RAWHIDE! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu RAWHIDE! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

RAWHIDE!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

14 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Lieve allemaal,

Bijna kom ik weer naar huis!

Dinsdag 13-3-2012

’s Morgens eigenlijk vrijwel niks gedaan. Wat rondgehangen, spullen ingepakt en geskypt met Davey en het thuisfront. Walter jr had gister met zijn vinger tussen rotsen gezeten en we zijn rond een uur of een naar de dokter gegaan. Het was erg dik, en er stak of nagel of bot uit zijn vinger. De dokter had het schoongemaakt en we moesten ’s middags toch even een scan laten maken. Dat zijn we ’s middags gaan doen. Na de scan zijn Stacy, Walter jr, Oma, Charlotte en ik naar Rawhide gegaan. Een wildwest stadje met wat shows. Erg leuk! Het was vandaag echt zo warm! Ik heb wel weer genoeg van die hitte hier in de vallei! Dus het is maar goed dat ik weer naar huis kom. Even later belde de dokter op dat Walter jr zijn vinger heeft gebroken. Eenmaal thuis nog met Davey geskypt. Het is nu half 8 en we moeten nog eten. Ik denk dat we verder niet zo veel meer gaan doen, maar dat vind ik niet zo erg. Nog een nachtje hier slapen en dan kom ik naar huis!

Speciaal voor jullie even de songtekst van het nummer RAWHIDE:

rollin rollin rollin
rollin rollin rollin
rollin rollin rollin
rollin rollin rollin
rawhiiiiiide

rollin rollin rollin
though the strings are swollen
keep them doggies rollin rawhide

rain and wind and weather
hell bent for leather
wishin' my girl was by my side

all the things i'm missin'
good riddles, love and kissin'
are waitin' at the end of my ride

move 'em on
head em' up!
head em' up
move 'em on!
move 'em on
head em' up!
rawhide

cut em' out
ride 'em in!
ride 'em in
cut em' out!
cut em' out
ride 'em in
rawhiiiide

keep movin' movin' movin'
though their disapprovin'
keep them doggies movin' rawhide
don't try to understand 'em
just rope, throw and brand 'em
soon will be livin' high and wide

my hearts calculatin'
my true love will be waitin'
be waitin' at the end of my ride

move 'em on
head em' up!
head em' up
move 'em on!
move 'em on
head em' up!
rawhide [2]

cut em' out
ride 'em in!
ride 'em in
cut em' out!
cut em' out
ride 'em in
rawhide

yaaaaaaaaaaah!!!

move 'em on
head em' up!
head em' up
move 'em on!
move 'em on
head em' up
rawhide

cut em' out
ride 'em in!
ride 'em in
cut em' out!
cut em' out
ride 'em in
rawhiiiiiiiiide

rollin rollin rollin
rollin rollin rollin yaaaaaaaaaaah!!!
rollin rollin rollin
rollin rollin rollin yaaaaaaaaaaah!!!
rawhii yaaaaaaaaaaah!!! iiiide

yaaaaaaaaaaah!!!

RAWHIDE!!

Liefs en een dikke knuffel!

  • 14 Maart 2012 - 04:25

    Mama :

    Fijn dat je weer naar huis komt, en ik zal het liedje instuderen.
    kuz

  • 14 Maart 2012 - 10:01

    Leonie:

    Haha bedankt voor de mooie toegift!
    Geniet van de laatste dag samen & ik zie je vd week!
    xxxxxxxx

  • 14 Maart 2012 - 11:42

    Berdiene:

    Haha, ik denk dat je dat toch maar even in RL moet gaan zingen hoor :P See you soooon! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 36105

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: