Sun! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Sun! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Sun!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

05 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Lieve allemaal,

Hier weer een verslagje uit the USA! Ik vermaak me nog prima. Het weer is heerlijk(voor mij zelfs iets te warm) en er is zat te doen. Ben van het weekend wel wat ziekjes geweest, maar dat is weer helemaal over. We hebben nog wat leuke dingen in het vooruitzicht. We gaan namelijk volgend weekend(zaterdag, zondag, maandag en misschien dinsdag) naar Sedona, the Grand Canyon en we gaan rijden over route 66. Verder gaan we deze week natuurlijk nog shoppen en nog wat andere dingen ondernemen. En voor ik het dan weer weet is het woensdag 14 maart en kom ik weer richting ons kleine mini landje.

Zaterdag 3-3-2012

Het was nogal een gekkehuis ’s morgens. We moesten namelijk om 8 uur vertrekken om niet te laat te komen bij de voetbal. Om kwart voor 8 zaten de kids nog in hun pyjama en moesten ze nog eten. Stressen en haasten dus. Walter en Jeremy zitten allebei op voetbal. Vandaag was het picture day. Alle teams moesten op de foto en de spelers moesten ook nog apart. Jeremy is echt de schattigste voetballer die ik ooit heb gezien. De wedstrijden duren ongeveer een uurtje en ze spelen 4 tegen 4. Jeremy had 3 goals gemaakt, waarvan een in zijn eigen doel. Heel lief al die kleintjes die maar een beetje achter de bal aan rennen en hopen dat ze de bal raken. Walter wilde niet echt luisteren en bij zijn wedstrijd werd zijn coach soms boos op hem. Ik word er soms ook wel gillend gek van. Hij rent altijd er vandoor en het is nooit goed wat iemand voor hem doet. Eenmaal thuis kwam ik tot de ontdekking dat mijn oplader van mijn laptop niet in mijn voltageconverter past. Dat was dus even paniek, want dat zou betekenen dat ik mijn laptop niet zou kunnen opladen hier. Ik heb even buiten in de tuin rond gehangen en daarna zijn Stacy, oma, Charlotte en ik naar Phoenix gegaan. We hadden onze auto bij een P+R gezet en zijn vanuit daar met de trein verder gegaan. We gingen naar een Indian Faire bij een museum over de native americans. De treinrit duurde helaas 45 minuten en daardoor waren we er om half 5 terwijl het tot 5 uur open zou zijn. We hebben wat rondgelopen, wat souvenirs gekocht, typisch brood op en foto’s genomen. Was toch best leuk nog. Ik voelde me helaas niet zo lekker. Koorts en rugpijn, maar ach dat hebben we allemaal wel eens. Op de terugweg zijn we even langs de best buy geweest en naar de supermarkt. Bij de best buy heb ik een andere converter gekocht en eenmaal thuis deed die het gelukkig, pfiew! Gegeten en heel vroeg naar bed, want ik wil me morgen wel beter voelen!

Zondag 4-3-2012

Ik was al vroeg wakker, want Jeremy zat al ijverig te lego-en om 7 uur. Ik ben toen maar gaan douchen. Gelukkig was ik weer helemaal beter. Stacy en ik zijn vroeg naar de supermarkt en apotheek gegaan. Vlees en van alles voor de bbq van ’s middags gekocht. Daarna snel ontbeten en even met Davey geskypt. Zo gek dat het daar al tegen de avond was terwijl het hier pas ’s morgens was. Toch fijn dat er zoiets als skype bestaat. Snel alle spullen in de auto geladen en met een auto vol met kinderen, eten en drinken richting een park aan de rand van Phoenix. Was best een mooi en groot park met heel veel mogelijkheden om te bbqen, met een groot meer, piet plezier fietsen en waterfietsenverhuur, speeltuinen en veel open velden om te voetballen etc. Walter had daar om 12 uur met andere mensen uit Argentinië afgesproken. Ik ben met oma, Stacy en de kids een rondje rond het meer gaan lopen en even naar de speeltuin geweest. Rond 2 uur kwamen er pas mensen opdagen. Toen het vlees eindelijk op de bbq lag, bleek de plek waar we zaten te zijn gereserveerd en moesten we alles verhuizen. Stacy was ondertussen met de jongens piet plezier aan het fietsen en die ben ik dus gaan zoeken nadat ik alles mee had over verhuisd naar de andere kant van het park. Ook nog even een rondje meegefietst en toen kwamen we er achter dat Stacy’s ID kaart kwijt was. Gelukkig had iemand hem gevonden en ik ben dus weer heel het eind terug gelopen in de brandende hitte. Bikkel van de dag dus. De kolen moesten weer warm worden, dus het was ondertussen al 6 uur voordat we konden eten. Al de mensen spraken Spaans, dus ik was een beetje verloren, maar dat vond ik niet zo erg. Na het eten hebben we met z’n alle gevolleybald en ik heb ook nog met de kids zandtaartjes gemaakt. Er was echt een schattige snottenbellerige tweeling bij, die constant achter me aan bleven lopen. Leuke dag zo in de zon. Eenmaal thuis even lekker al het zand van me afgedoucht en even aan mijn blog zitten werken. Was een leuke dag zo!

Love, Sammie

  • 05 Maart 2012 - 09:33

    Leonie:

    Super gaaf dat je naar Sedona gaat, papa is denk ik echt jaloers dat je over de route 66 gaat rijden.
    Maak maar veel foto's, zodat wij hier ook kunnen meegenieten!
    Have fun, xxx

  • 05 Maart 2012 - 10:49

    Berdiene:

    Nog best veel mensen hebben lange mouwen aan, is dat normaal in die hitte? :P Weer een leuk verslagje Sam! Ik zag dat ik er een gemist had dus heb even een inhaalrace gedaan haha. Tot de volgende maar weer :D xxx

  • 05 Maart 2012 - 15:20

    Mama :

    Goede morgen amerika
    Gelukkig ben je weer beter het zou jammer zijn als je ziek bent.
    Ik wil ook heel graag route66 rijden lijkt me kei gaaf.
    Gezellig langs de voetbal lijn je hebt er nu tenminste een beetje verstand van haha!
    Veel plezier vandaag en dikke kus

  • 05 Maart 2012 - 17:15

    Kimberly :

    He zus,
    Je verhalen klinken net of je er al weer weken zit, fijn dat het zo goed bevalt daar! Ik kan alle foto's volgen via de facebook van Stacy erg leuk allemaal.
    Ze zijn al wel groot geworden zeg, nou geniet er nog maar lekker van voor je het weet is het alweer voorbij.

    Dikke kus

  • 05 Maart 2012 - 20:39

    Ome Gerard:

    Hé Sam...,en ook nu volg ik je weer. al ben je niet zo lang weg , maar ut is gewoon leuk om te weten wat je uitspookt daar in America...
    route 66 lijkt mij super om die eens op zo'n dikke Harley te rijden !! dus geef je je ogen goed de kost, dan kun je me het straks allemaal vertellen, want America zit er voorlopig niet in .... eerst een feessie !!! Sie You !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 36099

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: