Shopping, Shopping, Shopping! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Shopping, Shopping, Shopping! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Shopping, Shopping, Shopping!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

08 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Hi you all!

Het weer was vandaag wat minder, maar nog ‘zonder-jas-naar-buiten-weer’.

Woensdag 7-3-2012

Shoppen, shoppen, shoppen, shoppen!! Vandaag ben ik lekker gaan shoppen in Scottsdale bij de Mall. Walter moest om 11 uur beginnen, dus die heeft me daar afgegooid en is daarna gaan werken. Ik had ’s ochtends ook nog even Walter naar school gebracht en met mama geskypt. Van de week konden ze mij niet horen, maar nu gelukkig wel!! Ik ben er vandaag precies een week trouwens. Van de ene kant gaat het heel snel, maar van de andere kant is het pas een week en voelt het als veel langer. Terug naar het shoppen. Het winkelcentrum was echt enorm en had alle grote en duren merken. Prada, Gucci, Lacoste en ga zo maar door. Zulke winkels passen natuurlijk niet echt in mijn budget, maar ik heb toch lekker kunnen shoppen. Een paar Allstars, Uggs, Uggs voor ons kim, jasje, korte broek, ketting en armbanden. En er was een Victoria Secret dus daar heb ik een paar nieuwe onderbroeken gescoord. Noodles met garnalen gegeten en heel de mall bekeken en buiten wat rondgehangen met een smoothie van de Starbucks. Lekker relaxt dagje zo, even weg van het huis en de kids. Toen ik moe van het shoppen was, ben ik lekker de bioscoop ingegaan om een filmpje te kijken. Er draaide niet zo heel veel, dus het werd een komedie met Jennifer Aniston; Wanderlust. Toen ik uit de bioscoop kwam, stond Stacy er ineens. Die was me alvast op komen halen en dacht dat ik wel in de bios zou zitten. We zijn Walter van zijn werk gaan halen en hup naar huis. Nog een broodje op en wat soep, wat rondgehangen, opgeruimd en lekker gaan slapen.

Heel veel liefs, Samantha

  • 08 Maart 2012 - 07:09

    Britt:

    Jep, ik ben jaloers! Haha

  • 08 Maart 2012 - 07:10

    Mama :

    Hoi sammy
    Nou het geld is op zeker!
    Ik denk dat kimberly erg blij zal zijn met haar uggs.
    Een flink winkelcentrum zo te zien.
    Ik wacht weer op je volgende verslag.
    Geniet ervan!
    Dikke kus

  • 08 Maart 2012 - 09:09

    Berdiene:

    Jaloers!! Ben heel benieuwd naar je nieuwe dingetjes :) xxx

  • 08 Maart 2012 - 10:53

    Leonie:

    Leo is ook jaloers!
    Ik wil ook victoria's secret, uggs, sieraden, lekker eten enz!
    Tot het volgende verslag!
    Kussie

  • 08 Maart 2012 - 11:13

    Kimberly :

    Yessss!! UGGS ook voor kimberly!
    Je bent geweldig.
    Goed gehopt zie ik wel zeg, pff maar ach soms mag je jezelf wel eens verwennen toch?
    'Nou veel plezier nog he.

    Kusss

  • 08 Maart 2012 - 14:55

    Maaike:

    Hi Sammie!

    Zo shop till you drop he! Dat is het motto he! Ziet er allemaal op en top uit daar!? Gisteren had ik niets te doen tijdens ondernemingsplan (5 lesuren) en toen hebben ik en mijn halve klas al je verhalen gelezen en fotos bekeken! Het ziet er daar echt gaaf uit! Als ik ooit tijd over heb en geld natuurlijk ga ik ook een keertje!
    Geniet er nog van!
    Heel veel liefs
    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 36099

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: