au pair life again! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu au pair life again! - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

au pair life again!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

03 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Vrijdag 2-3-2012

Hi you all!

Stacy en ik hebben Walter naar school gebracht vanmorgen. Het is een minuut of 10 lopen, dus dat is wel te doen. Elke morgen leggen alle kinderen een soort van eed af. Erg leuk om al die kleintjes dat te zien doen. Heel de week heeft Walter’s school al een thema per dag. Vandaag was dat ‘Sunday clothes’. Walter had zijn zondagse kleren aan en zag er extra speciaal uit en zo voelde hij zich ook. Stacy en Walter moesten allebei werken en zijn rond 10.30 naar hun werk gegaan. Ik ben met Jeremy en Gaby naar het park gegaan en heb wat rondgewandeld. Daarna was het al weer lunch tijd. Ik vind het toch wel lastig dat ik geen Spaans spreek en Nonna(zo noemen ze Walter’s moeder) geen Engels. Met handen en voeten komen we wel een eindje, maar ik kan geen gesprek met haar aangaan. Na het eten was het nap time. Ook voor mij deze keer. Ik heb nog steeds wat last van een jetlag en heb dus lekker even een paar uur geslapen. Gaby sliep bij mij en hij heeft heel de tijd boven op me gelegen. Iedere keer wil hij op mijn schoot zitten en dat soort dingen, dus ik gok dat het wel weer goed zit net zoals vanouds. Na het middagdutje ben ik nog even met Jeremy en Gabriel gaan wandelen en in een ander park gaan spelen. Ik heb vandaag weer echt een aupair gevoel. Toen Stacy en Walter thuis kwamen van het werk zijn we snel naar Walter’s school gegaan. Als afsluiting van de week(de week van dr. Seuss) was er karaoke, spelletjes en boek verkoop. Nu heb ik Walter’s school kunnen zien en zijn we er even uit geweest. Daarna avondeten op. Dat heb ik dus echt niet gemist van mijn au pair tijd. Ik vind het eten nog steeds echt niet lekker. Beetje jammer. De jongens waren echt door het dolle heen heel de dag. Vooral Jeremy en Gaby zijn een komisch duo. ’s Avonds wat tv gekeken en toen lekker naar bed gegaan. Morgen wordt het namelijk weer een drukke dag.

Liefs, Sam

  • 03 Maart 2012 - 21:39

    Mama :

    Ojee het eten weer niet lekker
    dan moet je toch nog maar een xxl menu zien te bemachtigen.
    Dacht even dat je weer au pair wilden dus heb even snel gelezen maar gelukkig toch niet. De volgende opleiding moet maar spaans zijn denk ik is wel net zo gemakkelijk.
    Nu weekend hier ook geniet ervan.
    Dikke kus van mama en ook van papa ook van kim en mies (die hebben het nu te druk)

  • 04 Maart 2012 - 11:50

    Leonie:

    Beetje balen van het eten, terwijl de vader des huizes nog wel kok is!
    Gelukkig dat je in het land van de supersize cokes en burger bent, dan kun je je honger vast wel stillen.
    Veel plezier nog & geniet van die kleine hartedieven!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 36099

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: