Mountain high - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu Mountain high - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

Mountain high

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

03 Maart 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Donderdag 1-3-2012

Dag lieve allemaal,

Daar zijn we weer! Weer een dag voorbij hier in Arizona. Wat een prachtige staat zeg! Het is zo’n heerlijk weer en het wordt alleen nog maar beter. Maandag wordt het 30(!!!!!) graden. Heerlijk die winters! Afgelopen nacht heb ik best lekker geslapen, er kneep alleen een piepklein schattig meisje heel de tijd in mijn elleboog. Wat een liefding is het. Wat ik hier echt heel vreemd is, is dat de wc constant vol met water staat. Heel vreemd gezicht, want je plast dus in een bak vol met water en niet net zoals wij gewend zijn in een klein beetje. Walter ging niet naar school, want hij was wat ziekjes. Stacy, ik en de kids zijn ’s morgens even gaan wandelen in de buurt. Ik kijk hier echt mijn ogen uit, alles is netjes bijgehouden, alles lijkt op elkaar en er zijn mooie parken met speeltuinen, zwembaden en meren. Ik denk wel dat ik hier nog een keer ga verdwalen, want het is allemaal hetzelfde. We hebben toen geluncht en verder wat rondgehangen. Jeremy was ondertussen opgehaald door een echte gele schoolbus om naar school te gaan. Hij wordt om 11.30 opgehaald en komt om 14.15 weer terug. Best vreemde tijden. Stacy en ik hebben wat rondgereden door de buurt met de auto. Toen Jeremy thuis kwam zijn we naar de bergen gereden. Eerst zijn we naar de top van de berg gereden, na een misselijk makende speldenbochten rit, waren we boven. Wat een prachtig uitzicht. Je kon over heel Phoenix kijken. En overal om je heen zijn bergen en rotsen. Daarna hebben we beneden wat rond gelopen. Onderweg naar huis pizza gehaald en thuis opgegeten. Een leuke maar vermoeiende dag, want nu komt de jetlag er pas uit. Tot morgen!

Lots of love as always,

Sammie!

  • 03 Maart 2012 - 07:41

    Mama :

    hey sam
    Dat ziet er super uit!
    Ik vraag me af heb je ook paard gereden?
    Lekker weertje zeg.
    Succes met je jetlag!
    Dikke kus

  • 03 Maart 2012 - 08:19

    Britt:

    Wauw, sam! Dit ziet er heel mooi uit! En geniet lekker van het weertje! xx

  • 03 Maart 2012 - 15:49

    Berdiene:

    Aaah, wat is dat kleintje een schatje! Echt een heel lief snoetje. En wat een uitzicht zeg, sodeju. Geniet van het lekkere weer daaro en succes met je jetlag ;) xxx

  • 03 Maart 2012 - 17:41

    Leonie:

    Ha liefie,
    Super leuk die foto's, dat kleine ding is echt om op te vreten!
    Kan je d'r niet stiekem meenemen voor mij?
    Succes met de jetleg
    Liefs en de groetjes van Rob

  • 03 Maart 2012 - 20:00

    Papa:

    hallo samantha wat een mooi bericht en leuke foto,s je kan zien dat stacy meer een vriendin is dan je oude werkgever .morgen weer een nieuw bericht ik kan bijna niet wachten dan kan je moeder weer voorlezen nog veel plezier en tot morgen groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gilbert

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 36106

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: