USA!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu USA!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Klerx - WaarBenJij.nu

USA!!

Door: Samanthaklerx

Blijf op de hoogte en volg Samantha

26 Januari 2012 | Nederland, Drunen

Lieve allemaal,

Daar zijn we weer. De reizen worden steeds korter. 6 maanden, 6 weken en nu 2 weken. Ook al ga ik nu maar voor 2 weken weg, ik wil toch graag weer een reisverslag bij houden. Gewoon, omdat ik dan al mijn avonturen weer op kan schrijven zodat jullie ze kunnen lezen.

Dit keer blijf ik niet in Europa. De reis gaat naar Amerika! En om precies te zijn naar Arizona. De staat van de Grand Canyon, woestijnen, natuurparken en hitte. Maar vooral de staat waar mijn aupair familie woont! Ze zijn al weer bijna een jaar geleden terugverhuist vanuit Engeland en ik heb ze al meer dan een jaar niet meer gezien.

In een jaar tijd is er veel veranderd. De jongens zijn groter geworden, ze hebben een zusje gekregen; Charlotte en Walter's moeder is in Amerika komen wonen. Ook bij mij heeft de tijd niet stil gestaan. Mijn studie verloopt goed, ik ben naar Noorwegen geweest, ik ben peettante geworden van Gabriel en heb nu een lief vriendje.

Toch vind ik het allemaal best spannend. Over iets meer dan een maand is het al zover. 14 uur vliegen, bah. Ik vind 1,5 uur al lang, dus ik neem maar wat boeken en ook mijn schoolboeken mee om me te vermaken.

Mijn vakantievisum is aangevraagd, paspoort is binnen, Amerikaanse dollars besteld en druk aan het bedenken wat ik voor cadeautjes mee moet nemen voor mijn aupair gezin. Ik ben er dus al een heel eind klaar voor.

We gaan een roadtrip maken. Las Vegas en de Grand Canyon staan op het lijstje. Verder wil ik een kijkje nemen bij de jongens op school, veel shoppen met Stacy én een xxxxxl menu eten bij de Mac.

Ik ben heel benieuwd hoe het met Walter, Stacy, Walter Jr, Jeremy, Gabriel en Charlotte gaat. Ook al heb ik ups en downs met ze gehad, ik kan toch niet wachten tot ik ze weer zie. Ik ga er van genieten!!

Lots of love,

Samantha

  • 27 Januari 2012 - 10:51

    Mama:

    Daar gaat ze dan weer wel wat verder maar gelukkig niet zo lang.
    Ga er maar lekker van genieten, dat doen we hier dan ook! lots of love's

  • 28 Januari 2012 - 18:46

    Berdiene:

    Ik dacht nooooooh waar gaat ze nu weer heen voor een lange tijd! Maar ik was even vergeten dat ik al wist dat je twee weken naar de USA ging :P Maar super tof! En een foto maken van dat xxxxl menu he!! xxxx

  • 16 Februari 2012 - 08:26

    Tante Godi:

    Hei Sammy, Amerika is net effe wat anders dan Noorwegen,hihi
    Veel plezier en maak er 2 mooie weken van. Dikke kus en groetjes van een sneeuwrijk Holmbo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Vakantie naar mijn au pair familie!

Mijn au pair familie opzoeken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Bye Bye USA!

14 Maart 2012

RAWHIDE!

13 Maart 2012

ROADTRIP!

10 Maart 2012

Free lunch!

09 Maart 2012

Driving around Phoenix!
Samantha

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 36104

Voorgaande reizen:

29 Februari 2012 - 15 Maart 2012

Vakantie naar mijn au pair familie!

05 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Het campingleven in Noorwegen

19 Juni 2010 - 23 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: