WILD WEST! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu WILD WEST! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

WILD WEST!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

06 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert


Dear you all,

Weer even snel een verhaaltje uit Arizona. Even wat facts op een rijtje:
- De reclames duren lang.
- Om de 5 min is het reclame.
- Alles is hier echt groot, auto’s, meals, supermarkten, alles.
- Ze gooien echt de krant op de stoep.
- Gele schoolbussen zijn er in overvloed.
- Ik word een beetje bang van hoe Amerikanen autorijden.
- Phoenix is echt de valley of the sun.
Meer facts volgen denk ik nog wel.

Maandag 5-3-2012

Walter moest al om 7 uur beginnen en omdat ze maar een auto hebben begon Stacy ook om 7 uur. Ik ben er om kwart over 7 uit gegaan. Lekker gedoucht en snel wat gegeten. De jongens mee geholpen en ben om half 9 Walter naar school gaan brengen. Gezellig even met zijn 2tjes. Eenmaal thuis even ontbeten en ik ben met Jeremy naar de speeltuin gegaan. Gaby wilde niet mee. Na 15 min moest meneer ineens plassen, dus snel naar huis. Gaby wilde toen wel mee, dus we zijn met zijn 3tjes even in de speeltuin gaan spelen. Ze waren alleen maar aan het vervelen en kwallen met zijn 2e. Om half 11 waren we weer terug, want Jeremy moest zich klaar maken voor school. De bus was er rond kwart over 11. Ik vind het zo leuk dat de schoolbussen hier echt geel zijn. Even lekker zitten skypen met Davey en daarna wat rondgehangen. Stacy en Walter waren rond half 3 weer terug en toen was Jeremy er ook al weer. We zijn met zijn alle Walter gaan halen en gelijk door gereden naar the ghost town. Een Wild west stadje. Daar hebben we een familie foto gemaakt van mij en de kids. Beetje ongemakkelijk allemaal, want ik houd niet zo van foto’s. Wel leuk dat we allemaal als wildwestkarakters waren verkleed. De vrouw was echt gemeen tegen de kids, niet normaal. Nog even wat rondgelopen en naar de Mountains gereden. Daar nog even lekker rondgewandeld en foto’s gemaakt. Ondertussen was het bij de parkeerplaats druk, want er was een country zanger aan het optreden. Erg leuk. Paste precies bij de dag! Even lekker eruit geweest. Was een gezellige middag zo. Rond een uur of 8 waren we weer thuis.

Tot snel weer!

Liefs, Samantha

  • 06 Maart 2012 - 06:36

    Mama :

    wow wat een mooie foto's!
    Ik denk dat je wel bruin terug komt met al die zon.
    speeltuinen is weer jou ding
    veel plezier en genieten war!
    kuz

  • 06 Maart 2012 - 08:29

    Berdiene:

    Haha, die foto is echt zo leuk! :P Vooral hoe die kids kijken. Have fun! xx

  • 06 Maart 2012 - 08:44

    Tante Godi:

    Gaaf die foto, je waant je echt terug in de tijd!!!
    De tijd vliegt voorbij zo,lijkt me.

    Veel plezier maar weer..........

  • 06 Maart 2012 - 09:56

    Astrid Robben:

    hey samantha,

    wat een leuke foto jullie staan er allemaal geweldig op.zo te lezen vliegt de tijd daar en is twee weken eigenlijk te kort. xx-astrid

  • 06 Maart 2012 - 14:32

    Leonie:

    Haha, die foto, kei cool!
    Maare.. Ik dacht dat je ze ging opzoeken, niet dat je weer au pair zou worden? =P
    Dus ik hoop dat het nu niet weer begint te kriebelen bij je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 36106

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: