Driving around Phoenix! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Driving around Phoenix! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Driving around Phoenix!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

09 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Hi,

Het is alweer donderdag. Bijna vrijdag, want de dag komt hier nu langzaam tot zijn eind. In Nederland is het nu ’s nachts. Dat blijf ik vreemd vinden!

Donderdag 8-3-2012

Vanmorgen was het een beetje een zooitje ongeregeld. Stacy zou eigenlijk Walter naar zijn werk gaan brengen, om 5 uur. Hij moest namelijk eerst bij een vergadering eten gaan klaar maken en daarna naar zijn gewone werk van 11 tot half 7. Stacy zou dan terug komen en later naar haar werk gaan. Maar toen ik om kwart over 7 wakker werd, lag Stacy nog te slapen. Ik ben maar heel stil gaan douchen en toen ik klaar was, was ze wakker. Ze had heel de nacht watkker gelegen, want de baby wilde niet slapen. Daardoor had ze niet zo’n zin en geen fut om Walter om 5 uur weg te gaan brengen. Ze wilde eigenlijk een auto huren(slecht idee) om naar haar werk te gaan. Walter was op tijd klaar bij zijn taak ’s morgens en kwam dus ons halen en dan konden wij dus heel de dag de auto meenemen. Stacy besloot om alleen ’s middags maar even te gaan werken. Het liep niet echt soepel tussen die twee, dus zodra we Walter bij zijn werk hadden afgezet, kwam heel het verhaal eruit. Zoals de meeste van jullie wel weten, liep hun relatie in Engeland ook al niet zo als het hoort. Vooral Stacy probeert dit te veranderen, maar Walter wil helemaal niet meewerken en geeft Stacy overal de schuld van. Dit keer ging het om de auto. Ze moeten echt een auto erbij hebben, want op deze manier kan Stacy alleen maar de uren werken dat Walter werkt. Dat is veelste weinig en zijn ook roturen. Wij gingen, als vrouw zijnde, met zijn 2e op pad om wat ideeën op te doen voor auto’s. Eerst gingen we bij een ouder echtpaar, die hun auto verkochte, kijken naar een auto. Volgens mij vond ze het niet echt iets. Ford had vandaag een grote tentoonstelling van auto’s. Daar zijn we dus heen gegaan, want Stacy wilde eigenlijk alleen maar weten hoeveel ze voor haar auto van nu terug krijgt. Dat viel een beetje tegen. We hadden toen honger gekregen en zijn naar een klein restaurantje gereden voor lunch. Laat ik het zo zeggen, het was niet echt mijn smaak, maar ach ik heb het geprobeerd. Daarna zijn we doorgereden naar de bieb, om wat dvd’s te halen voor onze roadtrip. Stacy is toen even een uurtje gaan werken en had mij bij de macdonalds afgezet. Ik wilde een xxl hamburger eten hier in Amerika. Maar het is toch een gewone size geworden. Toen Stacy klaar was heeft ze mij weer opgepikt en zijn we naar de Desert Botanical Garden gereden. We hadden vrij kaartjes, dus dat was fijn. Het is een park met alle cactussen en planten die je in een woestijn kan tegen komen. We hebben daar een uurtje rondgelopen en hadden het ondertussen wel gezien. Even nog een Starbucks op en naar een internationale supermarkt geweest. Ze hadden een rij met allemaal Nederlandse producten, dus vanavond eet ik lekker speculaasjes en stroopwafels! Walter opgehaald van zijn werk en hup naar huis. Rond een uur of 7 waren we thuis. Het was best een hectische dag zo. Ik denk dat Stacy het heel fijn vind dat ik er ben. Dan kan ze even haar verhaal doen. Ik heb lekker gedoucht, gegeten en in mijn dagboek zitten werken. Vanalles opgeplakt en geschreven en hup naar bed! Nog 2 nachtjes slapen en we gaan op roadtrip, spannend!

Liefs, Samantha

  • 09 Maart 2012 - 07:07

    Mama :

    Lieve Samantha
    Leuk die cactussen is wel iets voor papa.
    Het zal niet mee vallen voor Stacy.
    Maak er maar wat leuks van voor haar en natuurlijk ook voor jezelf!
    Ben trots op je!
    xxxxxxxxx en nog veel meer

  • 09 Maart 2012 - 11:46

    Leonie:

    Vervelend om te lezen dat 't nog steeds niet lekker loopt tussen die 2...
    (Stacey is zo'n lieve vrouw, ik snap echt niet dat ze bij hem blijft, maar dat is mijn mening haha)
    Ben maar heel lief voor d'r, ik denk dat ze het idd wel fijn vindt om een luisterend oor te hebben!
    Maak er samen nog een leuke week van!
    Kusjes en knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 36103

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: