Free lunch! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Free lunch! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Free lunch!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

10 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Lieve allemaal,

Vrijdag alweer. Morgen t/m dinsdag gaan we dan eindelijk de roadtrip maken. Sedona, the Grand Canyon en route 66 staan op het programma. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel spannend zo met zijn alle in die camper. Ik heb al mijn zooi al ingepakt, maar het is nu bijna 9 uur en de rest begint nu pas met pakken.

Vrijdag 9-3-2012

Vandaag zou een saaie dag gaan worden. Stacy en Walter moesten werken. Walter moest om 11 uur beginnen en werd door een collega opgehaald, want Stacy had de auto mee. Stacy was rond half 7 vertrokken naar haar werk. Ik heb Walter naar school gebracht en heb daarna met mijn lieve vriendje geskypt. En daarna nog met ons mama, kim en papa! Ik ben even met de jongens een rondje gaan lopen en ze hebben even in het park gespeeld. Eenmaal thuis heb ik even wat spullen gepakt en ben een eindje gaan lopen richting dunkin’donuts. Een donuts restaurantje, zo’n 15 min lopen van waar de familie Moreno woont. Even het huis uit. Natuurlijk had ik een donut besteld en wat drinken. De jongen die me hielp, had door dat ik niet uit Amerika kwam en vroeg wat ik hier dan wel niet deed. Ik het verhaal in 3 zinnen verteld en hij complimenteerde me nog met mijn nieuwe schoenen. Hij vroeg even later hoe mijn donut was, en die was lekker. En hij vroeg ook of ik nog iets wilde eten. Het was rond etenstijd, dus ik lustte wel een broodje. Toen hij het broodje kwam brengen, had hij nog wat extra aardappel dingen erbij gedaan. Ik hoefde niet te betalen, want hij nam het voor zijn rekening. Prima, gratis lunch. Toen ik mijn broodje op had, ben ik er maar snel vandoor gegaan. Een beetje ongemakkelijk was het wel namelijk. Ach, ik blijf toch een Nederlander en alles wat ik gratis kan krijgen is mooi meegenomen. Eenmaal terug bij de Moreno’s heb ik mijn tas ingepakt en wat rondgehangen. Stacy was rond half 3 alweer thuis. Ze was naar de dokter geweest tijdens haar werkuren, omdat ze allemaal last van haar nek had. Daarvoor kreeg ze een spuit, maar daar reageerde ze niet zo goed op. Haar hartslag was veelste hoog, ze trilde en had van allerlei bijwerkingen. Gelukkig was dit snel weer weg en is ze maar veilig en wel naar huis komen rijden. We hebben wat gerelaxt. Stacy, Charlie en ik zijn Walter van school gaan halen en Stacy, Walter jr en ik zijn naar de winkel gegaan om wat inkopen te doen voor onze roadtrip. Ik vind Walter maar irritant. Hij luistert nooit, wil alles hebben en zit overal met zijn handen aan. Ik heb altijd een beetje het idee dat ze hem voortrekken, vooral tegenover Jeremy. En Jeremy is toch zo’n leuk jong! Daarna zijn we Walter gaan halen van zijn werk en snel naar huis. Ik kon het toch niet laten, dus ik heb toch nog even met Davey geskypt. Ook al lag hij al lekker te slapen. Daarna wat gegeten, lekker vis! En nog wat rond gerommeld, ingepakt en mijn blog geschreven. Ik ga niet zo laat naar bed, want voelde me vandaag niet helemaal 100%. Ach, zulke dagen heb je weleens.

Jullie horen de komende dagen even niks van mij, want ik ben on the road. Dinsdag komt er dus een extra lang en leuk(hoop ik) verslag van onze trip. Ik ben heel benieuwd. Dinsdagochtend ben ik weer terug en dan is het eigenlijk nog maar goed een dag en dan kom ik weer terug!

Heel veel liefs, Sam

  • 10 Maart 2012 - 05:29

    Leonie:

    Veel plezier, ik ben benieuwd naar de foto's!
    Kus

  • 10 Maart 2012 - 06:43

    Mama :

    Hey samanntha,
    Dat is mooi voor free! haha
    Laat de roadtrip maar beginnen!
    Geniet ervan en maak mooie foto's
    zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten.
    Veel plezier en dikke kussen

  • 12 Maart 2012 - 10:29

    Berdiene:

    Have fun!! En veel foto's maken he :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 36106

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: