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Eastleigh - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Eastleigh

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

23 Juni 2010 | Nederland, Drunen

Hee lieve allemaal,

Even een kort berichtje uit het zonnige eastleigh. Ik zit nu op de computer in de bibliotheek in Southampton. Het gaat allemaal heel erg goed. Morgen krijgen we internet thuis en kan ik dus een wat uitgebreider verslag plaatsen. Ik heb voordat ik vertrok van mama en papa een super mooie nieuwe laptop gehad dus dat gaat helemaal goed komen. Ook zal ik wat foto's erop zetten van de week.

De kinderen zijn heel erg grappig. Ze houden van stoeien en van gek doen. Vooral de middelste, Jeremy. Hij houdt van stunten en gekke bekken trekken. Gabriel de jongste is een hardrob. Hij is zo lief. Walter de oudste is heel slim en houdt er van om nieuwe dingen te leren. Ik dacht misschien wat makkelijk over 3 jongens, maar ik begin het toch wel onder de knie te krijgen. Stacy is een schat van een vrouw en wil me overal mee helpen. We gaan dalijk samen naar de Uni om te kijken voor een cusus. Walter houdt van grapjes maken en verder is hij een super super super fan van voetbal(heb ik weer). De argentijnse vlag hangt zelfs voor bij ons huis!

Ik heb een 2 persoonsbed met het zelfde dekbed als thuis, dus het voelt een beetje vertrouwd. Ik begin me steeds meer thuis te voelen in ons klein huisje.

Morgen of overmorgen zet ik even een uitgebreid verslag erop met wat ik allemaal heb gedaan de eerste paar dagen.

Liefs Sam

  • 25 Juni 2010 - 13:34

    Lian Bax:

    Fijn te horen dat het goed met je gaat.
    nog bedankt voor het smsje terug.
    Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
    groetjes lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 36115

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: