Girl time! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Girl time! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Girl time!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Lieve allemaal,

De dag is nog niet voorbij, maar toch alvast mijn verslag van vandaag.

Dinsdag 6-3-2012

Wat hebben wij vannacht slecht geslapen. Charlie heeft heel de nacht liggen huilen en woelen. Gezellig zo met 3 meiden in bed, maar vannacht was het toch niet zo leuk. Stacy bracht Walter naar school en ik heb me klaar gemaakt voor de dag. Stacy en ik hadden een meiden dag gepland. Walter moest om half 10 beginnen, dus die hebben we op zijn werk afgezet. Eerst even binnen gekeken waar hij precies werkt. Hij werkt in een bejaardentehuis en is daar kok. Leuk om te zien waar hij werkt. Stacy en ik zijn doorgereden naar Scottsdale. Scottsdale heeft een oud centrum en is omringd door resorts en golfbanen. Het oude gedeelte is erg leuk met zijn toeristische winkeltjes in Wild West style. Lekker ontbeten samen en wat geshopt. ’s Middags lekker geluncht in een Mexicaans restaurant. Erg lekker! Ik had wraps met garnalen. Gelukkig kan je hier gewoon al het eten wat je over hebt meenemen in een doosje. Het was natuurlijk veelste veel, dus dat kwam goed uit. Was heel gezellig om even met zijn 2e weg te zijn. Doet Stacy ook wel goed denk ik. We hebben flink gelachen, dus het was goed gezellig! Daarna nog even langs een woonwinkel voor wat paas decoratie en toen zijn we Walter al weer gaan halen. Eenmaal thuis waren we kapot. Ik heb even met mijn lieve vriendje geskypt, terwijl het in NL ’s nachts was. En daarna wat gecomputerd. Het is nu kwart voor 7 en ik ga lekker helemaal niks meer doen vandaag! Morgen ga ik weer naar Scottsdale, maar dan om lekker te shoppen!! Lang leven Amerika!

Veel liefs, Sam!

  • 07 Maart 2012 - 08:46

    Leo:

    Wederom leuke foto's, het ziet er daar allemaal echt netjes verzorgd uit zeg!
    Ik snapte even niet wie je bedoelde met Charlie, maar toen viel 't kwartje hihi. ;)
    Hopelijk slaap je vannacht beter!
    Sweet dreams!

  • 07 Maart 2012 - 09:32

    Berdiene:

    Coole cowboy foto :P Leuk verslagje weer Sam! Kus xxx

  • 07 Maart 2012 - 12:25

    Mama :

    Hey samantha
    Gezellig zo'n dagje met Stacy
    en lekker gegeten zo te zien beter als geslapen, maar dat haal je wel weer in toch? Ik mis je wel joh kan ik geen ruzie met je maken Haha!
    Lots of love

  • 07 Maart 2012 - 18:24

    Papa:

    hello samantha alles oke daar, zag ik op je reisverslag mooie foto,s van dat lekkere eten en natuurlijk weer een prachtig verslag over het wel en wee van je reis in de usa misschien nog tot een volgende keer kusjes van je aller liefste knapste gekste enigste vader.

  • 07 Maart 2012 - 18:34

    Lian Bax:

    Met die foto`s erbij snappen we het allemaal, leuk hoor.
    Met het appartement van ramona gaat het erg snel.
    Dit weekend gaat ze er al slapen.
    Het word wel mooi.
    gr. lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 36101

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: