Morgen is het zover! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 Juni 2010 | Nederland, Drunen

Hee lieve allemaal,

Morgen is het dan zo ver, ik ga voor minimaal 9 maanden naar Southampton toe! Nadat het deze week eigenlijk niet door zou gaan, omdat het gezin nog geen huis had, is het nu toch zover! Gister kreeg ik het verlossende smsje dat ze een huis hadden en dat ik toch zaterdag kan komen. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het nu vooral heel eng. Bedankt voor alle lieve berichtjes ! Snel laat ik wat van me eigen horen, want moet nu nog wat inpakken en nog vanalles en nog wat doen.

Love, Samantha

  • 18 Juni 2010 - 14:11

    Ramona:

    AAAHHH Nou heb ik je niet meer gezien! Ik ga je zeker volgen op deze site. Ik hoop dat je ook veel foto's kan laten zien enzo:D Ben erg benieuwd!

    HEEEL veel plezier. Geniet van deze unieke ervaring en laat veel van je horen!

    Liefs Ramona

  • 19 Juni 2010 - 17:04

    Britt:

    ik mis je nu al :(


  • 22 Juni 2010 - 22:16

    Esther:

    Hallo Samantha, misschien denk je wel wie is dat nou weer, maar ik ga over twee weken ook naar Engeland als au pair en heb je blog gelezen. Ik zelf ga ook een blog bijhouden. Als je het wil lezen: estherinhetbuitenland.waarbenjij.nu. Ik kom ook vlakbij Southampton terecht, 40 minuten rijden. Dus misschien zien we elkaar nog, in ieder geval veel plezier.

    Groetjes Esther

    PS: ik snap wel als je het een beetje raar over vind komen, ineens een bericht van een vreemde :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Mijn eerste reis

Het au pair leven hier!

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2011

Goodbye!

21 December 2010

Stomme Sam!

05 December 2010

SNOW!

26 November 2010

Pap & Kimberly

18 November 2010

All the leaves are brown and the sky is grey
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 36119

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: